Hoewel ze inderdaad het beste meedraaien in de NL'se maatschappij zijn ze vreemd genoeg nog steeds belachelijk nationalistisch m.b.t. Turkije. Niet zo heel wenselijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
Turkse Nederlanders zijn over het algemeen juist prima geïntegreerd. Dat jij liever assimilatie ziet doet daar niets aan af.
Joe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Turken zijn dan ook grotendeels kut.
[..]
Lees je haar columns ueberhaupt?
je bent zelf grotendeels kutquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Turken zijn dan ook grotendeels kut.
[..]
Lees je haar columns ueberhaupt?
http://www.metronieuws.nl(...)gan-als-in-nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Turkse Nederlanders zijn over het algemeen juist prima geïntegreerd. Dat jij liever assimilatie ziet doet daar niets aan af.
Echt welquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in je hoofd bob. Je bent geen seks god.
bron voor deze claim?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Qua inhoud heeft ze wel een punt. Nederturken zijn beroerd geintegreerd en grotendeels anti-westerse Erdogan fanboys.
kwakquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee heb net al te veel eendenpenissen gezien
Nee. Turken hebben hun eigen wereld in Nederland. Maar snap dat gezeik niet zo daarover.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
AANPASSE OF OPKRASSUHHHHquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Turken hebben hun eigen wereld in Nederland. Maar snap dat gezeik niet zo daarover.
Je wordt dan toch dagelijks gebruiktquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn vriendin zei: Je hebt het sex appeal van een deur en het charisma van de mat die ervoor ligt. Daarom houd ik van je.
deze 'logica'quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)gan-als-in-nederland
Als je op Erdogan stemt ben je niet goed geintegreerd.
Dat is dus de essentie van niet goed geintegreerd zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Turken hebben hun eigen wereld in Nederland. Maar snap dat gezeik niet zo daarover.
Nu ga ik je racefiets echt he-le-maal slopen, vriend.quote:
Je past niet in Nederland als je dictators steunt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze 'logica'
je trollt nu toch?
wees 1x eerlijk
dit is niet echt toch?
dat is geen bron voor die claimquote:
Ja dat zeg ik toch jostiquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is dus de essentie van niet goed geintegreerd zijn.
Zegt de gozer met de apartheidsvlag als UI.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je past niet in Nederland als je dictators steunt.
Nou nee, deze mensen hebben het recht op Erdogan te stemmen. Dat past prima in NL.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De Zuid-Afrikaanse vlag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zegt de gozer met de apartheidsvlag als UI.
Ja dat weet ik en ik snap ook niet waarom dat nou zo'n groot probleem is. Doet wat mij betreft ook weinig af aan de integratie; men draait prima mee in de maatschappij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wat een sloerie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Che_ het volgende:
Die kikkerkop geniet echt van alle aandacht
Ik weet niet of het bij Nederland past om buitenlandse dictators te steunen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou nee, deze mensen hebben het recht op Erdogan te stemmen. Dat past prima in NL.
Jeetje, typisch SP om andermans eigendommen te beschadigen. Gewoon afgunst ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu ga ik je racefiets echt he-le-maal slopen, vriend.
Onzin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, racistische apartheidsvlag
DeventerTurkquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je klappen, ouwe lul?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
he dead, ga eens bier halen... ventje...
die chinezen mogen doen wat ze willen, als ze maar lekker eten blijven makenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat weet ik en ik snap ook niet waarom dat nou zo'n groot probleem is. Doet wat mij betreft ook weinig af aan de integratie; men draait prima mee in de maatschappij.
Grappige is ook dat de rechtsjes vaak de Chinezen aanhalen als bevolkingsgroep die enorm goed is geïntegreerd, terwijl die nog een stuk erger hun eigen wereldje hebben.
Het is een statement, geen beschadiging als zodanigquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, typisch SP om andermans eigendommen te beschadigen. Gewoon afgunst dit
wat?quote:
eh okquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Kurovski het volgende:
Ja, ik heb 2 nieuwe. Maanden niks, maar heb er weer 2. Wacht f.
Ik wil niet dat mensen een dubbele loyaliteit hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
jij past biet in nederland als je dat mensen wil verbieden
Erdogan is geen dictator. Wel één in wording, maar nog niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij Nederland past om buitenlandse dictators te steunen.
Oh ja ik weet het wel: Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |