Ik heb niet zoveel schokkends ingevuld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja gok dat en plein publique je wel veel punten oplevert :
Daaromquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel schokkends ingevuld.
ik 20quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
als student gaat snellerquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
ik heb er 8 wtf
als ik geen student was maar 1
???
waar slaat dat op
hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
ik heb er 8 wtf
???
waar slaat dat op
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
ik heb er 8 wtf
???
waar slaat dat op
Van studenten wordt verwacht datr je meer seks hebt dus krijg je er 1 per week ipv maandquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
ik heb er 8 wtf
???
waar slaat dat op
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en tantra-seks weet niet wat dat is
hahaha noobquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
ik heb er 8 wtf
???
waar slaat dat op
nee maar in hoe kun je er toch wel redelijk een paar safe invullen als je een keer in een sleur terechtkomtquote:
hahah hoezo noobquote:
ja veel grote woorden hier maar komt niks van terechtquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah hoezo noob
heb meer tijgerpunten dan jij hoor
8 punten weet je hoeveelquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah hoezo noob
heb meer tijgerpunten dan jij hoor
Meeste wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar in hoe kun je er toch wel redelijk een paar safe invullen als je een keer in een sleur terechtkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |