Ook in een geval van een ontrafeld mysterie moet er ruimte zijn om erover na te praten. Zeker als er in zo'n geval al 3 bijna volle topics aan gewijd waren.
Ik ben trouwens sowieso van mening dat er erg vlug met slotjes wordt gesmeten hier.
quote:Je bent vergeten je commentaar te typen...?
Op zaterdag 28 december 2002 16:41 schreef Bob.Ross het volgende:
[..]
quote:Ik heb ook eigenlijk nog geen antwoord op mijn laatste vraag aan MUUS.
Op zaterdag 28 december 2002 16:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeker een foute beslissing in mijn ogen. Het forum heet immers The Truth. En nu is er dan eens een spaarzaam geval waarin de waarheid daadwerkelijk boven tafel komt, gaat het topic direct dicht..Ook in een geval van een ontrafeld mysterie moet er ruimte zijn om erover na te praten. Zeker als er in zo'n geval al 3 bijna volle topics aan gewijd waren.
Ik ben trouwens sowieso van mening dat er erg vlug met slotjes wordt gesmeten hier.
quote:Ik denk eerder dat hij enigszins verbijsterd was door de reeds voorgenomen beslissing om een slot op zijn toekomstige topic te zetten.
Op zaterdag 28 december 2002 16:50 schreef iteejer het volgende:[..]
Je bent vergeten je commentaar te typen...?
quote:Hoe lang kom jij nou hier?
Op zaterdag 28 december 2002 16:48 schreef American_Nightmare het volgende:Ik ben trouwens sowieso van mening dat er erg vlug met slotjes wordt gesmeten hier.
Hoeveel onterechte slotjes heb jij gezien? Veel?
Waarom kom je nu dan pas commentaar geven?
En nog wel over een topic waar je niet eens in postte.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:52 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik denk eerder dat hij enigszins verbijsterd was door de reeds voorgenomen beslissing om een slot op zijn toekomstige topic te zetten.
quote:MUUS is still in the room en kan nog steeds zelf praten, hoor.
Op zaterdag 28 december 2002 16:52 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
Ik heb ook eigenlijk nog geen antwoord op mijn laatste vraag aan MUUS.
Mischien weet jij 't iteejer?
JIJ vindt bepaalde topics kansloos. JIJ vindt dat die dicht moeten.
Anderen geloven misschien wel daar in.
Hier werd letterlijk gezegd, dat het onzin was.
Wat moet je er dan nog in godsnaam over zeggen?
quote:Slotje was terecht, is in overleg geplaatst.
Op zaterdag 28 december 2002 16:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeker een foute beslissing in mijn ogen. Het forum heet immers The Truth. En nu is er dan eens een spaarzaam geval waarin de waarheid daadwerkelijk boven tafel komt, gaat het topic direct dicht..Ook in een geval van een ontrafeld mysterie moet er ruimte zijn om erover na te praten. Zeker als er in zo'n geval al 3 bijna volle topics aan gewijd waren.
Ik ga er van uit dat er hier altijd de waarheid wordt gepost. Mocht dat niet zo zijn, is dat idd reden om een slotje ja.
Het feit dat sommigen er gewoon niet in geloven wil nog niet zeggen dat het niet waar is; dus beoordelingen over waarheidsgehalte van posts alhier lijken mij niet op zijn plaats.
Of haal je dat ook al uit DSM4..?
quote:daar gaat 't helemaal niet om!
Op zaterdag 28 december 2002 16:56 schreef MUUS het volgende:[..]
MUUS is still in the room en kan nog steeds zelf praten, hoor.
JIJ vindt bepaalde topics kansloos. JIJ vindt dat die dicht moeten.
Anderen geloven misschien wel daar in.
Hier werd letterlijk gezegd, dat het onzin was.
Wat moet je er dan nog in godsnaam over zeggen?
quote:Je hoeft je niet meteen zo aangevallen te voelen. Ik kom hier al best lang als lurker. En het was gewoon iets dat me opviel.
Op zaterdag 28 december 2002 16:54 schreef MUUS het volgende:[..]
Hoe lang kom jij nou hier?
Twee dagen?Hoeveel onterechte slotjes heb jij gezien? Veel?
Waarom kom je nu dan pas commentaar geven?
En nog wel over een topic waar je niet eens in postte.
quote:Maar voor het gemak zeg je er maar even bij dat het toch meteen weer op slot gaat.
Op zaterdag 28 december 2002 16:57 schreef iteejer het volgende:[..]
Slotje was terecht, is in overleg geplaatst.
Topic was al verkloot.
Zoals gezegd, als er een nieuw topic moet komen staat dat eenieder vrij om dat te maken, óf we kunnen het oude terugzetten en daar de shit-reacties uit halen als dat nog mogelijk is.
quote:Als een topic eenmaal 3 volle topics loopt en de waarheid komt boven tafel dan moet 't meteen maar dicht? Met andere woorden: er mag alleen gepost worden over zaken die niet helemaal duidelijk zijn en dit ook nooit zullen worden. Gebeurt dit wel, dan moet 't meteen dicht? Ik vind 't een vreemde gedachtegang, maar ja, jullie zijn de mods.
Ik ga er van uit dat er hier altijd de waarheid wordt gepost. Mocht dat niet zo zijn, is dat idd reden om een slotje ja.
Het feit dat sommigen er gewoon niet in geloven wil nog niet zeggen dat het niet waar is; dus beoordelingen over waarheidsgehalte van posts alhier lijken mij niet op zijn plaats.
Of haal je dat ook al uit DSM4..?
Dat hier gepoogd wordt een strak beleid te hanteren is niet meer dan normaal. Naar mijn idee is hetgeen wat binnen de strakke lijnen van het beleid valt zelfs heel erg ruim.
Niet zo zeuren iedereen please...
Als een topic naar jou mening onterecht dicht is, omdat jij het onderwerp erg leuk/ interessant vindt. Dan kan je toch gewoon een tweede topic openen ?
WANT
een topic waar onzin in gepost wordt.. daar heb je niets aan... wil je serieus praten/ discussieren...
een tweede topic openen als de bestaande nog open is, mag niet.. dubbel topic krijg je dan..
een slotje geeft je dus eigenlijk een kans een nieuwe SERIEUZEN poging te wagen
quote:Aangevallen?
Op zaterdag 28 december 2002 17:01 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Je hoeft je niet meteen zo aangevallen te voelen. Ik kom hier al best lang als lurker. En het was gewoon iets dat me opviel.
Nogmaals : als je onterechte slotjes ziet, mag je ons daar op aanspreken natuurlijk. Zoveel slotjes zetten we hier niet.
Sterker nog : er staan nu topics die gesloten zouden "moeten" worden, omdat ze ergens anders zouden kunnen aansluiten.
Doen we niet, omdat ze lekker lopen.
Lief zijn we he? ![]()
Over het topic waar het nu omgaat : lees de reacties van mij en iteejer.
Is het nou echt nodig om dat topic weer open te gooien? Kan er nog iets nuttigs uit komen?
Dus ff niet koppig denken allemaal, maar ff logisch denken.
quote:Wat je al zei, ik postte er niet in, dus persoonlijk boeit 't me weinig. Het zou alleen leuk zijn om in het vervolg, wanneer een dergelijk lang topic een hoax blijkt te zijn, toch wat ruimte te laten voor mensen om te reageren. Just my 2 cents..
Op zaterdag 28 december 2002 17:08 schreef MUUS het volgende:[..]
Over het topic waar het nu omgaat : lees de reacties van mij en iteejer.
Is het nou echt nodig om dat topic weer open te gooien? Kan er nog iets nuttigs uit komen?
Dus ff niet koppig denken allemaal, maar ff logisch denken.
quote:Eventuele verontwaardigingen of andere meningen over het hoax-schap vormen een ander en in mijn ogen veel belangrijker en verstrekkender onderwerp dan de inhoud van die hoax zelf.
Op zaterdag 28 december 2002 17:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat je al zei, ik postte er niet in, dus persoonlijk boeit 't me weinig. Het zou alleen leuk zijn om in het vervolg, wanneer een dergelijk lang topic een hoax blijkt te zijn, toch wat ruimte te laten voor mensen om te reageren. Just my 2 cents..
Je zou in dat aparte topic de vraag kunnen stellen of het wel gewenst is om publieke media te gebruiken voor opzettelijke desinformatie, teneinde daarna de reacties te bestuderen.
Persoonlijk verbaas ik me dat bv jij dat topic niet hebt geopend; kritiek op mods is in mijn opvatting verre ondergeschikt aan de zaak zelf.
Ik heb er nu zelf een topic over geopend: Opzettelijke desinformatie
quote:Anemoon,
MirageDoor Mirage - woensdag 1 januari 2003 16:15
Als dat is hoe jij het ziet, is dat prima !
Je moet alleen niet zo neerbuigend naar anderen toe doen.. iedereen verteld hier zíjn visie..je kan niet zomaar roepen dat een ander DOM is...
Gelukkig nieuwjaar nog !!_______________________
Too young to die and too old to believe in promises
Anemoon
I am a human being??Door Anemoon - woensdag 1 januari 2003 16:27
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb hier net ook iets gepost, en dat is ook zomaar verdwenen, zonder dat daar
even een melding van gemaakt wordt. Volgens mij is er iets mis met het forum, anders hadden we wel wat zien staan toch?
Wat ik gepost had was het volgende: "jij creëert een probleem en wil nu dat ik daarin meespeel?"Nein danke.
...........
Ik creëer geen probleem.. ik zie helemala niet welk probleem dat zou moeten zijn..
Ik poog je er alleen maar op te wijzen, dat de manier waarop jij mensen te woord staat niet netjes is.
Om zodra iemand je ergens op wijst maar te roepen " ach jij hebt blijkbaar een probleem...en jouw problemen zijn niet mijn problemen..." dan is dat erg makkelijk en erg asosciaal.
Ik denk dat een forum dan niet een plek is voor jou om rond te hangen. Forum = vrij openbaar.. openbare plekken... = meer mensen dan JIJ alleen.. ..de keuze om je bij meerdere mensen op te houden scheot automatisch bijna de verplichting/ verantwoording om je enigszins sociaal op te stellen.
Ik denk dan ook dat ik in mijn recht sta als ik jou op dingen wijs die in mijn ogen niet netjes zijn.
DAT RECHT HEB JIJ ÓÒK !!
ik denk trouwens niet dat het bugs zijn.. ik denk dat ( eigenlijk terecht ! ) é´n van de moderators posts wist/ verplaatst...
Ik weiger te fungeren als jouw vuilnisbak.
Als iedereen dat zou doen, dan wordt het leven een stuk draaglijker.
quote:Aangenaam kennis te maken
Op woensdag 1 januari 2003 16:44 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat ( eigenlijk terecht ! ) é´n van de moderators posts wist/ verplaatst...
quote:jij hebt een erg vreemde kijk op de wereld..
Op woensdag 1 januari 2003 16:46 schreef Anemoon het volgende:
Ik vind het zeer gezond als ieder zijn eigen problemen bij zichzelf houdt en deze niet in het wilde weg als het je eventjes zo uitkomt, op een ander gaat zitten spuien en een berg geestelijke diarree uit te spugen over een persoon die jou blijkbaar niet aanstaat.Ik weiger te fungeren als jouw vuilnisbak.
Als iedereen dat zou doen, dan wordt het leven een stuk draaglijker.
ik héb geen probleem..
ik wijs jou erop dat jij er blijkbaar één hebt..
bovenstaande post van jou bewijst het maar weer....
Het leven wordt dragelijk als iedereen die zich VRIJWILLIG in openbare gelegenheden ophoudt, zich enigzins ook aan de etiquette houdt.........
LEER EENS OETS OVER ALGEMEEN GEACCPETEERDE OMGANGSWAARDEN EN NORMEN ipv zo weg te vliegen..
je leeft HIER op AARDE de komende 60 jaar moet je het HIER volhouden...
Maak het jezelf niet zo moeilijk..
Ik denk dat mijn post heel netjes en NIET kwetsend was..
jóuw posts daarintegen zijn ronduit asociaal...
quote:Ik meen dat mijn posts algemeen genomen ontopic zijn.
Op woensdag 1 januari 2003 16:48 schreef iteejer het volgende:[..]
Aangenaam kennis te maken
Waarom maken jullie geen eigen topic hierover? En Anemoon een eigen topic als 'Mijn wereldbeeld'? Onderlinge discussies horen hier ook nietb thuis; dit is de plek als er klachten/opmerkingen etc zijn over moderatie, over topics, over ons forum als geheel etc.
( meestal zijn het nog niet eens de posts die ze maakt n.a.v. een post van mij, maar reactis op posts van andere mensen )
Een heel topic hierover zou haar iets teveel eer geven.
.
Mensen die zich niet enigzins aanpassen maken het zichzelf wel moeilijk..en verdwijnen dan ook vanzelf.
Een parasiet hoef je niet te verdelgen... die gaat uit zichzelf verder als het de leefomgeving onleefbaar heeft gemaakt voor zichzelf.
Onnodige energie verspilling dus.
quote:Anemoon is zeker geen parasiet hoor
Op woensdag 1 januari 2003 16:56 schreef Mirage het volgende:
Ik meen dat mijn posts algemeen genomen ontopic zijn.
NAAST het ontopic posten heb ik Anemoon verteld dat haar manier van posten niet erg vriendelijk is.( meestal zijn het nog niet eens de posts die ze maakt n.a.v. een post van mij, maar reactis op posts van andere mensen )
Een heel topic hierover zou haar iets teveel eer geven.
.
Mensen die zich niet enigzins aanpassen maken het zichzelf wel moeilijk..en verdwijnen dan ook vanzelf.
Een parasiet hoef je niet te verdelgen... die gaat uit zichzelf verder als het de leefomgeving onleefbaar heeft gemaakt voor zichzelf.Onnodige energie verspilling dus.
Ik probeer duidelijk te maken dat, als je inderdaad een ander wereldbeeld hebt, de consequenties daarvan zichtbaar zullen zijn in vrijwel ieder onderwerp, en je dus in ieder topic op die verschillen zou kunnen wijzen. Waarmee die topics inhoudelijk ineens ergens anders over gaan. Dat, plus de volledige zekerheid waarmee eea gebracht wordt roept de nodige wrevel op; die wrevel escaleert, etc.
Dat eigen topic sloeg ook niet op de manier van posten, (daar kunnen we kort over zijn: respect voor de ander mag je eisen, beide kanten op) maar op 'Anemoons wereldbeeld'.
Waardoor het anderen een stuk duidelijker wordt, in plaats van dat wereldbeeld gefragmenteerd aan de hand van steeds andere topics stukje bij beetje voorgeschoteld te krijgen.
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:12 schreef Anemoon het volgende:
Wat een onzin wordt er toch weer uitgekraamd zeg... om te kotsen hoe jullie je hier nou opstellen. Arrogantie ten top en ze zien het zelf nog niet eens...
Anemoon, ik heb meerdere keren gepoogd om kort te sluiten dat wij beiden een eigen wereldbeeld hebben..
dat dat helemala prima is en dat het zelfs mijn interesse opwekt !!
Waar ik over vsal is je manier van communiceren. ( dat moet nu toch wel duidelijk zijn )
Het gaat mij hier in deze om JOUW arrogantie..
jij stelt dat mensen die anders denken o.a. DOM zijn..
dát kan niet.
Waar zit de arrogantie mijnerzijds dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |