SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Dan drink je te weinig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:40 schreef Nouri het volgende:
droge witte wijn is ook best lekker
je krijgt er alleen hoofdpijn van
FTL spelen!quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Scrummie het volgende:
De TIJD gaat LANGZAAM. IK WIL dat de TIJD wat SNELLER gaat. Heeft de FE daar ook een oplossing voor? Want dan ga ik ook FE worden.
Jaja, dan ben ik zo werkloos. Bovendien is mijn gametijd al uitbesteed aan Stardew Valley.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
FTL spelen!
http://www.ftlgame.com/
Ah joh, paar bloemkooltjes planten, wat stenen kapot meppen, visjes vangen, koraal oprapen en de dag is weer om.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Scrummie het volgende:
De TIJD gaat LANGZAAM. IK WIL dat de TIJD wat SNELLER gaat. Heeft de FE daar ook een oplossing voor? Want dan ga ik ook FE worden.
Ja dan wel, maar zoals ik guyvie ook al zei; als ik hier gamen kan ik binnenkort hele dagen gamenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh, paar bloemkooltjes planten, wat stenen kapot meppen, visjes vangen, koraal oprapen en de dag is weer om.
Start een youtubekanaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar zoals ik guyvie ook al zei; als ik hier gamen kan ik binnenkort hele dagen gamen
quote:Scrumming
The act or act thereof of homeless men/women having an orgy inside of your vehicle.
You parked in a bad area, when you got back to your car a few hobo's half dressed run away from it. Inside you find condoms, mouthwash and semen everywhere. They have been scrumming inside your vehicle. FFS!
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Scrumming
WATquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:52 schreef Divje het volgende:
Hmm nee, dat lijkt teveel op Scrumming
[..]![]()
De PewdiePie van de lage landen jatoch niedan. In Ierland hebben ze Jacksepticeye, Nederland heeft mij. Vergeet EnzoKnol, Scrummie komt eraan!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Start een youtubekanaal
ScrummieG(aming)
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De PewdiePie van de lage landen jatoch niedan. In Ierland hebben ze Jacksepticeye, Nederland heeft mij. Vergeet EnzoKnol, Scrummie komt eraan!
Die ken ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Moet je wel KwebbelKop verslaanpleurisventje dat 't is.
Die doet specifiek games, maar is een irritante schreeuwerd met een vreselijke bos haar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat ook zo'n EnzoKnol of is deze wel leuk?
Hehe. Klinkt als jacksepticeye qua geschreeuw. Die vind ik dus echt briljant vaak. Volg dat ventje al sinds ie 30.000 subs had ofzo. Nu 10 miljoenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Die doet specifiek games, maar is een irritante schreeuwerd met een vreselijke bos haar.
Jack is wel een ultieme baas jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe. Klinkt als jacksepticeye qua geschreeuw. Die vind ik dus echt briljant vaak. Volg dat ventje al sinds ie 30.000 subs had ofzo. Nu 10 miljoen
Jaaaaaaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Jack is wel een ultieme baas ja![]()
*whip* top of the morning to ya ladies
Josh is wel een toffe gozer (slogoman).quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Die doet specifiek games, maar is een irritante schreeuwerd met een vreselijke bos haar.
Ken ik allebei nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:38 schreef starla het volgende:
[..]
Josh is wel een toffe gozer (slogoman).
Jelly is ook zo'n brulaap met z'n overdreven Amerikaanse accent maar een vocabulaire van een 10-jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |