ja hoor, ik ben een echt gevoelsmensquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ervaar jij wel eens soortgelijke dingen?
wat is je planquote:
wat is je gevoel over mij?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoor, ik ben een echt gevoelsmens
jij bent een lastigequote:Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je gevoel over mij?
heb je interesse om het wel te weten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent een lastige
ik weet het nog niet precies
dat ze leren, die scholieren!quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laten we ze foutieve informatie geven
dat je heel lief bentquote:
ja, vertel maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je interesse om het wel te weten?
klein gebbetje des levensquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ze leren, die scholieren!
gewoon in het cum laude topic zeggen dat je cum laude geslaagd bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is wel zieligquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was cum laude geslagad als ik geen nederlands had gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon in het cum laude topic zeggen dat je cum laude geslaagd bent
hoe dan welquote:
fuck nederlands tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was cum laude geslagad als ik geen nederlands had gehad
jammer he
Geheim.quote:
je moet zelf een gevoel ontwikkelen, dat kan ik je niet vertellen want dan kan je indoctrineren met slinkse gedachtesquote:
die van mij ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Geheim.
Wat voor telefoon heb jij? Die van mij gaat soms ook random woorden midden in de zin met hoofdletter doen.
ik had dat probleem ook, nu niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Geheim.
Wat voor telefoon heb jij? Die van mij gaat soms ook random woorden midden in de zin met hoofdletter doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |