quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef het grif toe, hij heeft een legitiem punt
kijk jimmy zo kan het ook
Die laatste is doodquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangt van je definitie af hè
Dany
Jon maar bastaard
Aegon maar misschien fake
Welk manuscript?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf ik niet meer te zeggen nu, na een tweede blik erop zijn ze ook iets te flashy.
Zijn voorstel: "The literary motif of the rediscovered manuscript"
Maar dat is gelijk het brede veld van onderzoek waarin ik een nog specifiekere invalshoek moet vinden.
Wel breed ja, mag je honderden boeken gaan vergelijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf ik niet meer te zeggen nu, na een tweede blik erop zijn ze ook iets te flashy.
Maar dat is gelijk het brede veld van onderzoek waarin ik een nog specifiekere invalshoek moet vinden.
Dacht dat dat iets voor rechtse rakkers wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog veel gruwelijker is jullie lot... ik heb een CHAUFFEUR.
Ik heb nog nooit iemand gemeet ik ben bang het wordt awkwardquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen meeterHeb alleen Che gemeet. Maar die was best lekker.
Mijn glucosegehalte is momenteel te hoog denk ik ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso heeft volgens mij ook wat op
klinkt saai, maar wens je succesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welnee, mijn chauffeur stemt ook SP.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat dat iets voor rechtse rakkers was
met die twee zwaarden vond ik ook zwaar overdreven op de een of andere manierquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou op joh, die flashback man... slechtste swordfight sinds Conan the Barbarian.
leven is awkwardquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:57 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gemeet ik ben bang het wordt awkward
Geen specifiek manuscript. Het is een plot device of literair motif binnen verschillende werken. "In de Naam van de Roos" is een voorbeeld waarin het gebruikt wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Welk manuscript?
Ik ben documentofiel...
Stemmenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, mijn chauffeur stemt ook SP.
Gewoon cringe, zo nep.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met die twee zwaarden vond ik ook zwaar overdreven op de een of andere manier
Oh mijn favoriete boek!!! Tweede boek van Aristoteles, de Poetica!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen specifiek manuscript. Het is een plot device of literair motif binnen verschillende werken. "In de Naam van de Roos" is een voorbeeld waarin het gebruikt wordt.
Dat dacht ik dus ook. Maarja, als hij dat wil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
Wel breed ja, mag je honderden boeken gaan vergelijken.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
3volgens mij zit ik ook aan de drugs want ik herinner me die laatste niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond het juist een van de betere swordfights in de seriequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou op joh, die flashback man... slechtste swordfight sinds Conan the Barbarian.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 21:59:58 (niks hoor) ]
Lekkere bron wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
http://hetuurvandewaarhei(...)-even-op-een-rijtje/
God kk wat is NL toch ook een apart land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |