quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 11:44 schreef galatea het volgende:Weetje ik kan het me echt helemaal voorstellen.
Als je samenwoont in een huis waar je de keuken deelt en waar de rest van de groep gewoon op een gezellige manier samenwoont dan is het gewoon heel vervelend als een iemand dat niet doet.
Helaas kun je daar weinig aan doen. Sommige mensen zijn gewoon een beetje a-sociaal, hebben er geen zin in en wonen slechts in een studentenhuis vanwege de prijs. Het beste wat je kunt doen is inderdaad ofwel blijven uitnodigen om samen te eten ofwel gewoon geen moeite er meer in steken.
Helaas heb ik zelf ook zon huisgenoot en tja ik probeer het los te laten en me zo weinig mogelijk met hem te bemoeien, als je geen interesse in mij toont dan zal ik ook geen moeite voor jou doen. Maar onaardig blijft het. Het blijft ook een ingewikkeld groepsproces als de rest wel gewoon gezellig doet en een iemand niet meedoet. Je vraagt je toch af waarom hij bij jullie blijft wonen.
Het kan ook gewoon zijn dat die jullie niet leuk vindt om mee om te gaan, net zoals glasbak een irritant figuur is waar je niet mee om wil gaan.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!