Flugelsangquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zei Mart het ook alweer, Fuglslang of Fluglesang?
Heeft buzz hier al op gereageerd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heeft buzz al gereageerd op het feit dat Nys een Nederlander gaat trainen?
twitter:CyclingHubTV twitterde op donderdag 12-05-2016 om 10:15:13Mathieu van der Pool 💦💦😆 https://t.co/Ine5zeKgfw reageer retweet
Leo vogelzangquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zei Mart het ook alweer, Fuglslang of Fluglesang?
leo vogelzang leo vogelzang leo vogelzang leo vogelzang leo vogelzangquote:
Het gelijk van Cavaliers. Kan er niks van die Mathieu.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft buzz hier al op gereageerd?twitter:CyclingHubTV twitterde op donderdag 12-05-2016 om 10:15:13Mathieu van der Pool 💦💦😆 https://t.co/Ine5zeKgfw reageer retweet
Jup.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Wellens
Ik schakel net in. Is dat de schansspringer bij Krachtwijk?
Veel te vroeg, 50m pasquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:12 schreef Szura het volgende:
Valverde bereidt alvast z'n sprint op 300m van de streep voor
Ik heb het al gepost in het algemene wielrennen-topic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het gelijk van Cavaliers. Kan er niks van die Mathieu.
Bij Roger De Vlaeminck had die rivier beek zich uit respect spontaan gespleten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Overigens heb ik nooit beweerd dat Mathieu er niks van kan. Ik heb altijd hetzelfde gezegd dat hij naar de weg over moet stappen, jij probeert er alleen een ander verhaal van te maken. Het heeft geen enkel doel deze opmerking, het is gewoon pure lulkoek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, laat gaan ouwe reus. Weet ik toch, jij roept als hardste dat hij weg moet uit de modder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Overigens heb ik nooit beweerd dat Mathieu er niks van kan. Ik heb altijd hetzelfde gezegd dat hij naar de weg over moet stappen, jij probeert er alleen een ander verhaal van te maken. Het heeft geen enkel doel deze opmerking, het is gewoon pure lulkoek.
Ben je op je pik getrapt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Overigens heb ik nooit beweerd dat Mathieu er niks van kan. Ik heb altijd hetzelfde gezegd dat hij naar de weg over moet stappen, jij probeert er alleen een ander verhaal van te maken. Het heeft geen enkel doel deze opmerking, het is gewoon pure lulkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |