abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7148623
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:04 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Ik begrijp de frustratie niet zo goed. Als ik niet vrolijk zou worden van het kijken naar mijn PC-scherm dan zou ik hem liever uitzetten.
Voor klachten kunt u terecht in 'feedback'

En dit bedoel ik dus met zaken die je uit je gevoel post ... volgende keer gebeurt dat onder een kloon .. das is stukken makkelijker
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 4 december 2002 @ 21:09:52 #27
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7148667
quote:
Op woensdag 4 december 2002 20:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Je zou zelf ook kunnen letten op het relevantie-gehalte van de topics.
Als ik bijvoorbeeld iets over heksen wil weten ga ik niet een heks-topic openen maar plaats de vraag bij satanisten etc. omdat dat duidelijk daar hoort.

Zolang de complotten niet worden gescheiden van de paranormale topics, wordt het alleen maar spaghetti.

Voorbeeld:

Topic over dubieuze maanlandingen is een hot-topic dat met complotten te maken heeft.

Geesten en Aura's is meer iets voor para-psychologie.

ITeejer zei toch dat hij er uit was met die reorganisatie ?

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  woensdag 4 december 2002 @ 21:09:55 #28
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_7148670
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:07 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

En dit bedoel ik dus met zaken die je uit je gevoel post ... volgende keer gebeurt dat onder een kloon .. das is stukken makkelijker

Chill out ik maakte een grapje EDIT: topic doorgelezen..

[Dit bericht is gewijzigd door ParAlien op 04-12-2002 21:18]

Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_7148689
quote:
Op woensdag 4 december 2002 20:52 schreef Lord Dreamer het volgende:

Dat # truth bv wel dicht kan .. ondanks alle moeite laat geen mod of andere user zich daar in zien (behalve de kleine vaste groep van 4 a 5 mensen die er zitten) en ja dat kan ik bewijzen. maar dat terzijde.

Dit proberen we te veranderen.
Ik gaf zelf al aan, dat je in dat #truth topic je kon melden en eventueel kan aangeven waar je het over wilt hebben. Misschien stimuleert dat anderen om te komen. Verder hopen we binnenkort wat nieuwe users te krijgen, dus misschien komen er dan ook mensen bij op #truth.
Niet iedereen heeft altijd tijd en/of zin om op irc te zitten.
#truth gaat iig NIET dicht.
quote:
De naam geving .. Truth moest nieuwe naam hebben .. naam is verzonnen goed gekeurd dan weer afgekeurd .. dus geen flauw idee wat het gaat worden...
Iteejer heeft DAK nooit goed gekeurd. Hij vond het van begin af aan al niets. Misschien open ik wel een topic waar suggesties in gedaan kunnen worden. Ik begrijp alleen niet waarom de naam zo'n probleem is; het gaat toch om de inhoud?
Een weekje meer of minder maakt niet uit, lijkt me.
quote:
Eerst wordt er gezegt dat de stortvloed aan niet paranormale topics iets minder moet en dat de para topics meer gepromoot worden , nu blijkt het geen moer meer uit te maken ..
Het maakt wel uit. Lees de FAQ en de extra sticky eens. Die onderwerpen mogen hier gewoon nog. We hebben alleen gezegd dat we wildgroei niet toestaan. Ik heb regelmatig slotjes geplaatst en iteejer heeft gevraagd wat jullie wilden. Nu komt er dus 1 topic voor UFO's en daar zal iteejer wsl vanavond naar kijken.
Stortvloed beindigen betekent NIET dat de onderwerpen niet meer mogen.
quote:
Mods zouden ook meer aanwezig zijn .. nou zelfs ik heb weinig zin om iets persoonlijks meer te posten onder m'n eigen naam .. op dit moment zie ik helemaal niets van alle plannen die er met de truth zou gaan gebeuren ..
Pardon? Ik ben niet aanwezig? Ik zit hier praktisch de hele dag. De nieuwe plannen gaan we ook niet in 1 keer op jullie gooien, want dan wordt het een zooi. Een beetje geduld, Lord Dreamer.
Ik open af en toe wat esoterie-gerelateerde topics en over een paar dagen open ik een verkiezings topic. (was 1 van onze plannen)
Als we alles in 1 keer omgooien is het niet goed, maar als we alles geleidelijk willen doen is het ook niet goed.
Ik ben hier net en de plannen zijn dus ook pas net in de maak. Geef het een beetje tijd. Ook ik kan niet toveren.
quote:
Als ik alleen maar zie dat 3 of 4 sterk dominant aanwezig zijnde mensen op zowat elk topic kommentaar hebben en zelfs ook topics ombuigen weer naar het zelfde onderwerp waar er al tig topic over zijn, dat samen genomen met de beloftes dat het beter zou gaan. Heb ik er weinig zin meer in om maar tijd er in te steken... Hulde tot de domina's .. Het is makkelijker om vanaf de kant toe te kijken hoe het loopt dan actief mee proberen te denken.
Het begint bij jezelf.
Ik snap ook niet waarom je hier niet meer onder je eigen naam wilt posten. Neem zelf stappen om dingen te ondernemen. Open topics over onderwerpen waar jij het over wilt hebben, doe daarin actief mee en stuur het onderwerp.
quote:
Als ik alleen maar naar mezelf kijk hoe ik me in zit te houden en van binnen brandt om niet de ene afbrander na de ander te posten en met lede ogen toekijk hoe topic nummer zoveel ontstaat met weer het zelfde onderwerp.
Dat zou helemaal niet helpen. Waarom je zo druk maken over de mening van een ander over een bepaald onderwerp. Dit is een forum en hoort leuk te zijn.
Nogmaals : ik plaats regelmatig slotjes hier en het UFO "probleem" wordt dus aan gewerkt.
quote:
Ik snap best dat truth nooit meer oude truth zal worden. maar topics die starten met een plaatje en een link of met een lap tekst waar menig politicus jaloers op wordt horen mijns inziens niet echt tot een levendig truth forum vooral als er verder niets bij gevraagt wordt. maar puur als mededeling staat. en ben je het er niet mee eens heb je pech en moet je oprotten..
Als ik zie dat zo'n topic geopend wordt, zal ik vragen wat daarvan de bedoeling is. Zelf kun je dat natuurlijk ook doen. Zoals in de FAQ staat : we willen hier discussies. Dus geen lappen tekst en verder niets en geen "nah, ik geloof er niet in" opmerkingen. We willen overal uitleg bij, anders loopt een onderwerp helemaal niet.
quote:
Je mag alles negeren wat ik zeg , of je mag er iets mee doen.. It's your choice...
Zo, ook nog iets positiefs over ons en Truth?
Of was dit het wel?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7148736
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:09 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Je zou zelf ook kunnen letten op het relevantie-gehalte van de topics.
Als ik bijvoorbeeld iets over heksen wil weten ga ik niet een heks-topic openen maar plaats de vraag bij satanisten etc. omdat dat duidelijk daar hoort.

Zolang de complotten niet worden gescheiden van de paranormale topics, wordt het alleen maar spaghetti.

Voorbeeld:

Topic over dubieuze maanlandingen is een hot-topic dat met complotten te maken heeft.

Geesten en Aura's is meer iets voor para-psychologie.

ITeejer zei toch dat hij er uit was met die reorganisatie ?

Heksen zijn geen satanisten

Het is idd spageti ..alles wordt naar complotten omgebogen .. beetej jammer is dat, zelfs in het satanisten topic gebeurt dat ..

ik heb geen idee over die reorganisatie hoever dat is en zo..

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  woensdag 4 december 2002 @ 21:23:41 #31
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7148883
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:14 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Heksen zijn geen satanisten

dat zeg jij. Het heeft voor anderen te maken met de indeling van het frequentie-spectrum van aurale sferen.
quote:
Het is idd spageti ..alles wordt naar complotten omgebogen .. beetej jammer is dat, zelfs in het satanisten topic gebeurt dat ..
Idd. dat ombuigen mag minder zodat de complotten ook duidelijker worden.
Tja daar sta ik met jou misschien alleen in, zal kijken wat ik er aan kan doen m.b.v. Phetep, maar Anemoon weet ik niet.
quote:
ik heb geen idee over die reorganisatie hoever dat is en zo..
Is wel nodig, een topic als chemtrails had natuurlijk allang meer bewijs-intensiteit moeten hebben. Blijft dus HOT.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7149151
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:11 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dit proberen we te veranderen.
Ik gaf zelf al aan, dat je in dat #truth topic je kon melden en eventueel kan aangeven waar je het over wilt hebben. Misschien stimuleert dat anderen om te komen. Verder hopen we binnenkort wat nieuwe users te krijgen, dus misschien komen er dan ook mensen bij op #truth.
Niet iedereen heeft altijd tijd en/of zin om op irc te zitten.
#truth gaat iig NIET dicht.
[..]

Ach om de tijd te doden gisteravond op IRC heb maar een spookverhaaltje verteld. als entertainment. voor de rest is het op dit moment een private chatkanaal , meer niet. Maar zoals ik 3 a 4 weken geleden ook al zei, ik wacht af.
quote:
Iteejer heeft DAK nooit goed gekeurd. Hij vond het van begin af aan al niets. Misschien open ik wel een topic waar suggesties in gedaan kunnen worden. Ik begrijp alleen niet waarom de naam zo'n probleem is; het gaat toch om de inhoud?
Een weekje meer of minder maakt niet uit, lijkt me.
[..]
De naams verandering had te maken met het vernieuwen van het imago en de reorganisatie. The other sid(t)e of Reality. maar dat was engels , het moest juist geen engels meer zijn .
quote:
Het maakt wel uit. Lees de FAQ en de extra sticky eens. Die onderwerpen mogen hier gewoon nog. We hebben alleen gezegd dat we wildgroei niet toestaan. Ik heb regelmatig slotjes geplaatst en iteejer heeft gevraagd wat jullie wilden. Nu komt er dus 1 topic voor UFO's en daar zal iteejer wsl vanavond naar kijken.
Stortvloed beindigen betekent NIET dat de onderwerpen niet meer mogen.
[..]
Maar ook niet dat het onderwerp in 5 topics staat die allemaal over het zelfde gaan alleen de naam is iets anders .. en we hebben het niet alleen over ufo's
quote:
Pardon? Ik ben niet aanwezig? Ik zit hier praktisch de hele dag. De nieuwe plannen gaan we ook niet in 1 keer op jullie gooien, want dan wordt het een zooi. Een beetje geduld, Lord Dreamer.
Ik open af en toe wat esoterie-gerelateerde topics en over een paar dagen open ik een verkiezings topic. (was 1 van onze plannen)
Als we alles in 1 keer omgooien is het niet goed, maar als we alles geleidelijk willen doen is het ook niet goed.
Ik ben hier net en de plannen zijn dus ook pas net in de maak. Geef het een beetje tijd. Ook ik kan niet toveren.
[..]

Geduld raakt gewoon op een keer.. Tuurlijk geef ik het tijd, maar ik weet hoe fok! werkt . Als je zelf niets zegt gebeurt er niets.. Noem me maar eigenwijs is die zaken.
quote:
Het begint bij jezelf.
Ik snap ook niet waarom je hier niet meer onder je eigen naam wilt posten. Neem zelf stappen om dingen te ondernemen. Open topics over onderwerpen waar jij het over wilt hebben, doe daarin actief mee en stuur het onderwerp.
[..]
Op het moment dat je onder je eigen naam post , stel je je kwetsbaar op en ervaringen in het recente verleden hebben me geleerd dat alles wat je op het forum zegt gewoon tegen je wordt gebruikt. of je nu iets serieus zegt of een grapje maakt.
quote:
Dat zou helemaal niet helpen. Waarom je zo druk maken over de mening van een ander over een bepaald onderwerp. Dit is een forum en hoort leuk te zijn.
Nogmaals : ik plaats regelmatig slotjes hier en het UFO "probleem" wordt dus aan gewerkt.
[..]
Je hebt het over het UFO probleem .. Ik niet ,ik heb het over het alles als komplot zien probleem. Wat ook wel samenhangt met het UFO probleem. Waarom ik me druk maak, ik leef me in een situatie en blijf niet afstandelijk op een afstandje wachten.
quote:
Als ik zie dat zo'n topic geopend wordt, zal ik vragen wat daarvan de bedoeling is. Zelf kun je dat natuurlijk ook doen. Zoals in de FAQ staat : we willen hier discussies. Dus geen lappen tekst en verder niets en geen "nah, ik geloof er niet in" opmerkingen. We willen overal uitleg bij, anders loopt een onderwerp helemaal niet.
[..]
Starchild is een mooi voorbeeld ..
quote:
Zo, ook nog iets positiefs over ons en Truth?
Of was dit het wel?
Als je een "Je bent de beste topic wil" dan open je er maar één .
Je vraagt om feedback. Je vraagt zelf wat ik niet begrijp. Ik geef je m'n comments .. ongezouten dat klopt ..

Truth leeft in iedergeval weer, althans er wordt druk in gepost. Dat is positief.

woensdag 4 december 2002 @ 21:56:53 #33
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_7149577
hmm wel goed op weg om de serieuze truths posters te verjagen op deze manier van 're-stylen'
  woensdag 4 december 2002 @ 22:21:27 #34
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7150123
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:36 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]
Op het moment dat je onder je eigen naam post , stel je je kwetsbaar op en ervaringen in het recente verleden hebben me geleerd dat alles wat je op het forum zegt gewoon tegen je wordt gebruikt. of je nu iets serieus zegt of een grapje maakt.
[..]

Dit is een heikel punt en dat geldt voor alles op dit forum.
Het moet toch eens worden beseft dat het forum gevoed wordt door de gebruikers, die uit alle windhoeken en denkrichtingen komen, dus een flexibele manier van denken en tolerantie is op zijn plaats.

Als men niet hetzelfde weet of denkt te weten, wil dit nog niet altijd betekenen dat er ruzie moet zijn.Ik vindt dat allemaal zo onvolwassen.
Maar het valt nu al mee.

Het is denk ik de taak van de moderators het overzicht van alle kennisgebieden te beheersen of op zijn minst goed in te kunnen schatten. Ik zie bijvoorbeeld dat een topic over Levitatatie is afgesloten terwijl (over kicken gesproken!) ik juist deze WEL wilde kicken (juist vandaag) omdat ik zag dat hier nog vragen open lagen.
Kicken heeft dus ook zijn nut om ingezakte onbeantwoorde vragen weer aan te zuigen, zodat hiermee de users zelf onderling enige organisatie in prioriteiten kunnen aangeven.
Door onderwerpen te snel af te sluiten jaag je de kennisintensieve forum-genoten weg.
DIT is geen spelletje zeg !

En dat is nu eenmaal veel makkelijker voor een moderator in General Chat dan hier.

Het heeft te maken met het serieuzere denkniveau van de users en de mods in Truth i.t.t. bijvoorbeeld General Chat en zo.

Ik zie dat Lord Dreamer hele andere meningen heeft dan ik bijv., maar ik ben het met hem eens dat er een categorisering moet komen om al die spagehtti-verbanden in te dammen.

quote:
Truth leeft in iedergeval weer, althans er wordt druk in gepost. Dat is positief.
Juist, dat is dus weer winst.

Probeer s.v.p. confrontaties te mijden.
Als men het totaal anders ziet. zeg dan o.k.
We verschillen van mening, wie weet wat de tijd leert.

pi_7154207
Serieuze posters en onderwerpen wegjagen is nooit de bedoeling geweest. Een dreigende eenzijdigheid een halt toe te roepen is wél de bedoeling geweest.
Dat willen we ook doen, op een manier waarop iedereen zich kan vinden. Dat dat op details geven en nemen is, zal onvermijdelijk zijn.

Dat er perse maar 1 ufo-topic mag zijn is niet waar. Maar 10 topics moeten echt ook niet! Hetzelfde geldt voor de illuminati- en complotten-topics.
En niet in de laatste plaats ook omdat juist die topics voor 50% bestaan uit scheldkannonades en steken over en weer tussen believers en non-believers.

LD, maak je toch niet zo druk man
Die naam heb ik ooit van gezegd dat dat so far de meest acceptabele was. Maar lees maar in dit topic; daar heb ik al eerder gezegd dat die naam een beetje uitvaart-vereniging achtig is. Suggereert een link met dood, een tegenstellinbg tot het leven, ipv een onderdeel daarvan.
Dominantie en onevenwichtigheid wegwerken doe je door de betreffende onderwerpen af te remmen, maar ook door andere onderwerpen aan te moedigen.
Wat dat betreft mis ik jouw fantasy-bijdrage eerlijk gezegd nog; 3 a 4 weken geleden heb je daarover nl ook gezegd dat je daart iets mee wilde gaan doen in de truth. Waarop we dat direct in de faq hebben opgenomen.

Malta, graag zou ik van jou een post zien over de relevantie van de complotten in deze maatschappij. Niet toegespitst op de al dan niet bewijzen, of op actuele personen en situaties; maar meer in de zin van 'waarom zijn die complotten er eigenlijk; wat wil men er mee, waarom zo heimelijk' etc.
Deze post zal dan de basis zijn van een min of meer centraal complotten-topic. Waarna we zo mogelijk in overlegf met jou een aantal anderen kunnen sluiten, om het overzicht te bewaren.

ParAlien, jou wou ik hetzelfde vragen over UFO's.

donderdag 5 december 2002 @ 08:32:06 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7154653
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:21 schreef M.ALTA het volgende:

* Bastard lurkt, lurkt

Maar kan deze niet in de index worden opgegeven?

The truth was in here.
pi_7155224
quote:
Op donderdag 5 december 2002 02:53 schreef iteejer het volgende:
Serieuze posters en onderwerpen wegjagen is nooit de bedoeling geweest. Een dreigende eenzijdigheid een halt toe te roepen is wél de bedoeling geweest.
Dat willen we ook doen, op een manier waarop iedereen zich kan vinden. Dat dat op details geven en nemen is, zal onvermijdelijk zijn.
Klopt, Ik snap best wel dat alle onderwerpen die min of meer bij de truth horen bestaansrecht hebben, maar het ombuigen van topics in een bepaalde richting vind ik persoonlijk niet zo leuk.
quote:
Dat er perse maar 1 ufo-topic mag zijn is niet waar. Maar 10 topics moeten echt ook niet! Hetzelfde geldt voor de illuminati- en complotten-topics.
En niet in de laatste plaats ook omdat juist die topics voor 50% bestaan uit scheldkannonades en steken over en weer tussen believers en non-believers.
en zelfs tussen de believers onderling zijn er scheldkannonades, omdat er blijkbaar maar een waarheid mag zijn ..
quote:
LD, maak je toch niet zo druk man
Die naam heb ik ooit van gezegd dat dat so far de meest acceptabele was. Maar lees maar in dit topic; daar heb ik al eerder gezegd dat die naam een beetje uitvaart-vereniging achtig is. Suggereert een link met dood, een tegenstellinbg tot het leven, ipv een onderdeel daarvan.
Ik maak me er wel druk om.. Dat zouden meer mensen moeten doen. ipv aan de zijlijn afwachten gewoon actief mee proberen te denken.
De naam op zich maakt niet zoveel uit, het is een symbool , een symbool dat er veranderingen zijn.
quote:
Dominantie en onevenwichtigheid wegwerken doe je door de betreffende onderwerpen af te remmen, maar ook door andere onderwerpen aan te moedigen.
Afremmen, op dit moment wordt de afremming , hoe mooi ook verwoord, keihard afgeschoten. onder het mom als je het niet wil lezen dan rot je maar op. andere onderwerpen aanmoedigen, tja dat is iets wat moeilijk is...erg moeilijk althans voor mij.
quote:
Wat dat betreft mis ik jouw fantasy-bijdrage eerlijk gezegd nog; 3 a 4 weken geleden heb je daarover nl ook gezegd dat je daart iets mee wilde gaan doen in de truth. Waarop we dat direct in de faq hebben opgenomen.
Zie ook Forum: Fan<->Fiction<->Rpg waar een aantal voorstellen in staan om het fantasy/SF/RPG te centreren etc.

Vervolgens ben ik al wel bezig met het Fan gedeelte, maar wacht even er mee. omdat ik niet wil dat na de eerste post direct de onzinners , non believers en andere mensen masaal het zooitje gaan afkraken.
Dat heeft meer te maken met het dan falen van de zelfbeheersing dan met het onderwerp zelf. en met drukke bezigheden in het dagelijks leven , en de bij behorende spanning voor het grote moment in ons leven .. zie sig.

pi_7155242
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:21 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Mooi gesproken..
  donderdag 5 december 2002 @ 09:51:59 #39
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7155284
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:04 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Ik begrijp de frustratie niet zo goed. Als ik niet vrolijk zou worden van het kijken naar mijn PC-scherm dan zou ik hem liever uitzetten.
Voor klachten kunt u terecht in 'feedback'

Tssk, jij bent de laatste toch die zijn ogen ergens voor zou sluiten
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7158558
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Klopt, Ik snap best wel dat alle onderwerpen die min of meer bij de truth horen bestaansrecht hebben, maar het ombuigen van topics in een bepaalde richting vind ik persoonlijk niet zo leuk.
klopt, is ook niet de bedoeling, maar daar is iedereen het over eens denk ik. offtopic gaan is niet de bedoeling.
quote:
en zelfs tussen de believers onderling zijn er scheldkannonades, omdat er blijkbaar maar een waarheid mag zijn ..
de grens tussen licht geirriteerd en geprikkeld taalgebruik en schelden is heel vaag. ik begrijp niet waarom er sprake moet zijn van irritatie, alleen omdat in andermans kop andere gedachtes heersen, andere inzichten, of zelfs een ander tempo of een andere priotiteits-stelling.
quote:
Ik maak me er wel druk om.. Dat zouden meer mensen moeten doen. ipv aan de zijlijn afwachten gewoon actief mee proberen te denken.
De naam op zich maakt niet zoveel uit, het is een symbool , een symbool dat er veranderingen zijn.
ik heb liever de zelfde naam mét veranderingen, dan een nieuwe naam zonder die veranderingen.
quote:
Afremmen, op dit moment wordt de afremming , hoe mooi ook verwoord, keihard afgeschoten....
LD, je kent me toch wel wat langer.. sindsdien trek ik me ook maar een millimeter aan van afschieten..? En ik kan je garanderen dat dat voor Muus hetzelfde zal liggen.
quote:
met het onderwerp zelf. en met drukke bezigheden in het dagelijks leven , en de bij behorende spanning voor het grote moment in ons leven .. zie sig.
weet ik, snap ook wel dat dat je reacties mede kleurt
maar bedenk dat ook voor ons wel eens kan gelden dat sommige prioriteiten dat ook inderdaad zijn..
pi_7158632
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mooi gesproken..
Inlijsten en boven je bed hangen
  donderdag 5 december 2002 @ 13:35:44 #42
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7159051
quote:
Op donderdag 5 december 2002 02:53 schreef iteejer het volgende:Dat er perse maar 1 ufo-topic mag zijn is niet waar. Maar 10 topics moeten echt ook niet! Hetzelfde geldt voor de illuminati- en complotten-topics.
inderdaad; kan minder t.b.v. het overzicht, maar de kunst is een afweging tussen overzicht/aantallen en relevantie/interesse/classificatie gebied.
quote:
idd;
Voer hier dus huisregels in die het kennisniveau omhoog duwen.
Zodat de destructieve ruzie-zoekers op dit Truth-rubriekforum worden geweerd. Ruzie maken o.k. als het maar constructief blijft !

Deze rubriek moet absoluut een andere stijl krijgen dan General Chat of
"Met het Oog op".

Een voorbeeld:

Ik heb vaak een verschil van inzicht/mening met Lord Dreamer of mvt, maar Iedereen zal daarentegen wel begrijpen dat Lord Dreamer of mvt een behoorlijke kennisintensieve bijdrage heeft: Pittige doch constructieve posts.

Kijk ik bijvoorbeeld naar hoe Neukfurby of Neukharrie reageert op Paralien dan vindt ik dat ronduit schandalig: Zo heb ik meerdere malen gelezen dat Neukfurby/harrie gewoon poste : Bullshit !
Zo iets hoort niet in Truth maar in General/slow chat !
Paralien doet zijn uiterste best met zijn Ufo-maan/onderzoeken.
Ik geloof niet alles wat Paralien schrijft, maar ik krijg wel veel inzichten van hem.

Dan iemand als Anemoon: deze heeft nou eenmaal totaal andere inzichten dan de gemiddelde: confrontaties zullen dan onvermijdelijk zijn. Maar zij genereert veel kennis en info die anders nooit hier te vinden waren. Ik heb Anemoon ook moeten wijzen op de etiquette.

quote:
Malta, graag zou ik van jou een post zien over de relevantie van de complotten in deze maatschappij. Niet toegespitst op de al dan niet bewijzen, of op actuele personen en situaties; maar meer in de zin van 'waarom zijn die complotten er eigenlijk; wat wil men er mee, waarom zo heimelijk' etc.
Relevantie vergroten: helemaal mee eens.

Maar ik zou hier de matrixmanagement-strategie hanteren:
Geen spaghetti , maar asperges: d.w.z. een beperkt aantal
topics m.b.t. complotten, en per topic de kern van de relevantie.

quote:
Deze post zal dan de basis zijn van een min of meer centraal complotten-topic. Waarna we zo mogelijk in overlegf met jou een aantal anderen kunnen sluiten, om het overzicht te bewaren.
Ik wil wel overleggen, maar ik heb natuurlijk niet het monopoly hier.

Ik zou geleidelijk het aantal topics dan inkrimpen, zodat vanzelf de belangrijkste complot-topics boven komen drijven.
Geleidelijk groeit dan het relevantie-niveau. Dit heeft tijd nodig om uit te kristalisseren.

Dan kun je deze topics ook makkelijk her-indelen/hernoemen op een bord van zeg maximaal 10 asperges. Ik zie nu idd veel te veel complot-topics en illuminati-topics.

quote:
ParAlien, jou wou ik hetzelfde vragen over UFO's.
gedeeltelijk mee eens. Maar 1 topic is te weinig en armzalig en zal mensen als Paralien, Fonkmeistah en Phetep frustreren en afschrikken. Gun jezelf en anderen enige marge zou ik zeggen.

Overig commentaar:

Splits de rubriek Truth sowieso in 2 professionele delen:

- paranormale, esoterie, en het (nog) onverklaarbare
- complotten, illuminati, ufo's/aliens, overig

Dit is is n.l. volgens mij de sleutel en het mes bij al deze spaghetti-verbanden.

Ik denk dat jullie het hier dan veel makkelijker en professioneler zullen maken, en deze 2 rubrieken een enorme aanzuigkracht krijgen voor serieuze mensen.

Het is voor forum-leden dan ook veel duidelijker wat ze dan wel/niet moeten schrijven. En ik denk dat dan mensen als Lord Dreamin, mvt, Dauntless, Anemoon en Paralien, veel beter tot hun recht komen.

Hou dan het kennis/fatsoens-niveau hoog door bijv. constructieve huisregels.

ITeejer; doe hier je/ons voordeel mee.

donderdag 5 december 2002 @ 13:39:51 #43
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_7159127
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 12:55 schreef M.ALTA het volgende:
Voor Truth/complotten leek mij deze wel leuk (om de humor er in te houden):

- Welke Illuminati-schurk ben jij ?

Ik doe mee
pi_7159168
quote:
Op donderdag 5 december 2002 13:05 schreef iteejer het volgende:

[..]

ik heb liever de zelfde naam mét veranderingen, dan een nieuwe naam zonder die veranderingen.
[..]

Ik heb liefst een combinatie van beide ..
quote:
LD, je kent me toch wel wat langer.. sindsdien trek ik me ook maar een millimeter aan van afschieten..? En ik kan je garanderen dat dat voor Muus hetzelfde zal liggen.
[..]
ik vertrouw in deze op jou , ik ken Muus nl. niet , als jij het zegt dan geloof ik je gewoon in deze. Zelf laat ik me ook niet zo gauw afschieten, maar je weet zelf wat er gebeurt is , dus ben ik voorzichtiger maar ook harder geworden.
quote:
weet ik, snap ook wel dat dat je reacties mede kleurt
maar bedenk dat ook voor ons wel eens kan gelden dat sommige prioriteiten dat ook inderdaad zijn..
Klopt helemaal , ik houd zeker rekening mee, maar als er om gevraagt wordt, en dat werd er dan geef ik gewoon het commentaar, wel ongezouten maar wel gewoon eerlijk.

Ik weet dat jullie ook giga druk zijn , en voor jou in december helemaal.

pi_7159180
quote:
Op donderdag 5 december 2002 13:10 schreef iteejer het volgende:

[..]

Inlijsten en boven je bed hangen

Daar hangt iets veel mooiers al
pi_7159305
Ik vind de post van M.ALTA erg mooi verwoord.
  donderdag 5 december 2002 @ 13:54:30 #47
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7159466
quote:
Op donderdag 5 december 2002 13:35 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Aan moderator ITeejer,

Zoals afgesproken: hierbij mijn inbreng t.b.v. vergroting van de relevantie:

Om mijn eigen topic-openers maar aan te pakken (lijkt mij de eerlijkste methode):

- Saddam in het spel van SMOM: direct afluiten
- Toplagen illuminati in kaart: over 2 weken afsluiten
- Marcel Hulspas: over 3 weken afsluiten
- Aardbevingen Manchester: direct afsluiten
- Duitse rakettenclubje: direct afsluiten

Dus meer dan de helft van mijn openers is dus hiermee al weg !

Ik zou mijn afgesloten topic over Levitatie opengooien en plaatsen in Wetenschap (natuurkunde), waar hij t.z.t. ge-managed kan worden.

Ik had dit topic gisteren express omhoog gekickt i.v.m. mijn nieuwe ontdekkingen m.b.t. fakirs in India, waarop Moderator Muus dit topic naar mijn mening heel onterecht afschoot.

m.v.g.

donderdag 5 december 2002 @ 13:55:34 #48
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7159489
quote:
Op donderdag 5 december 2002 13:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik vind de post van M.ALTA erg mooi verwoord.
pi_7159670
quote:
Op donderdag 5 december 2002 13:54 schreef M.ALTA het volgende:
Ik had dit topic gisteren express omhoog gekickt i.v.m. mijn nieuwe ontdekkingen m.b.t. fakirs in India, waarop Moderator Muus dit topic naar mijn mening heel onterecht afschoot.
Moderator MUUS is in the room, ya know.

Ik kan ook zelf praten, echt waar.

Nog een keer de uitleg dan.
Je was meerdere topics aan het opgraven met nutteloze opmerkingen.("ik weet een leuk tijdschrift")
De posts werden vergezeld door een knipogende post icon, dus leek het helemaal of je de boel in de maling zat te nemen.

Jouw post die het Levitatie topic omhoog haalde :

quote:
Op woensdag 4 december 2002 13:02 schreef M.ALTA het volgende:
Getuigenverkalringen en foto's geven het aan:

Het bestaat blijkbaar.

Vooral Magiers en Fakirs uit India kunnen het spontaan opwekken.

KOM dan met foto's, KOM dan met getuigenverklaringen.
Zo kunnen we daar toch niets mee?

En als jij nu iets nuttigs hebt bij te dragen in dat topic, zal ik hem weer voor je open gooien.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7159818
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Moderator MUUS is in the room, ya know.

Ik kan ook zelf praten, echt waar.

We voeren toch een open gesprek , dus feel free to join in everytime you want.

Had een reactie verwacht op de post van op woensdag 4 december 2002 21:36 in dit topic

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')