alcoholquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geloof dat ik niet de enige ben die gezopen heeft.
Jupiler.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een drankje
Wat heb je op.
laterssquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef xcachet het volgende:
Jullie zijn gek.
Daarmee sluit ik het af voor vanavond.
Adios!
Wat is er pedo aan incest?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha welke soort bedoel je mijn Nederlandse kant? Ja echt he, pedovereniging martijn en zo. We kennen het allemaal wel in Nederland! Puur natuur! Komt zelfs in de kerken voor!
Kijk uit als je spoiler plaatst gaat Chloro op je zitten en choked ze je met haar gespierde dijen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er bestaan nog maar 2 targaryens hoor
Waarom lees je de boeken eigenlijk niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou onu nou nou nou noun onu nouno nunou nounounonu
Fietsen met van die gigantische kratten voor op het stuurquote:
die heb ik 2 jaar geleden gelezenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom lees je de boeken eigenlijk niet?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fietsen met van die gigantische kratten voor op het stuur
Hij heeft hier wel gewoon een punt hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe maar weer gewoon normaal dan doe je al gek genoeg
Jupiler heeft halve liters tegenwoordig. Gelukkig...quote:
Ik snap het verband niet tussen pedo's en mensen die een normale liefdesrelatie hebben met een meerderjarige bloedverwant.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe maar weer gewoon normaal dan doe je al gek genoeg
wat voor titels had je dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:52 schreef hoink581 het volgende:
Gvd. Maak ik allemaal mooie titelvoorstellen voor mijn BA scriptie, krijg ik terug of ik het iets simpeler te houden. Een generieke titel op basis van zijn eigen voorstel.Wat zit hij dan moeilijk te doen over voorstellen als het zo simpel moet.
moet ik mijn eigen pistool meenemen of watquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb godverdomme geen zin meer om verslag af te maken shoot me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |