Dat wordt m niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever trouwen met familie van je vriendin dan, financieel wat meer zekerheid
Heeft je vriendin geen zussen of nichtjes die niet bezet zijn?quote:
Geen zussen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft je vriendin geen zussen of nichtjes die niet bezet zijn?
dat laatste maakt fokkie niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen zussen.
En voor de rest denk het niet eigenlijk. Of veel jonger.
Meen je die.quote:
Ja, maar die deels britse huid speelt me parten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je die.
Meeste Polen die ik ken worden vies bruin wel.
Oke ken er maar paar eigenlijk
jij verdraait alles hequote:
Boks ouwequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal er altijd voor je zijn, vriend.
De opmerking waarvan je wist die zou komenquote:
het is gewoon een sukkelquote:
ach man jij valt op een chineesquote:
ja dag lees mijn laatste twee pm's anders nog een keer ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
We hebben hier al ruzie laat staan irl
doe het niet elan ze speelt met je hartquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag lees mijn laatste twee pm's anders nog een keer ofzo
gadver dat ziet er goor uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren mochten wij meewerken aan het huwelijksaanzoek van een van onze vaste klanten. Na deze frikandel speciaal kon hij natuurlijk geen nee zeggen. Heel veel geluk samen en een mooie bruiloft gewenst!
Ama`s vriend heeft haar te huwelijk gevraagd denk ik
wat ga je zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Zometeen voor 3e keer air asia bellen jongs
Bahquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren mochten wij meewerken aan het huwelijksaanzoek van een van onze vaste klanten. Na deze frikandel speciaal kon hij natuurlijk geen nee zeggen. Heel veel geluk samen en een mooie bruiloft gewenst!
Ama`s vriend heeft haar te huwelijk gevraagd denk ik
Als we poosje wat serieuzer praten ben je terughoudend en nu opeens wel, wil je Facebook en wat al niet, toevallig wil Tjacka dat ook. Vind ik nogal vaag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag lees mijn laatste twee pm's anders nog een keer ofzo
wat heb je dr gegeven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag was onze schoonmaakster er echt voor de aller laatste keer, jongens.
Waarom gaat ze weg. Is toch lekker man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag was onze schoonmaakster er echt voor de aller laatste keer, jongens.
Ja, weet niet precies. Heb niet geregeld.quote:
ze krijgt baby en ze gaat terugverhuizen naar polenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom gaat ze weg. Is toch lekker man.
Buitenhuisje voor je buitenvrouw tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En om nu elke week vliegtickets te moeten bekostigen als omkostenvergoeding gaat wat ver.
Heb je al een andere dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En om nu elke week vliegtickets te moeten bekostigen als omkostenvergoeding gaat wat ver.
Nee. Ben toch juni/juli in zn geheel weg bijna.quote:
Ik strijk juist alles.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:41 schreef Elan het volgende:
Ik vind schoonmaken niet eens zo heel vervelend eerlijk gezegd.
Alleen strijken en wassen laat ik doen.
Daarom moet je er ook een hebben waar je beetje klik mee hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:42 schreef supersof het volgende:
Wij hadden thuis alleen schoonmaakster toen mijn moeder chemokuur had
mocht die vrouw niet echt pff
Deed jij huishouden niet gewoon of was je klein toen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:42 schreef supersof het volgende:
Ja ik was toen 17 en erge puber dus zij had nogal wat commentaar op mijn gedragquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook een hebben waar je beetje klik mee hebt.
Waar je nog wat te praten mee hebt als je thuis bent.
Wat een rare schoonmaakster.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik was toen 17 en erge puber dus zij had nogal wat commentaar op mijn gedrag
pff waar bemoei je je dan mee zeg
nee ik deed toen examensquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Deed jij huishouden niet gewoon of was je klein toen.
Een goede schoonmaakster is onzichtbaar ook al is ze er.quote:
stal ze jullie spullenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:42 schreef supersof het volgende:
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je van die heerlijk verwende kutkinderen van.
Maar dat gebeurt welquote:
Mijn vriendin heeft dr hele leven maids/aupairs gehad, zeker tot ze naar boarding school ging, en die is ook niet verwend.quote:
Basis van huishouden is wel van belang toch. Zeker als je dochter krijgt.quote:
Nee, Don heeft een vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Basis van huishouden is wel van belang toch. Zeker als je dochter krijgt.
Don heeft ook geen maid nuff said.
Vandaar dat je nu schoonmaakster hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dr hele leven maids/aupairs gehad, zeker tot ze naar boarding school ging, en die is ook niet verwend.
Ja zeker. Sommige dingen moet je laten uitbesteden. Veel efficienter.quote:
Precies. Prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker. Sommige dingen moet je laten uitbesteden. Veel efficienter.
Precies.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies. Prioriteiten stellen.
Werken aan je FOK! rep => huishouden
ik vind stofzuigen echt heel stomquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel zo'n afschuwelijke hekel aan schoonmaken.
En dat is nog wel het gene wat je als nog wel doet een paar keer in de weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |