Die woont toch op St Maarten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat 'meisje' moet ouwe taart Billy zijn?
Die indruk heb ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
nee en het lijkt of de bewoners de doos vergeten zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef markvanrinsum het volgende:
is het al bekend wat er in de mystry box zit
Nee hij is verliefd op iemand buiten, iemand anders dan Billy, schijnt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is GJquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Snollebol ligt met haar poten wijd op bed, en Cees gaat gewoon rustig verder.
[ afbeelding ]
Hij zei ook tegen Cees dat ie verliefd is, maar wilde er toen ook niet veel over kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet.
Maar ik hoor dit voor het eerst.
Zou zo maar kunnen dat hij een lulverhaal tegen Row heeft opgehangen
wij nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
nee en het lijkt of de bewoners de doos vergeten zijn
eerder gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet.
Maar ik hoor dit voor het eerst.
Zou zo maar kunnen dat hij een lulverhaal tegen Row heeft opgehangen
hahahaaha loedert!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Birthmark kan het op Row dus Barrie......
Krijgt een kledder broccoli prut in z'n muil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
Ruud vertrouwd de shaker niet en schud lekker mee
Ik las het fok hing hier vastquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was ik al achter.![]()
Ik dacht dat Romy in die hoek sliep.
lkkr kontje hequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was ik al achter.![]()
Ik dacht dat Romy in die hoek sliep.
Ruud zegt wel vaker wat. Hij zei toen ook dat hij Billy niet moest. Maar die bleef maar in zijn bed kruipen en hij kroop er steeds bovenopquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij zei ook tegen Cees dat ie verliefd is, maar wilde er toen ook niet veel over kwijt.
anytime,anyplace,anywherequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Birthmark kan het op Row dus Barrie......
Een late reactie.... Aike heeft dat ook ooit een keer gezegd tegen hem. Hij is de nar van het hof. En dan ondertussen kan hij overal bij zitten en alles horen en niemand neemt hem serieus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:22 schreef Odaiba het volgende:
Bas tegen Ruud: ''Je doet je dommer voor dan dat je bent.''
Uhm, volgens mij niet hoor Bas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |