Blijft genieten. Heerlijk filmpje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]___!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)ettend_voor_lul.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/6741539/d1d38311quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Blijft genieten. Heerlijk filmpje.
Nee. Ik denk dat Ajax het niet gaat redden met deze selectie. Zo'n team oostblokkers vreet types als viergever als ontbijt.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_doet_verhaal.htmlquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6741539/d1d38311
Ik mag toch hopen dat Viergever straks de eerste is die weer op het bankje plaats neemtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat Ajax het niet gaat redden met deze selectie. Zo'n team oostblokkers vreet types als viergever als ontbijt.
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen.
Waarheidquote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktzelfs Feyenoord had een prijs dit jaar
daarbij ook nog weer lekker punten verneukt Europees door 3de te worden in een EL poule waar o.a. 2 g-teams inzaten.
dat is humor ja, kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:56 schreef ender_xenocide het volgende:
Heerlijk dit antwoord
[ afbeelding ]
Ja, wordt een topshow.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:40 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden om de CL voorronde door te komen. Heb de indruk dat er alleen spelers vertrekken die mogen vertrekken. Ik verwacht sowieso wel een goed jaar volgend jaar, kwalitatief staat er een prima team. Zeker als daar ook nog 2 aanvallende versterkingen bijkomen.
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen hebben jullie het hele jaar het grootste grafvoetbal laten zien wat ik ooit heb meegemaakt, maar ook gewoon geen enkele prijs gepaktzelfs Feyenoord had een prijs dit jaar
daarbij ook nog weer lekker punten verneukt Europees door 3de te worden in een EL poule waar o.a. 2 g-teams inzaten.
Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is een bekend verhaal Nick. Men is niet voor niets blij dat Frank opzout. Dat bedoelde hij dan ook niet met "haten op mooi voetbal"
Het probleem wat ik met PSVertjes heb is dat ze Bosz afschieten omdat het een aanvallende trainer is die voor snel combinatievoetbal staat met veel druk vooruit.
De negatieve lading die er over mooi voetbal hangt is echt sneu.
Mooi voetbal is voor iedereen anders. Maar tempo is daarin veelbepalend.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?
Wat is mooi voetbal, het gaat mij vooral om de snelheid van handelen wat voetbal mooi of minder mooi maakt, of het dan counter voetbal of combinatievoetbal van achteruit is vind ik minder belangrijk.
In NL is het voetbal in het algemeen gewoon een paar tempo's te laag en echt niet alleen bij Ajax.
Dat is ook onzin, alleen wel veel moeilijker, je ziet het aan Bayern en Barcelona, toch wel de 2 beste ploegen van Europa maar hebben zich beiden verslikt in de koning van het verdedigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi voetbal is voor iedereen anders. Maar tempo is daarin veelbepalend.
Het ging mij erom dat er wordt geďmpliceerd dat je met aanvallend voetbal geen resultaten kunt halen.
Niet alle PSV'ers inderdaad. Ik ben het met je eens. Tempo moet omhoog, ik zie graag een direct aanvalsspel zoals Cocu dat met PSV probeert te spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alle PSVer zullen er toch zo over denken?
Wat is mooi voetbal, het gaat mij vooral om de snelheid van handelen wat voetbal mooi of minder mooi maakt, of het dan counter voetbal of combinatievoetbal van achteruit is vind ik minder belangrijk.
In NL is het voetbal in het algemeen gewoon een paar tempo's te laag en echt niet alleen bij Ajax.
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:17 schreef Tarado het volgende:
eerst maar eens zien welke trainer er komt
Frankie Rijkaard, Seedorf, Jaap Stam, Guus Hiddink. Zijn bv ook allemaal leuke keuzesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.
Stam is nog te vroeg, die moet eerst op eigen benen staan bij een NEC ofzo. Hiddink is over en Rijkaard doet het niet meer. Vraag me sowieso af of ie nog genoeg gedreven is om trainer te worden van een (Nederlandse) topclub.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frankie Rijkaard, Seedorf, Jaap Stam, Guus Hiddink. Zijn bv ook allemaal leuke keuzes
Bosz vind ik wel een hork en ik weet niet of hij tegen de druk kan, v/d Brom heeft het voordeel dat hij de club kent maar is ook een stresskip gebleken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op wie hoop jij ? Zal wel gaan tussen vd Brom en Bosz waar ik een lichte voorkeur heb voor Bosz. Al denk ik dat vd Brom meer een People Manager is, ook niet onbelangrijk.
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz vind ik wel een hork en ik weet niet of hij tegen de druk kan, v/d Brom heeft het voordeel dat hij de club kent maar is ook een stresskip gebleken.
Ik vind Van Gaal eigenlijk de beste optiemaar dan wel met een assistent (Kluivert of Seedorf) die hem na 1 seizoen opvolgt of een andere constructie van een ervaren trainer met een "opvolg" assistent
Alleen dan zonder het contractueel vast te leggenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals Hiddink en Blind bij Oranje, bedoel je?
Wat Sked ook zegt, je moet het niet contractueel vastleggen. Hooguit een intentie uitspreken en aan het einde van het jaar evalueren en kijken of de kroonprins er klaar voor is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]ja al was dat een wat minder gelukkige combinatie.
Van Gaal is wel een goeie trainer voor een groep als deze, je moet hem niet te lang houden omdat hij de neiging heeft alles naar zijn hand te zetten en dan begint hij weer met een jeugdopleiding verbouwing maar hij staat wel boven de materie, dus moet je duidelijk zijn dat het voor 1 seizoen is en dat de kroonprins het overneemt, dat zou eventueel nog met een v/d Brom kunnen ook.
Inderdaad zoiets ja, misschien beter om het alleen als intentie uit te spreken, ik vrees dat je met Bosz of v/d Brom aanstellen teveel problemen gaat krijgen door de slangen die menen uit hun kuil te moeten komen, De Boer was een aardige slangenbezweerder, dat gedeelte wordt een beetje onderschat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat Sked ook zegt, je moet het niet contractueel vastleggen. Hooguit een intentie uitspreken en aan het einde van het jaar evalueren en kijken of de kroonprins er klaar voor is.
En dan kan de combi van Gaal met een Seedorf wel werken. Seedorf is onervaren, wel een voetbal grootheid en misschien iets te zelfbewust, maar ik denk dat hij van van Gaal wel wat zal aannemen. Seedorf heeft ook wel echt kijk op het spel en is een echte winnaar.
Ik denk dat de Boer zelf ook gewoon een slang is. Dat bedoel ik niet eens negatief, maar ik denk dat hij het achterbakse spelletje intern gewoon meespeelt. Lult met alle winden mee, zolang hij er zelf maar garen bij spint.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets ja, misschien beter om het alleen als intentie uit te spreken, ik vrees dat je met Bosz of v/d Brom aanstellen teveel problemen gaat krijgen door de slangen die menen uit hun kuil te moeten komen, De Boer was een aardige slangenbezweerder, dat gedeelte wordt een beetje onderschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |