^quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, als het onterechte tr is wordt er toch niks mee gedaan. Hier mensen die tr'en 'zielig' en 'droeftoeter' noemen is ook niet echt constructief.
Nee, het gaat er om dat PeZu vaak degene is die het hardste schreeuwt tegen mij als het om TR's gaat, maar nu zelf een TR zet omdat hij de humor niet deelt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, als het onterechte tr is wordt er toch niks mee gedaan. Hier mensen die tr'en 'zielig' en 'droeftoeter' noemen is ook niet echt constructief.
NAOOOWWW KVINT NIED GRAPPUG HOOWWRRRR ;s;s;squote:Op donderdag 12 mei 2016 01:57 schreef PeZu het volgende:
snitch banaannaaier rat
gewoon wat random woorden hoorhihi kujk mijn humor kan je er niet tegen dan ben je sneu
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:57 schreef Thezappa het volgende:
ik zou die pezu altijd aanpakken..gek is een wilde
stoner man
Oh nee, Fylax z`n balletjes zijn weer omhoog geschopt nu is'ie weer ongesteld en gaat 'ie lopen huilen op alles en iedereen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat PeZu vaak degene is die het hardste schreeuwt tegen mij als het om TR's gaat, maar nu zelf een TR zet omdat hij de humor niet deelt.
Oke.
jij snapt er echt helemaal niks van, ga naar bed kindje en wees fris in de les morgen,ga wat leren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
TR details is vast dit:
"fylax maakt een grapje dat ik niet grappig vind"
Baguette = 250 grquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel gram is een heel stokbrood eigenlijk?
Goed slapen, goed ontbijten, lekker naar school toe. Hoe langer hoe beter, Fyfyquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij snapt er echt helemaal niks van, ga naar bed kindje en wees fris in de les morgen,ga wat leren.
ja nou, big dealquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat PeZu vaak degene is die het hardste schreeuwt tegen mij als het om TR's gaat, maar nu zelf een TR zet omdat hij de humor niet deelt.
Oke.
Ja is echt te vergelijken met wat hij tegen jou zegt ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
Daar hebben we de selectieve verontwaardiging. Prachtig.
Lees maar even alle posts van hem naar mij toe door, daar is dit niets bij. Kusjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja is echt te vergelijken met wat hij tegen jou zegt ja.
Ja vaak is een Flute iets minder dan het dubbele van een Baguette dus 400 gr klopt dan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |