Vroeg me al af waarom er geen reactie meer was, snert zeg, had net een lekkere discussie(vind het wel fijn zo iemand als zij? om mee te discuseren, houdt het lekker scherp en houdt me met beide beentjes op de grond door kritisch te blijven kijken, ik mag dat wel).
Ok ok sorry offtopic, heb verder niets toe te voegen aan deze topic eigenlijk........
quote:Nee, natuurlijk niet.
Op zondag 5 januari 2003 02:33 schreef battlesickloner het volgende:
Nog één vraagje, zijn Anemoon en M.ALTA één en dezelfde ?
Ik heb Anemoon al een paar maal gewaarschuwd voor te heftige discussies.
Ik moet zeggen dat een Truth zonder Anemoon een verarming is.
Want juist van haar heb ik veel opgestoken.
Juist die provocaties leiden namelijk tot nieuwe inzichten; zie bijvoorbeeld het Theosofie-topic waar ik veel inhoudelijke repsons van haar kreeg.
Is het de bedoeling dat we als schapen en papagaaien elkaar moeten napraten hier ?
quote:Over saai gesproken.
Op maandag 6 januari 2003 21:40 schreef M.ALTA het volgende:
Is het de bedoeling dat we als schapen en papagaaien elkaar moeten napraten hier ?
Maar als je met een stel collega's aan het vergaderen bent en je bent het niet met elkaar eens, dan ga je toch ook niet schelden, met deuren smijten en elkaar over de tafel trekken, dus ook hier (virtueel) niet. Je kan het altijd met elkaar onseens zijn, anders is er geen discussie.
jezus hee wat begin ik als mijn vader te klinken
Ik ga nu slapen en als ik morgen wakker word is hij weer terug gezet.
OK ![]()
Dan hoef ik niet te gaan schelden in feedback enzo. Hij was 100 % ontopic en het was tevens een reactie op MUUS met haar "nu ontopic" post.
Je hebt je mening daar toch weer neergezet?
Al klopt het niet helemaal. De personen die jij bedoelt, hebben geen gen teveel, maar een chromosoom teveel.
Dus je slaat wel een beetje de plank mis. ![]()
Maar waarom moet je altijd mensen met het Down Syndroom erbij halen om je mening te onderbouwen?
Waarom moest dit topic dicht : Chem-zogs. ?
Ik bedoel... hier is net zoveel bewijs voor als voor
Chemtrails, en zo niet, dan maar ik er wel een website
voor met bewijs...
Dus waarom dit onderscheid ?
En ja, dit is een serieuze vraag
Furby wilde gewoon een soort..ehm..punt maken.
Hij gelooft niet in chem trails, is het onderwerp zat en maakt dus een topic over een verzonnen onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |