Nee daar ben ik te verlegen voor, in KPD weet je niet wie kijkt dus dat is anders.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te verlegen voor, in KPD weet je niet wie kijkt dus dat is anders.
Komt omdat je zelfs zonder KPD toegang al ging roddelen over iemands tieten denk.quote:
http://tech.mit.edu/V118/N13/bvatican.13w.htmlquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar dat het Nazisme zelf Pius XII een 'mondstuk van de Joden' noemde.
Tokkies zijn ook zo simpel manmanmanquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. En ze krijgt het ook nog, Tokkie-Nederland ziet haar als een halve godin ofzo nu.
DM me en dan post ik het terwijl ik er bij zeg dat het mijn vriendin is.quote:
Ga je nog de historici noemen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://tech.mit.edu/V118/N13/bvatican.13w.html
Ik laat de Heilige Vader het zelf maar zeggen dan.
brbquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
DM me en dan post ik het terwijl ik er bij zeg dat het mijn vriendin is.
Dacht dat Zijne Heiligheid onfeilbaar was, waarom dan nog historici noemen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je nog de historici noemen?
Die oude demente mannetjes lullen altijd maar wat joh.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat Zijne Heiligheid onfeilbaar was, waarom dan nog historici noemen?
Kan niet wachten xxquote:
waar staat precies dat alle aartsbischoppen er mee instemde?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://tech.mit.edu/V118/N13/bvatican.13w.html
Ik laat de Heilige Vader het zelf maar zeggen dan.
Repost slotjequote:
Je zou je moraal maar moeten krijgen van een bejaarde maagd in een witte jurk...quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die oude demente mannetjes lullen altijd maar wat joh.
De link verwijst naar een uitspraak van de paus aangaande 'inaction'; niet de goedkeuring van genocide. Toe, geef me de link naar de pauselijke bullen die expliciet de moord op Joden door de Nazi's rechtvaardigt. Een is genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat Zijne Heiligheid onfeilbaar was, waarom dan nog historici noemen?
Wederom citeer je me niet correct. Zou je echt mee op moeten houden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar staat precies dat alle aartsbischoppen er mee instemde?
Baskenland en Catalonia vallen onder Spanje, terwijl de bevolking zich niet zo identificeert. Het volk binnen de grenzen van een geconstrueerde natiestaat is toch niet een uniforme identiteit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
Zelfbeschikking legitimeert natiestaten.
Daden spreken voor zichzelf.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De link verwijst naar een uitspraak van de paus aangaande 'inaction'; niet de goedkeuring van genocide. Toe, geef me de link naar de pauselijke bullen die expliciet de moord op Joden door de Nazi's rechtvaardigt. Een is genoeg.
Spanje is dan ook geen natiestaat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Baskenland en Catalonia vallen onder Spanje, terwijl de bevolking zich niet zo identificeert. Het volk binnen de grenzen van een geconstrueerde natiestaat is toch niet een uniforme identiteit.
Noem de historici, Jimmy, waaruit blijkt dat de cijfers die ik volgens MacClean gaf niet kloppen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wederom citeer je me niet correct. Zou je echt mee op moeten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |