wat zei hijquote:
doet ie ken bij jou ook met hoofdletter?quote:
Ken Las Benquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
doet ie ken bij jou ook met hoofdletter?
ja die drie noemde ik vanmiddag ook opquote:
500 kcal is heel erg weinig hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
2 dagen 'vasten' zoals ze dat noemen is wel makkelijk hoor.
Al was het maar een dag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is maar twee dagen, geen week ofzo.
Nou ja, ik heb misschien een beetje een gek patroon, maar ik haal het wel eens zonder mijn best te doen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al was het maar een dag.
Makkelijk is het nietZeker niet als je kcal inname al tijden vele malen hoger ligt
Maar wat eet je dan op zo`n dag? Want als je 2 volkoren boterhammen met pindakaas eet zit je al aan 500 kcal, en dan moet je daarna niks meer eten hele dagquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb misschien een beetje een gek patroon, maar ik haal het wel eens zonder mijn best te doen hoor.
Maar de 3000 red ik op andere dagen ook wel weer zonder mijn best te doen.
Ontbijt overslaan. Fruit eten op school. En dan 's avonds wat brood.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat eet je dan op zo`n dag? Want als je 2 volkoren boterhammen met pindakaas eet zit je al aan 500 kcal, en dan moet je daarna niks meer eten hele dagPlus kcalloze dranken drinken natuurlijk
#ongesteld waar is pax btw?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
ik word gewoon al wakker met honger
heb jij dat dan niet loka? heel de tijd honger?
Je voelt je dan zo slap jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
hehquote:
Nou ja soms wel en soms ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
quote:
Nee hoor, alleen niet zo dom lullen als jegeen kennis van zaken hebquote:
Duidelijk wel gefrustreerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen niet zo dom lullen als jegeen kennis van zaken heb
Verder blijf je een grafmongool eerste klas ja, maar dat weet je zelf ook wel
heb ik altijd al last vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook last van lage bloeddruk met warm weer zoals nu?
wat merk je dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook last van lage bloeddruk met warm weer zoals nu?
Nee hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, die meerdere maaltijden om de stofwisseling op gang te houden is toch ook bullshit?
Komt dat niet gewoon door de constante hongerquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duizeligheid en licht in je hoofd als je overeind komt.
quote:
oh dat heb ik ook altijd wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duizeligheid en licht in je hoofd als je overeind komt.
Lekker hoor, die pens het hele filmpje in beeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ar&utm_medium=ticker
jaquote:
je moet mij helpen vrouwen te begrijpenquote:
Da hoofd alleen alquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor, die pens het hele filmpje in beeld
oke ik zal antwoordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:30 schreef Nouri het volgende:
[..]
je moet mij helpen vrouwen te begrijpen
ik stuur je dm
hoe was de borrelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |