Hij rijdt de Vuelta, die hij uiteraard wint.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Miguel eigenlijk? Die zou toch de Giro gaan winnen?
Ze hebben bij Astana toch gekozen voor Erros Capecchi. Miguel mag straks weer aantreden in de Balwaaze Belgium Tour.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Miguel eigenlijk? Die zou toch de Giro gaan winnen?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Miguel mag straks weer aantreden in de Balwaaze Belgium Tour.
Ik hoop nog steeds op The Dream, oftewel met jou en Mani Miguel naar de zege toejuichen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij rijdt de Vuelta, die hij uiteraard wint.
Je bent van harte welkom in Madrid, dan gaan we met z'n viertjes op de foto.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op The Dream, oftewel met jou en Mani Miguel naar de zege toejuichen.
Zijn Miguel en jij zo close dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in Madrid, dan gaan we met z'n viertjes op de foto.
Miguel en ik zijn vier handen op een buik, vrienden voor het leven.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn Miguel en jij zo close dan?
Had ik je toch even op de kast.quote:
Maar dan staat de rest niet op de foto.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is José Been er dan ook bij.
Kan dit niet in het centrale klagen over Supermantopic?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Kan dit niet in het centrale Supermantopic?
Volgende week wel toch? De etappe van vandaag is waarschijnlijk ook niet de meest boeiendequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS beweerde vrijdagen ook live Giro uit te zenden
Maar uiteraard klopt dat niet
Dan moeten ze ook geen onzin gaan beweren op hun sitequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgende week wel toch? De etappe van vandaag is waarschijnlijk ook niet de meest boeiende
Ik heb die site allang opgegeven, zo onoverzichtelijk, kan er niks op terugvindenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook geen onzin gaan beweren op hun site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |