misschien kweek je zo ook meer begrip voor elkaar ?
quote:Lijkt me een leuk idee, dus ga je gaan.
Op donderdag 5 december 2002 15:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Misschien is het leuk om een voorstellings topic te maken , over de mensen en waarom ze zo geinterresseerd zijn in een bepaald onderwerp of een range van onderwerpen.misschien kweek je zo ook meer begrip voor elkaar ?
Discussies met "daar gelooooooooooooooof je toch niet in?!" en "nah, wat ben jij naief zeg" laat ik daar alleen niet toe.
Dit wordt dan puur voorstellen en iets van jezelf vertellen.
quote:"
Op donderdag 5 december 2002 16:05 schreef MUUS het volgende:[..]
Lijkt me een leuk idee, dus ga je gaan.
Discussies met "daar gelooooooooooooooof je toch niet in?!" en "nah, wat ben jij naief zeg" laat ik daar alleen niet toe.
Dit wordt dan puur voorstellen en iets van jezelf vertellen.
"Om jouw redenering moet heel hard lachen
"
Eventueel toevoegend: Ik zie het zo...
Ik lach diegene niet UIT, maar ik lach OM die vraag, omdat ie zo absurd op mij
overkomt altijd, dat het op mijn lachspieren werkt. Er mag toch ook wel wat humor
door de replies zitten. Als de ander zich daardoor beledigd voelt en het kenbaar
maakt, kun je je oprechte excuus maken toch?
quote:idd Anemoon. Maar alleen als men zich beledigd voelt.
Op donderdag 5 december 2002 16:35 schreef Anemoon het volgende:
Ja Malta, die heb je van mij!Ik lach diegene niet UIT, maar ik lach OM die vraag, omdat ie zo absurd op mij
overkomt altijd, dat het op mijn lachspieren werkt. Er mag toch ook wel wat humor
door de replies zitten. Als de ander zich daardoor beledigd voelt en het kenbaar
Dat is een kwestie van inschatten. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het hier gaat lukken.
Overigens,
Ik kan wel tegen een stootje. [
]
Ik ben niet zo snel beledigd, maar ik wil met ieders gevoelens rekening houden (redelijkerwijs, maar niet overdrijven dat je geen draak mag steken hier). Jij toch ook?.
Maak het jezelf makkelijk, hier !
quote:Waar blijft dat topic? Aan jou de eer namelijk als topicopener!
Op donderdag 5 december 2002 15:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Misschien is het leuk om een voorstellings topic te maken , over de mensen en waarom ze zo geinterresseerd zijn in een bepaald onderwerp of een range van onderwerpen.misschien kweek je zo ook meer begrip voor elkaar ?
quote:Wij zijn het hierover helemaal eens, dat zijn er dus al twee!!
Op donderdag 5 december 2002 16:42 schreef M.ALTA het volgende:[..]
idd Anemoon. Maar alleen als men zich beledigd voelt.
Dat is een kwestie van inschatten. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het hier gaat lukken.
Overigens,
Ik kan wel tegen een stootje. [
]
Ik ben niet zo snel beledigd, maar ik wil met ieders gevoelens rekening houden (redelijkerwijs, maar niet overdrijven dat je geen draak mag steken hier). Jij toch ook?.
Maak het jezelf makkelijk, hier !
quote:* Lord Dreamer is net thuis gekomen en wil graag eerst even eten .
Op donderdag 5 december 2002 16:45 schreef freud het volgende:[..]
Waar blijft dat topic? Aan jou de eer namelijk als topicopener!
quote:dank je
Op donderdag 5 december 2002 16:59 schreef Anemoon het volgende:
Smakelijk eten dan!
En ik aub ... introductie / voorstellings topic
en na de eerste reacties is dit direct de laatste keer. Lijkt me logisch waarom ..
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 05-12-2002 20:05]
-een veel gevarieerdere topiclist,
-fors gestegen belangstelling,
-steeds meer ontspannen wijze van het omgaan met afwijkende meningen,
-terugkeer van een aantal weggelopen users,
-begin van zelfregulatie aangaande ufo's en complotten,
Kortom, geweldig gedaan allemaal; jullie enthousiasme en positieve inzet hebben een belanrgijke rol gespeeld. Ook kan ik wel zeggen dat de 'operatie muus' geslaagd is. Waarbij ik ook graag van de gelegenheid gebruik wil maken om jullie allemaal te bedanken voor de spontane acceptatie van haar als mod op dit forum, en haar voor het meer dan waarmaken van onze verwachtingen ![]()
Sommige voornemens staan nog in de steigers, andere worden misschien steeds minder nodig.
Bijvoorbeeld het oude idee om de ufo-topics te gaan beperken tot 1 of maximaal 2. Dat idee was meer bedoeld als noodrem, dan als de presentatie van een heilig streefgetal. Ook al staan er nu meer dan 1 of 2 ufo-topics; het aantal is niet storend, en de diversiviteit in het forum is groot genoeg.
Wellicht dat we kunnen volstaan met af en toe een echt overbodig topic te sluiten en elders onder te brengen.
Hetzelfde geldt voor de complotten.
Ooit werd er ook gespeeld met de mogelijkheid om de truth te splitsne in 2 deelfora; eentje voor de ufo's, en eentje voor het 'traditioneel' paranormale. Ook dat idee lijkt achterhaald: het gaat nu prima samen, klontering van gelijkgestemden geeft eerder een sektarisch idee dan een open plek van meninsguitwisselingen.
Natuurlijk kan men zeggen 'je weet ook niet wat je wil, bv eerst geen ufo's, en nu weer wel' - maar daar maak ik me weinig zorgen om, en muus denkt er net zo over. Als het forum zich zodanig ontwikkelt dat bepaalde ingrepen overbodig lijken te worden, zullen we die ingrepen uiteraard gewoon uitstellen en uiteindelijk misschien zelfs kunnen vergeten ![]()
Mijn eindconclusie wat betreft deze tussentijdse evaluatie: het gaat voortreffelijk !
quote:offtopic ding is weggehaald ..
Op donderdag 5 december 2002 19:56 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
dank je
En ik aub ... introductie / voorstellings topic
en na de eerste reacties is dit direct de laatste keer. Lijkt me logisch waarom ..
quote:Als dit de algehele eindconclusie is dan ben ik tevreden
Op donderdag 5 december 2002 20:16 schreef iteejer het volgende:
Kleine evaluatie so far van ons forumpje:Mijn eindconclusie wat betreft deze tussentijdse evaluatie: het gaat voortreffelijk !
quote:kom ik altijd absurd op je over? en bedankt
Op donderdag 5 december 2002 16:35 schreef Anemoon het volgende:
Ja Malta, die heb je van mij!Ik lach diegene niet UIT, maar ik lach OM die vraag, omdat ie zo absurd op mij
quote:Nee joh, niet JIJ komt altijd absurd over op mij (het hele leven komt trouwens absurd over...) maar die vraag waarmee je dat betreffende topic opende.
Op vrijdag 6 december 2002 15:07 schreef DionysuZ het volgende:[..]
kom ik altijd absurd op je over? en bedankt
waarom is dat?
Ik ben het overigens helemaal met Iteejer eens: het forum is de laatste maanden echt enorm gegroeid in alles. In bezoekersaantallen, in de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan en in de enorme diversiteit aan onderwerpen.
Hartstikke goed zo!!
quote:Heb daar al een opmerking in feedback over gemaakt .. een overijverige mod die niet bij truth hoort heeft em gedeleted .. blijkbaar misverstand , want die van jou was serieus
Op vrijdag 6 december 2002 18:08 schreef Furby het volgende:
Waarom is mijn post in het voorsteltopic gedelete
quote:Ja, ITeejer, maak er hier een centraal humor-topic van in deze rubriek, zodat de complotten ook duidelijker worden hiermee, dankzij de humor.
Op donderdag 5 december 2002 13:39 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ik doe mee
Helaas Furby .. Cynix zegt dat hte een vergissing moet zijn .. al zegt de smily boekdelen, Het antwoord zullen we nooit krijgen. maar hopelijk blijven ovreactieve modjes die niet op verzoek of in noodgevallen lekker buiten dit forum modden.
quote:Vergissing of niet, daarmee komt die post niet terug. Ik heb een topic geopend in admin met de vraag of iedereen voortaan uit ons forum wil blijven, tenzij het werkelijk niet anders kan.
Op zaterdag 7 december 2002 09:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Fok!: misdaad loontHelaas Furby .. Cynix zegt dat hte een vergissing moet zijn .. al zegt de smily boekdelen, Het antwoord zullen we nooit krijgen. maar hopelijk blijven ovreactieve modjes die niet op verzoek of in noodgevallen lekker buiten dit forum modden.
De andere kant van de zaak is echter wel, dat het ook wel een beetje in de hand gewerkt wordt als onze eigen users gaan vragen aan 'vreemde' crewleden om in te grijpen in de Truth.
Dus ook hier een verzoek met gelijkluidende strekking als dat in ForumCrew: als er dingen zijn die je niet bevalt, wacht dan even tot Muus of ik weer online zijn. Tenzij er extreme dingen gebeuren die echt niet kunnen uiteraard.
WIJ zijn de mods hier, verder niemand!
Bijvoorbeeld, wat betreft het kennismakingstopic van LD: ik ben van mening dat daar bijna nooit in ingegrepen dient te worden. Als iemand zichzelf wenst te ridiculiseren door bv slechts een smiley te plaatsen dan is dat een prima persoonsdefinitie. Afblijven, laten staan.
Als er al iets veranderd moet worden dan is dat, zoals gezegd, een zaak die op ons bordje ligt. En verder nergens anders.
Capice?
quote:Okey ... behalve als het een moderator is die het doet (die off-topic smiley er neerpleuren).. dan gaan we lachen ...
Op zaterdag 7 december 2002 12:23 schreef iteejer het volgende:[..]
Capice?
quote:Inderdaad.. ook het geven van alleen een smilie of het zeggen dat we allemaal mafkezen zijn geeft een voorstelling van diegene.
Op zaterdag 7 december 2002 12:23 schreef iteejer het volgende:
Bijvoorbeeld, wat betreft het kennismakingstopic van LD: ik ben van mening dat daar bijna nooit in ingegrepen dient te worden. Als iemand zichzelf wenst te ridiculiseren door bv slechts een smiley te plaatsen dan is dat een prima persoonsdefinitie. Afblijven, laten staan.
Als er al iets veranderd moet worden dan is dat, zoals gezegd, een zaak die op ons bordje ligt. En verder nergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |