Tsja, zonde dat het nodig is. Het ging in het verleden gewoon prima allemaal volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is wel beetje apart sfeertje daar nu met netten voor verkooppunten en ze dragen doeken en zonnebrillen om hun gezicht te verbergen
Ja maar goed, ze zeggen dat politie zo en nu dan met soort verborgen camera gezichten probeert te ontdekken en dan die mensen achtervolgt om achter te komen waar zij hun drugs vandaan hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, zonde dat het nodig is. Het ging in het verleden gewoon prima allemaal volgens mij.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:29 schreef deadprez het volgende:
MAAR DE ROVERHEID MOEST ER WEER EEN STOKJE VOOR STEKEN OPRUTTE
Het had nogal een aanzuigende werking op criminelen. Er vond veel heling plaats en er werden bendeoorlogen uitgevochten. Het hele hippie-idee kwam er mee onder druk te staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja maar goed, ze zeggen dat politie zo en nu dan met soort verborgen camera gezichten probeert te ontdekken en dan die mensen achtervolgt om achter te komen waar zij hun drugs vandaan hebben
zakkenvullers boeven en wij maar betalen voor die nietsnutten , en de echte mafia de belastingdienstquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:29 schreef deadprez het volgende:
MAAR DE ROVERHEID MOEST ER WEER EEN STOKJE VOOR STEKEN OPRUTTE
Jammer wel, want concept lijkt me wel mooi. Ik denk dat je daarmee wat meer controle over zou hebben dan als het allemaal ondergronds gebeurtquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het had nogal een aanzuigende werking op criminelen. Er vond veel heling plaats en er werden bendeoorlogen uitgevochten. Het hele hippie-idee kwam er mee onder druk te staan.
nou samen met ghpc hoop ik dat dat nep accounts zijn LDquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat die user matthias24 legit is
boertjequote:
Die is zo ongelofelijk dom, dat kan toch niet waar zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat die user matthias24 legit is
Ewa. Alles goed?quote:
net klaar met werkquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewa. Alles goed?aan het werk?
Ik doe vrijwilligerswerk vandaag want vanmorgen 140 eu boete gehad
Doel je nou op mij of GhpH?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou samen met ghpc hoop ik dat dat nep accounts zijn LD
doe eens een geleerd gok?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou samen met ghpc hoop ik dat dat nep accounts zijn LD
Precies. Verward mij enorm zo een persoon omdat je bijna niet kan geloven dat iemand zo achterlijk is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is zo ongelofelijk dom, dat kan toch niet waar zijn
Lucky you.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
net klaar met werk![]()
ja ik las, godel toch?
ik heb al een gokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |