quote:In ons forum beschouw ik OOK moderators of andere crewleden slechts als users. De enige mods hier zijn Muus en ik.
Op zaterdag 7 december 2002 16:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Okey ... behalve als het een moderator is die het doet (die off-topic smiley er neerpleuren).. dan gaan we lachen ...
quote:Oke .. laat alles dan maar staan .. Het was trouwens een halve SC die verwijderd was .. maar dat doet niet ter zaken. Jullie zijn Mods ik niet .. Ik vind het wel best zo ..
Op zaterdag 7 december 2002 17:12 schreef iteejer het volgende:[..]
In ons forum beschouw ik OOK moderators of andere crewleden slechts als users. De enige mods hier zijn Muus en ik.
quote:Zo is dat! Gelijke monniken gelijke kappen.
Op zaterdag 7 december 2002 17:12 schreef iteejer het volgende:
In ons forum beschouw ik OOK moderators of andere crewleden slechts als users.
Je ziet vaak genoeg het tegenovergestelde...
quote:klopt helemaal ! democratie.
Op zaterdag 7 december 2002 20:36 schreef Anemoon het volgende:[..]
Zo is dat! Gelijke monniken gelijke kappen.
Je ziet vaak genoeg het tegenovergestelde...
quote:Inderdaad ja, vriendjespolitiek wordt altijd keurig netjes afgedekt met het ontzettend uitgeholde begrip "democratie".
Op zaterdag 7 december 2002 23:51 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
klopt helemaal ! democratie.
quote:of beter nog irc.sorcery.net
Op maandag 9 december 2002 20:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
de irc backup server /uitwijk is kechara.sorcery.net op de zelfde poort 6667 en ook daar #fok #truth etc...
Ik weet dat er verschuivingen plaats zouden vinden. Maar truth gaat toch helemaal niet daar over? Onderwijs & Wetenschappen? :S
Maar das mijn mening
quote:Wij vonden het juist prima onder MBS passen.
Op woensdag 11 december 2002 10:18 schreef Loudje het volgende:
Waarom staat truth eigenlijk ineens onder Mind, Body & Soul?Ik weet dat er verschuivingen plaats zouden vinden. Maar truth gaat toch helemaal niet daar over? Onderwijs & Wetenschappen? :S
Maar das mijn mening
De esoterie kant van Truth (pendelen, wicca, tarot etc.) is zeker Mind en Soul. Een kant die hier ook hoort, al wordt dat door velen van jullie nog wel eens vergeten. ![]()
De UFO's, complotten e.d. is voor velen inmiddels ook een "way of life" geworden. Ze zijn er nl. niet alleen hier op het forum mee bezig, maar lezen er ook ontzettend veel over in hun vrije tijd.
We hebben die dingen allemaal op een rijtje gezet and MBS it was.
quote:Dank voor je reaktie
Op woensdag 11 december 2002 10:39 schreef MUUS het volgende:[..]
Wij vonden het juist prima onder MBS passen.
De esoterie kant van Truth (pendelen, wicca, tarot etc.) is zeker Mind en Soul. Een kant die hier ook hoort, al wordt dat door velen van jullie nog wel eens vergeten.
De UFO's, complotten e.d. is voor velen inmiddels ook een "way of life" geworden. Ze zijn er nl. niet alleen hier op het forum mee bezig, maar lezen er ook ontzettend veel over in hun vrije tijd.We hebben die dingen allemaal op een rijtje gezet and MBS it was.
quote:Staat perfect zo hoor ....
Op woensdag 11 december 2002 10:39 schreef MUUS het volgende:[..]
Wij vonden het juist prima onder MBS passen.
De esoterie kant van Truth (pendelen, wicca, tarot etc.) is zeker Mind en Soul. Een kant die hier ook hoort, al wordt dat door velen van jullie nog wel eens vergeten.
De UFO's, complotten e.d. is voor velen inmiddels ook een "way of life" geworden. Ze zijn er nl. niet alleen hier op het forum mee bezig, maar lezen er ook ontzettend veel over in hun vrije tijd.We hebben die dingen allemaal op een rijtje gezet and MBS it was.
Is het nou echt zo moeilijk voor de MODS om hier iets aan te doen en dit Ook bij te houden en hier ook op te letten? Na maanden lang belachelijkmakerijen en flames wordt het wel eens tijd dat hier een beetje op wordt gelet.
*zucht*.
Als er vanavond nog niets aan is gedaan, zal ik gewoon zoals altijd weer op hetzelfde niveau reageren.
Ben benieuwd...
ParAlien, ik heb al twee waarschuwingen gegeven in dat topic.
Ik heb ook gezegd, dat als het niet normaal kon gaan, ik het op slot zou gooien.
Een stevige discussie in Truth moet kunnen.
Jullie halen elkaar constant het bloed onder de nagels vandaan en daar word ik wel een beetje doodmoe van.
Ik kan helaas niet constant met mijn neus op een topic zitten, omdat ik andere dingen ook moet doen EN nog een ander forum mod.
quote:Gooi het dan maar liever op slot. Ik wordt afgeschilderd door sommige users als iemand die een geestelijke ziekte zou hebben.
Op woensdag 11 december 2002 13:43 schreef MUUS het volgende:
Alweer? *zucht*ParAlien, ik heb al twee waarschuwingen gegeven in dat topic.
Ik heb ook gezegd, dat als het niet normaal kon gaan, ik het op slot zou gooien.Een stevige discussie in Truth moet kunnen.
Jullie halen elkaar constant het bloed onder de nagels vandaan en daar word ik wel een beetje doodmoe van.Ik kan helaas niet constant met mijn neus op een topic zitten, omdat ik andere dingen ook moet doen EN nog een ander forum mod.
quote:Oehhh, can i touch u?, can i touch u?
Op zaterdag 7 december 2002 17:12 schreef iteejer het volgende:[..]
De enige mods hier zijn Muus en ik.
quote:kappen met onzin het is geen SC hier
Op woensdag 11 december 2002 14:09 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Oehhh, can i touch u?, can i touch u?
quote:Jammer dat je dat topic hebt laten sluiten PA.
Op woensdag 11 december 2002 13:57 schreef ParAlien het volgende:
Gooi het dan maar liever op slot. Ik wordt afgeschilderd door sommige users als iemand die een geestelijke ziekte zou hebben.![]()
Ik hoop dat ze een gestraft worden zodra zij hun lichaam verlaten, maar dat komt wel goed, daar ben ik van overtuigd.
Normaal erover praten durven ze niet, behalve altijd alles ontkennen, zelfs feiten. Echt jammer voor dit forum dat er verschrikkelijk veel pseudo-skeptici rondlopen..
Ik heb je al eerder aangeraden om je kalmte te bewaren, om neutraal en inhoudelijk te reageren op negatieve opmerkingen. Dan verleizen ze hun scherpte, ook voor jezelf, en zullen ze uiteindelijk afnemen en verdwijnen.
Door er tegenin te gaan, zeker op jouw manier (hoewel die ook al een heel stuk beter is dan vroeger, complimenten daarvoor) krijg je alleen maar escalaties.
En door ze hun zin te geven door de handdoek in de ring te gooien lijkt me ook niet goed. Ik hoop dan ook dat je MUUS vraagt het topic weer terug te zetten.
Toch moet je ook vaststellen dat jouw ideeen en jij als persoon een stuk meer geaccepteerd bent hier sinds je je wat kalmer gedraagt. Daar ben ik blij om
Keep up the good work..
quote:Inderdaad. Wat dit betreft sta ik vierkant achter Lord Dreamer.
Op woensdag 11 december 2002 14:24 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
kappen met onzin het is geen SC hier
Die hele "fuck-you sfeer" van General Chat, Something SD en SC kunnen we hier missen als kiespijn. ![]()
Waarom is de rubriek verplaatst ? Loop je dan niet het risico
weer van die on-serieuzen aan te trekken ? ![]()
Ik vond die clustering met o.a. Wetenschap heel nuttig.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:43 schreef MUUS het volgende:
EN nog een ander forum mod.
quote:Ik hoop dat je het niet over mij hebt aangezien ik daar probeer op basis vd gegeven artikelen (die je openingspost moeten onderbouwen) probeer aan te tonen dat ze NIET je openingspost onderbouwen. Net als Iteejer ben ik er eigenlijk ook voor om dat topic weer open te gooien (na opschonen van het topic)
Op woensdag 11 december 2002 13:57 schreef ParAlien het volgende:[..]
Gooi het dan maar liever op slot. Ik wordt afgeschilderd door sommige users als iemand die een geestelijke ziekte zou hebben.
![]()
Ik hoop dat ze een gestraft worden zodra zij hun lichaam verlaten, maar dat komt wel goed, daar ben ik van overtuigd.
Normaal erover praten durven ze niet, behalve altijd alles ontkennen, zelfs feiten. Echt jammer voor dit forum dat er verschrikkelijk veel pseudo-skeptici rondlopen..
quote:Ik zie ze al zitten als deze mensen/zielen hun grofstoffelijk lichamelijk omhulsel voorgoed achter zich hebben gelaten; Aardgebonden en al dolen ze rond in een tussentoestand op het lagere 4-dimensionele level, niet wetende waar ze zijn en waar ze heen moeten gaan, sterk gevangen zittend in hun overtuiging van "je bent alleen maar een lichaam en de 3-dimensionele wereld en perceptie is alles wat er is en het bewustzijn is afhankelijk en sterft met het fysieke lichaam en dat was dat......" totdat ze aangespoord worden door een manipulerende negatieve astrale entiteit om een lichaam in te duiken en weer te incarneren in deze 3e dimensie; kunnen ze weer van voren af aan beginnen.
Op woensdag 11 december 2002 13:57 schreef ParAlien het volgende:[..]
Gooi het dan maar liever op slot. Ik wordt afgeschilderd door sommige users als iemand die een geestelijke ziekte zou hebben.
![]()
quote:Niet te serieus worden Phetep !
Op woensdag 11 december 2002 15:00 schreef PHETEP het volgende:[..]
Ik zie ze al zitten als deze mensen/zielen hun grofstoffelijk lichamelijk omhulsel voorgoed achter zich hebben gelaten; Aardgebonden en al dolen ze rond in een tussentoestand op het lagere 4-dimensionele level, niet wetende waar ze zijn en waar ze heen moeten gaan, sterk gevangen zittend in hun overtuiging van "je bent alleen maar een lichaam en de 3-dimensionele wereld en perceptie is alles wat er is en het bewustzijn is afhankelijk en sterft met het fysieke lichaam en dat was dat......" totdat ze aangespoord worden door een manipulerende negatieve astrale entiteit om een lichaam in te duiken en weer te incarneren in deze 3e dimensie; kunnen ze weer van voren af aan beginnen.
Nou, ze gaan hun "goddelijke" gang maar, deze minion-incarnates
*ZUCHT*
quote:mee eens.
Op woensdag 11 december 2002 15:10 schreef nossio het volgende:
*ZUCHT*
(als voorbeeld van een manier van reageren bedoeld)
vervolgens is #truth ook weer normaal te bereiken , er is een server switch geweest. arethusa is blijkbaar overleden en #truth is wee normaal te bereiken via irc.fok.nl
quote:Ja ik had e.a. al verzocht om topic levitatie bij wetenschap te plaatsen.
Op woensdag 11 december 2002 15:22 schreef iteejer het volgende:[..]
mee eens.
'dus nu weer ontopic graag'
(als voorbeeld van een manier van reageren bedoeld)
N.B. er zijn bewijzen van, maar dat is voor bepaalde lieden wellicht emotioneel of pseudo-wetenschappelijk nog niet acceptabel ?
(Ryan3 & paladin e.a. wellicht ?)
Het wordt mij gewoon onmogelijk gemaakt om met referenties te komen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |