HMFgodquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Overigens mag de OP op de schop komend seizoen.
HMF, ik & Sjaakbauer verhuizen van W1 naar Z2
We dansen al naar zijn pijpen. We moesten van W1 naar Z komen van hemquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HMFgod
Lekker dicht bij Happel. Durven jullie dat wel? Niet bang ondergesneeuwd te raken in zijn superioriteit?
Volgens mij heeft Lastpost die gemaakt. Laten we wachten tot 1 september, dan is die selectie ook gelijk in orde.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Overigens mag de OP op de schop komend seizoen.
HMF, ik & Sjaakbauer verhuizen van W1 naar Z2
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We dansen al naar zijn pijpen. We moesten van W1 naar Z komen van hem
Ben je er trouwens ook met het supporterstoernooi?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]Hahaha. Happel de grote leider van jullie zooitje ongeregeld.
Past goed in het rijtje van onze Noorse Iniesta.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze noemen hem de Turkse Messi. Dan weet je eigenlijk al genoeg.
Wow dit is wel heel toevalligquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je er trouwens ook met het supporterstoernooi?
Haha idd.quote:
Voor Maher zullen ze nog altijd wel een miljoentje of 5 vragen, dus valt niet in de gewenste 1,5-3,5 categorie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:13 schreef H.FR het volgende:
Doodzonde dat we die Tapia [al] gehaald hebben. Hij was nu zeker 40/45% goedkoper geweest.
Maher gaat trouwens weg bij PSV, mooi doelwit voor Geel.
Ik zou er graag bij willen zijn, maar heb sowieso om 14:00 een festival in Amsterdam. Dan zou ik 120 km moeten rijden voor alleen de eerste paar potjes. Misschien als het mooi weer is kom ik langs. 2012 was tofquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha idd.
Er is geen geheel FOK! team, maar er is wel een team waar 5 fokkers aan mee doen.
Ben jij er nog bij?
Nee helaas. Ook komend jaar nog niet weer in het stadionquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je er trouwens ook met het supporterstoernooi?
Hebben jullie in al die jaren eigenlijk al eens een goal gescoord?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:03 schreef onlogisch het volgende:
Feitelijk kunnen we dat hele toernooi schriftelijk afdoen. Wij hebben HMF in onze gelederen, dus dat wordt een eitje.
Ja zeker, in 2012. Dat staat overigens op film.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben jullie in al die jaren eigenlijk al eens een goal gescoord?
Er staat nog een gedenkwaardig moment op film wat met enige regelmaat de app passeert.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja zeker, in 2012. Dat staat overigens op film.
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor Maher zullen ze nog altijd wel een miljoentje of 5 vragen, dus valt niet in de gewenste 1,5-3,5 categorie.
Geld overigens ook voor Tapia, als je die nu zou halen zou hij misschien wel onder de 1,5 ondergrens zakken, dus dan vervalt de interesse.
Dan kunnen we hem elke wedstrijd toezingen, nu maar 2x per jaar.quote:
Goed puntquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem elke wedstrijd toezingen, nu maar 2x per jaar.
Zeker nu er tijdens de warming-up nog maar nauwelijks spelers worden toegezongen.quote:
Nu je dit zegt, denk ik dat we Gio moeten ontslaan en Kluivert als trainer moeten nemen. Iedere wedstrijd Kluivert toezingenquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker nu er tijdens de warming-up nog maar nauwelijks spelers worden toegezongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |