groeit ie al?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, wonen? Ik voel geen binding met Nederland als land.
kun jij nooit eens gewoon in een keer zeggen wat je wil zeggenquote:
Waarom niet? Ik ben geen vieze nationalist of zo, maar weenie, het is ook weer niet zo dat ik geen band met NL hebquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef deadprez het volgende: [..] Gewoon, wonen? Ik voel geen binding met Nederland als land.
dat deed ik tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun jij nooit eens gewoon in een keer zeggen wat je wil zeggen
Praatjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Che_ het volgende:
Vrijheid van meningsuiting
Maar wnr die hondenkop dilan en pownews het slachtoffer zijn dan kan het niet
Waar bemoei je je mee als Belg? Jullie worden hopelijk toch wel met je hoofd naar het noorden begraven of niet? Ik weet er alles van. Allemaal jaloers op Nederland, want: Beter ge-organiseerd en mondig. Altijd maar dat eromheendraaien die brij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nederland... nee, geen binding mee... Calvinistisch kapitalistisch gedrocht.
Nja, wat is een band in dezen? Ik vind het een prima land om in te wonen, zou niet gauw een beter land kunnen bedenken, maar is dat dan al een band of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben geen vieze nationalist of zo, maar weenie, het is ook weer niet zo dat ik geen band met NL heb
kan wel toch? gegroet is neutraalquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
De TT in combinatie met de OP brengt mij in de war
Ik ben Noord-Brabander...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee als belg? Jullie worden hopelijk toch wel met je hoofd naar het noorden begraven of niet? Ik weet er alles van. Allemaal jaloers op nederland, want: Beter ge-organiseerd en mondig. Altijd maar dat eromheendraaien die brij.
truetruequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nederland... nee, geen binding mee... Calvinistisch kapitalistisch gedrocht.
Wat zeik je dan? Wees blij dat je bij Nederland mag horen.quote:
exact ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net als met de vraag of je je Nederlander voelt. Ik snap dat nooit, hoe dat dan zou moeten voelen.
Dat je toch een soort interesse hebt in de cultuur en geschiedenis van het land van herkomst en hier in zekere mate ook trots op bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, wat is een band in dezen? Ik vind het een prima land om in te wonen, zou niet gauw een beter land kunnen bedenken, maar is dat dan al een band of hoe moet ik dat zien?
Net als met de vraag of je je Nederlander voelt. Ik snap dat nooit, hoe dat dan zou moeten voelen.
Uhm nee, ik wil bij België.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zeik je dan? Wees blij dat je bij Nederland mag horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |