kan me in de verste verte niet voorstellen dat dat een leraar isquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, dit slaat ook nergens op. Dat hij zich op een forum zo uitlaat betekent niet dat hij voor de klas zijn persoonlijke mening over dingen niet voor zich kan houden. Vooral bij het vak dat hij geeft.
Jimmy is niet zo heel erg goed in zelfreflectie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef PeZu het volgende:
houd je hypocrite smoel man![]()
met je: of je leert lezen dat is ook niet persoonlijk en denigrerend? nee heh als jimmy wat roept mag het
mweh ik geloof dat wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan me in de verste verte niet voorstellen dat dat een leraar is![]()
echt
Heb bod geplaatst om de prijs op te drijvenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh lekker, ga je nu een negatieve beoordeling geven op marktpltz????
Waarom heb je nu zo'n nationalistische vlag? Ik snap echt niet dat jij voor de klas mag staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet inderdaad leren lezen. En leren argumenteren.
Waarom probeer je zo te scoren? Je laat je niet echt van je beste kant zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan me in de verste verte niet voorstellen dat dat een leraar is![]()
echt
Maar het werkte wel.quote:
EN NIET KOPEN ZEKER???? IK GA ZOOOOOOOOOOOOOOOOO AL JE BANDEN LEEGPRIKKENquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb bod geplaatst om de prijs op te drijven
je moet je moetquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet inderdaad leren lezen. En leren argumenteren.
Stimorol zit in een zelf gecreeërde slachtofferrol.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom laat je geen kans onbenut om Nederland(ers) "af te kraken"?
He lelijke kale kutmongool die geen normale relatie kan krijgen en daarom aziaten moet betalen voor seks, leuke mening heb je.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom heb je nu zo'n nationalistische vlag? Ik snap echt niet dat jij voor de klas mag staan.
Ja herkenbaar. Gewoon niet naartoe gaanquote:
nederTurk ehquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom laat je geen kans onbenut om Nederland(ers) "af te kraken"?
Praat geen stront mallootquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stimorol zit in een zelf gecreeërde slachtofferrol.
Nogal sneu ook om vrijwel altijd terug te vallen op de tweede wereldoorlog waarmee ze een punt denkt te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stimorol zit in een zelf gecreeërde slachtofferrol.
ik probeer niks en geef niks om wat jij van mij vind.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo te scoren? Je laat je niet echt van je beste kant zien.
Ook mijn haarband?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EN NIET KOPEN ZEKER???? IK GA ZOOOOOOOOOOOOOOOOO AL JE BANDEN LEEGPRIKKEN
quote:
Dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef hoink581 het volgende:
Stimorol zit in een zelf gecreëerde slachtofferrol.
Domme mening.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik probeer niks en geef niks om wat jij van mij vind.
ik geef mijn mening.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
He lelijke kale kutmongool die geen normale relatie kan krijgen en daarom aziaten moet betalen voor seks, leuke mening heb je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |