brabantquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Etto heeft slechts binding met Noord-Brabant.
Er zitten wel meer facetten aan de 17e eeuw dan deze zwarte bladzijden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik distantieer mij dan van "onze" geschiedenis. Lekker andere landen uitbuiten dmv plantages en slavenhandel zeker.
Ja, waarom eigenlijk? Ik vind het raar om trots te zijn op dingen waar je zelf echt 0.0 invloed op hebt gehad.quote:
lol, ja. Gaat hier iets verkeerd, voeren ze het daar alsnog na 2 jaar in. Nederland zit vol mongolen, maar wat dat betreft heb je altijd nog baas boven baas.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nu voeren ze alles door wat in Nederland al aan het falen is. Dat is misschien nog wel achterlijker.
Dat is religieus en is enkel historisch wel boeiend. Ik bedoel het volkslied en de vlag etc.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke symbolen.. de Synode van Dordrecht zeker
Bek dicht jij.quote:
Wat ze nu dus op de schop gaan doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Vlaanderen is de zorg beter. Onderwijs is ook beter maar dat komt omdat ze de onderwijsvernieuwingen die wij in de jaren 90 hebben doorgevoerd niet hebben gedaan, dus ze hebben een veel ouderwetser systeem dat beter werkt.
We hebben op die manier vele negers van een pijnlijke hongerdood in Afrika gered.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik distantieer mij dan van "onze" geschiedenis. Lekker andere landen uitbuiten dmv plantages en slavenhandel zeker.
of op kleurtje in een vlagquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk? Ik vind het raar om trots te zijn op dingen waar je zelf echt 0.0 invloed op hebt gehad.
Dan heb je de tijd om het af te kijken en evt. te verbeteren, maar dan voer je het 1 op 1 door.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef Kurovski het volgende:
lol, ja. Gaat hier iets verkeerd, voeren ze het daar alsnog na 2 jaar in. Nederland zit vol mongolen, maar wat dat betreft heb je altijd nog baas boven baas.
Ja dit dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk? Ik vind het raar om trots te zijn op dingen waar je zelf echt 0.0 invloed op hebt gehad.
Heb ik niks mee. Mijn opa vocht onder die vlag voor nederland en wordt thans uitgekotst omdat 'ie teveel kost.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is religieus en is enkel historisch wel boeiend. Ik bedoel het volkslied en de vlag etc.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
We hebben op die manier vele negers van een pijnlijke hongerdood in Afrika gered.
Ik geloof nog wel hoor. Ja, voel mij gewoon Koerd en snap je vraag ovwr Turkse Koerden biet zo. rare vraag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je vote niet voor erdogan, is gewoon ter verduidelijking standpunt toch? voel je je eigenlijk wel koerd? want je hebt wel eens gezegt dat je niet gelovig bent, in hoeverre zijn turkse koerden dat uberhaupt? soz voor al dir vrager.
Ja, ze lopen gewoon echt jaren achter op ons. En de gekke federale structuur werkt ook niet, zie de politie van Brussel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ze nu dus op de schop gaan doen.
Dat is het wel zeker gezien het verleden de basis is van het heden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja dit dus.
Of kwesties wat 200 jaar geleden afspeelde en nu nog steeds aan orde van de dag is. Like wtf, je hebt het niet meegemaakt. Wat weet jij er nou wat van, lekker oude koeien uit de sloot halen.dan blijf je bezig.
Daarom ben k Hitler zo dankbaar, hij heeft dat ook gedaan maar dan niet negers toch.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben op die manier vele negers van een pijnlijke hongerdood in Afrika gered.
oioioiquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
huh?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarom ben k Hitler zo dankbaar, hij heeft dat ook gedaan maar dan niet negers toch.
Corruptie is een heel groot probleem in België. ook het in en uitreizen van mensen. Scholing is best beter dan in Nederland, nu de slimme mensen nog.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In Vlaanderen is de zorg beter. Onderwijs is ook beter maar dat komt omdat ze de onderwijsvernieuwingen die wij in de jaren 90 hebben doorgevoerd niet hebben gedaan, dus ze hebben een veel ouderwetser systeem dat beter werkt.
True, maar ben er niet trots noch beschaamd op tbh.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er zitten wel meer facetten aan de 17e eeuw dan deze zwarte bladzijden.
Ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True, maar ben er niet trots noch beschaamd op tbh.
Live and let live johquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het wel zeker gezien het verleden de basis is van het heden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |