twitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 12-05-2016 om 17:45:47Zakarin's peak condition is coming. He's not in his top shape yet. #Giro reageer retweet
Het pijnlijkste is dat Wilco aan het begin van zijn carrière juist nog in iedere koers aanviel zo'n beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef TheArt het volgende:
En ik wil het nogmaals eens benadrukken: Wilco, heb je meegekeken?
Fuck dat elke keer maar voor een klassement gaan. Voor je het weet, ben je aan het einde van je carrière en heb je 10 zege behaald, allemaal in nationale kampioenschappen en kleine kutkoersen.
Grischa Niermann.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het pijnlijkste is dat Wilco aan het begin van zijn carrière juist nog in iedere koers aanviel zo'n beetje.
Geen idee wie hem dat uit z'n hoofd heeft gepraat, maar die man mag gestenigd worden.
Of in elk geval nog een paar jaar wachten met het gaan voor klassementen. Daar is nog tijd genoeg voorquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Kruijswijk na de Giro van vorig jaar opnieuw voor het klassement gaat vind ik logisch maar Kelderman moet onderhand dat klassement laten varen en gewoon een aanvallende renner worden.
Maar de meer aanvallende Kelderman van enkele jaren terug was ook gewoon een sterkere renner dan de huidige. Het lijkt erop alsof hij alleen nog maar kan volgen, dat het niet echt een bewuste keuze is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Kruijswijk na de Giro van vorig jaar opnieuw voor het klassement gaat vind ik logisch maar Kelderman moet onderhand dat klassement laten varen en gewoon een aanvallende renner worden.
Ik kan met een gerust hart gaan brunchen morgen, hier missen we niks aan.quote:
Was dat niet Reinbert?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
grootste cultheld ooit bij Rabo alhoewel Lotz en Boven ook bazen waren
Wie o wie?twitter:ChadHaga twitterde op donderdag 12-05-2016 om 18:57:31The break was long gone and a team attempted to start a chase only seconds after Tom pulled over to pee. reageer retweet
Alleen Orica en Lampre hebben achtervolgd toen de achterstand al kansloos was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie o wie?twitter:ChadHaga twitterde op donderdag 12-05-2016 om 18:57:31The break was long gone and a team attempted to start a chase only seconds after Tom pulled over to pee. reageer retweet
Kan ook aan het begin geweest zijn toch? Dat trio met Kolobnev was best kansloos om te laten gaan in een etappe zoals die van vandaag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen Orica en Lampre hebben achtervolgd toen de achterstand al kansloos was.
Die tweet ervoor ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Regelneef Fabian.twitter:ChadHaga twitterde op donderdag 12-05-2016 om 18:45:47Thanks to @f_cancellara, AKA Spartacus the Enforcer for ending the disrespect of the maglia rosa today! Shouts from us mortals didn't work. reageer retweet
Die bet van 6.50 voor Kruijswijk op podium vind ik ook nog wel de moeite. Ik denk dat ie er namelijk niet ver af gaat zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Dumoulin staat nu op 4.50 voor eindwinst en 1.90 voor podium
Ik zou m'n centjes op de Tartaar zetten.
Profiel weet ik niet direct, maar weet wel dat het 17 km. is aan gemiddeld 3%, met stukken tot 18%.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is de profiel van die bergje van 4e cat?
Dettagliquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Profiel weet ik niet direct, maar weet wel dat het 17 km. is aan gemiddeld 3%, met stukken tot 18%.
Kortom, als er maar een beetje wordt doorgetrokken dan is Kittel kansloos.
Dat is het vanuit Bv. di Montefranco ja, maar daarvoor loopt het al dik 10 km. zeurend bergop aan zo'n 3% vanuit Terni. Het geheel is gewoon te lastig voor Kittel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dettagli
Pendenza media: 3.4 %
Pendenza max: 25 %
http://www.piste-ciclabil(...)o-valico-della-somma
Als je Kittel eraf rijdt ga je hem toch niet weer erbij laten komen. Wie van Etixx moet Kittel dan terugbrengen? Jungels gaat dat niet doenquote:
Hij is zelfs buiten tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef wimderon het volgende:
Pellukkie heeft de mongolenwaaier met Cheng Ji en Ruffoni wederom niet kunnen volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |