Liefde gaat door de maagquote:Vrouw vraagt vriend ten huwelijk met een speciale frikandel.
VELDHOVEN - De Veldhovense Linda Jansen (27) vroeg haar vriend John Hospel (29) deze week op bijzonder smakelijke wijze ten huwelijk: ze liet onder andere een frikadel speciaal in hartvorm maken voor het aanzoek. Ze lokte haar vriend naar snackbar De Smickel in Veldhoven vroeg hem - precies 7 jaar - na de start van hun relatie om de rest van zijn leven officieel met haar te delen.
"John eet in de snackbar nooit friet, maar bestelt altijd 5 snacks waardoor ik op het idee kwam om een frikadel in hartvorm te laten maken", zegt Linda Jansen.
http://www.ed.nl/regio/ve(...)n-hartvorm-1.6008729
Mensen die er ketchup op doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:41 schreef bonke het volgende:
zonde van die curry![]()
op een frikandel speciaal hoort ketchup
curry op je frikandel is foutquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:07 schreef bonke het volgende:
[..]
curry op je frikandel is fout
frikandel speciaal met ketchup en patatje speciaal met ketchup, zoals het hoort
Je moeder noemt jou zeker ook altijd een speciaal kind.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:07 schreef bonke het volgende:
[..]
curry op je frikandel is fout
frikandel speciaal met ketchup en patatje speciaal met ketchup, zoals het hoort
Nee. Curry is veel beter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:41 schreef bonke het volgende:
zonde van die curry![]()
Jij bent gek!quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:41 schreef bonke het volgende:
zonde van die curry![]()
Dit is het domste wat ik ooit op fok gelezen heb!quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:41 schreef bonke het volgende:
zonde van die curry![]()
hier alvast een plaatje van Johnquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:25 schreef LurkJeRot het volgende:
En zijn die snacks die hij altijd bestelt frikandellen speciaal? Of werkt hij elke keer 5 pizzarollen weg maar moet zij hem zo nodig een frikandel speciaal door zijn strot douwen terwijl die man daar niet op zit te wachten?
Dat zijn dan weer vragen die niet beantwoorden worden in het artikel. Ik hoop op een vervolginterview.
Bijna net zo achterlijk als friet patat noemen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:03 schreef XL het volgende:
[..]
Dit is het domste wat ik ooit op fok gelezen heb!
Die gaat de hongerwinter wel overleven (tenzij de dorpelingen hem opeten)quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
hier alvast een plaatje van John
[ afbeelding ]
Erger, en ik ben een friet mens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Bijna net zo achterlijk als friet patat noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |