Doordat ze Syriers huisvesten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Canadeesjes kunnen al een jaar bijna niets in andere landen kopen.
Niemand, zei ik tochquote:
Ze kunnen wel kieskeurig zijn daar met wie ze laten overkomen, ze komen daar niet in bootjes aandrijven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoNee kan toch dat je het op een cynische manier bedoelde
Genoeg mensen die het op de een of andere manier niet snappen dat Canada zich bemoeit met het vluchtelingenprobleem
Nee, omdat hun land vrij klote is.quote:
Ik hoorde laatst een vrouwelijke kennis zeggen. Europa moet het zo doen als Canada.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze kunnen wel kieskeurig zijn daar met wie ze laten overkomen, ze komen daar niet in bootjes aandrijven.
Gewoon hele gezinnen, in plaats van alleen mannen tussen de 18 en 30 jaar.
Lolquote:
Ja klopt, kan je onmogelijk met Europa vergelijken natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze kunnen wel kieskeurig zijn daar met wie ze laten overkomen, ze komen daar niet in bootjes aandrijven.
Gewoon hele gezinnen, in plaats van alleen mannen tussen de 18 en 30 jaar.
Hm, dacht dat hun wel stabiele economie altijd haddenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, omdat hun land vrij klote is.
Je eigen valuta/economie redden zou dan prioriteit #1 moeten zijn. Maar dat is geen populair genoeg onderwerp.
Moet je hun munt eens zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, dacht dat hun wel stabiele economie altijd hadden
Weet je tochquote:
EUR-CAD ziet er al een stuk minder schokkend uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.xe.com/currencycharts/?from=USD&to=CAD&view=5Y
Euro en CAD, 2 lachwekkende munten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
EUR-CAD ziet er al een stuk minder schokkend uit.
De Euro.___
Een munt samen met 15 bananenrepubieken en dan denken dat je munt stabiel is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
EUR-CAD ziet er al een stuk minder schokkend uit.
De Euro.___
Euro is werkelijk het meest lachwekkende idee ooit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een munt samen met 15 bananenrepubieken en dan denken dat je munt stabiel is.
Stelletje mongolen in Brussel
ik ben morgen in arnhemquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je toch
En Sof, en Fera en VA en Sked
Ik vraag me oprecht af voor wie het dan eigenlijk gevaarlijk zou zijn. Want het ziet er niet naar uit dat het veel meer gaat doen dan een paar tientjes meer of minder voor de burger.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euro en CAD, 2 lachwekkende munten.
Maar een aanstaande Brexit is wel heel gevaarlijk.
Ondertussen doet de GBP het fantastisch.
Open dag?quote:
weet ik maar moet van schoolquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet veel die stad.
Nijmegen beter.
Voor niemand, maar ze moeten je toch op een manier bang maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af voor wie het dan eigenlijk gevaarlijk zou zijn. Want het ziet er niet naar uit dat het veel meer gaat doen dan een paar tientjes meer of minder voor de burger.
Regeringsleiders zouden zich niet zo druk moeten maken om wat hun kiezers van ze denken. Zo houden ze te weinig tijd over voor historische grote projecten zoals de Euro.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euro is werkelijk het meest lachwekkende idee ooit.
Jij linkte laatst een bron dat de Brexit als vrij gevaarlijk werd gezienquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Waarom gevaarlijk dan Inso? Buiten wat politieke verschuivingen veranderd er toch niet heel veel dan?
En oorlogen natuurlijk, veel oorlogen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor niemand, maar ze moeten je toch op een manier bang maken.
Ja. dat ik dat link zegt toch niet dat ik dat denk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij linkte laatst een bron dat de Brexit als vrij gevaarlijk werd gezien
Tusk had wel goed weerwoord tegen Juncker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Regeringsleiders zouden zich niet zo druk moeten maken om wat hun kiezers van ze denken. Zo houden ze te weinig tijd over voor historische grote projecten zoals de Euro.
-Juncker
Ik zeg niet jij dat denkt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. dat ik dat link zegt toch niet dat ik dat denk?
En nu geef je zelf aan dat het gevaarlijk is
Mwah, je moest wat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar eindstand is de EU wel het meest lachwekkende project ooit.
Nee hoor.quote:
Had gekund ja, maar dat heeft ook nooit echt goed gewerkt he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je kan ook gewoon sterke individuen hebben die verdragen met elkaar sloten.
Wanneer is het de laatste decennia geprobeerd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar dat heeft ook nooit echt goed gewerkt he.
Vanwege een lange historie van conflicten met het continent?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp alleen nooit dat bijna hekel hebben aan lijkt het wel tegen Europa niet van UK, niet eens van de EU maar gewoon dat ze zich ook niet als Europa zien. Hoe komt dat?
Omdat wij niets met veel Europese landen te maken willen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp alleen nooit dat bijna hekel hebben aan lijkt het wel tegen Europa niet van UK, niet eens van de EU maar gewoon dat ze zich ook niet als Europa zien. Hoe komt dat?
quote:Terhandstellingskosten van een geneesmiddel bij een eerste uitgifte met begeleidingsgesprek
Terhandstelling eerste uitgifte met begeleidingsgesprek
Als ze je niet hebben gevraagd of je nog vragen hebt over het medicijn enzo hebben ze iets verkeerd gedaan want dat is wettelijk verplicht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]!!!!! Ik heb geen eens een gesprek gehad toen ik bij de apotheek in het ziekenhuis wat ophaalde na de opname. Slim van ziekenhuis, krijgen ze toch geld van Univé.
Maar hebben ook conflicten gehad met andere Europese landen, en Engeland is in vele conflicten ook een bondgenoot geweestquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege een lange historie van conflicten met het continent?
Je wil als machtige staat, die zich toch al niet zo verbonden voelt met de rest, het liefst zoveel mogelijk macht in eigen handen hebben. Duitsland heeft die rol binnen Europa. Wat is er voor GB dan precies te winnen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Nou nee. Maar goed ze kunnen vast wel zien dat ik hem al eerder heb gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze je niet hebben gevraagd of je nog vragen hebt over het medicijn enzo hebben ze iets verkeerd gedaan want dat is wettelijk verplicht.
Goede post dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wil als machtige staat, die zich toch al niet zo verbonden voelt met de rest, het liefst zoveel mogelijk macht in eigen handen hebben. Duitsland heeft die rol binnen Europa. Wat is er voor GB dan precies te winnen.
Men blijft toch wel handelen en communiceren met de Britten, we zullen wel moeten.
Hm ja, dat klinkt wel logischquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wil als machtige staat, die zich toch al niet zo verbonden voelt met de rest, het liefst zoveel mogelijk macht in eigen handen hebben. Duitsland heeft die rol binnen Europa. Wat is er voor GB dan precies te winnen.
Men blijft toch wel handelen en communiceren met de Britten, we zullen wel moeten.
Voooruitziende blik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma is nog tegen de kanaaltunnel geweest vroeger.
Want dan konden ze ons zo binnenvallen
Weet alleen niet of het voor de banken in Londen allemaal zo fijn is, een eventuele #brexit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is die grootspraak van bange EU-landen ook zo aandoenlijk met boycots tegen het VK.
Ach, de grote spelers zitten er toch zodanig groot in met vastgoed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het voor de banken in Londen allemaal zo fijn is, een eventuele #brexit.
Toch bijna geen verschil.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, mijn oma had het vooral tegen de Fransen hoor.
Zijn er in Engeland dan geen economische critici te vinden die bang zijn voor een brexit? Of komt dat echt allemaal van andere EU-landenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is die grootspraak van bange EU-landen ook zo aandoenlijk met boycots tegen het VK.
Jazeker wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er in Engeland dan geen economische critici te vinden die bang zijn voor een brexit? Of komt dat echt allemaal van andere EU-landen
Dat is niet logisch neequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Die gaan dan van een rampscenario uit, en maken hun berekeningen op cijfers als wij geen handel meer zouden plegen met de EU.
Dat is helaas de retoriek van pro-EU politici in welk land dan ook.quote:
Al handel je natuurlijk wel liever met iemand die wel bij je clubje zit met iemand die dat niet zit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Die gaan dan van een rampscenario uit, en maken hun berekeningen op cijfers als wij geen handel meer zouden plegen met de EU.
En hoe lang blijft dat clubje nog bestaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al handel je natuurlijk wel liever met iemand die wel bij je clubje zit met iemand die dat niet zit.
Als er voor dezelfde prijs een deal gesloten kan worden met een EU-lidstaat kiest een land daar eerder voor.
Dat is een andere kwestie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hoe lang blijft dat clubje nog bestaan.
En dat is ook een beetje de keuze natuurlijk, het is niet zo zwart-wit als wordt gesteld. Dat zelfde geldt voor het vluchtelingendebat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik zou liever marginaal willen inleveren dan met deze EU willen doorgaan.
Zie daar ook je antwoord trouwens over de kwestie waarom ze niet zoveel op Hillary schieten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En uiteindelijk zijn het toch de bedrijven die het voor het zeggen hebben.
Als de grote bedrijven van VK en Duitsland weer met elkaar willen handelen is het een kwestie van dagen om een verdrag op te stellen.
Dat lijkt me een vrij evident antwoord ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:12 schreef Typisch het volgende:
Zie daar ook je antwoord trouwens over de kwestie waarom ze niet zoveel op Hillary schieten.
Ik ben diep en diep beledigdquote:
ik zou daar blij mee zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben diep en diep beledigd
Ik vind het wel respectvol omdat te onthouden, maarja :squote:
Ik heet Johanquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:02 schreef Nouri het volgende:
ik weet nog de naam van fokkie, sofje, inso, en kauai en jr de rest ben ik vergeten
voeg mij maar toequote:Op donderdag 12 mei 2016 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde als Ajax-speler.
Kun je m'n FB zo vinden
ik kon je toen niet vindenquote:
Nee eerste is goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik kon je toen niet vinden
ga niet weer proberen
veltman en dijks was fout
Hoekig hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ook niet.
Ik zoek ook niet dus dat scheelt
bedankt hoe heet jij elk el weerquote:
je geeft je fb wel aan jack maar niet aan mijquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
je geeft je fb wel aan jack maar niet aan mij
pfff
hij heeft express verkeerde gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
je geeft je fb wel aan jack maar niet aan mij
pfff
dit is niet waar maar okequote:Op donderdag 12 mei 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom moet ik geven. Toen slecht ging met je vriend vroeg ik appen of bellen wilde je niet Fb ook nooit gekregen trouwens dus SORRY MAAR POT, KETEL sof.
Jij hebt gewoon verkeerde gegeven debiel.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Die link wat je stuurt is kamper uit Genermuiden
dit ben ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon verkeerde gegeven debiel.
Zoals je altijd mensen loopt te misleiden hier.
Laatste keer dat ik je wilde meeten had je nog met M en ben ik door GGMM 3 maanden voor pedofiel uitgemaakt. Krijg de tyfus maar Tjacka.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:43 schreef Nouri het volgende:
ja meeten enzo
nee ik verstop mij wel achter mijn pc
ik ben elan en ik ben een kk debiel
ik een beetjequote:
haha "gezeur"quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk eens geen gezeur in KLB.. is het hier wel.
Ga denk ik werken komende 3 weken ofzo.quote:
RELLENquote:
Ja gezeur is ook wel wat overdreven. Zo erg als in KLB soms zou het hier wel nooit wordenquote:
Ik kan niet eens dm'en is algemeen bekend. Wederom leugen.quote:
Moet over paar weken werktrajectje in van uwv, antigenotquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga denk ik werken komende 3 weken ofzo.
Maar ben ook te lam om iets te vinden
wat moet je doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet over paar weken werktrajectje in van uwv, antigenot
ah joh lekker bezig zijn man beter tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet over paar weken werktrajectje in van uwv, antigenot
ik heb genoeg te doen voor school maar kan het niet opbrengenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga denk ik werken komende 3 weken ofzo.
Maar ben ook te lam om iets te vinden
Ja is 1 keer per week, soort cursus, vroegen ze me vanmorgen voor.quote:
is dit gezeurquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk eens geen gezeur in KLB.. is het hier wel.
Ja, als ze me daardoor beter aan een baan denken te kunnen helpen vind ik het primaquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:48 schreef Divje het volgende:
[..]
ah joh lekker bezig zijn man beter toch
je kan toch wel dm lezenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan niet eens dm'en is algemeen bekend. Wederom leugen.
Wat je in PM stuurt is andere persoon.
WAT LOOP JE DAN TE ZEURENquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ze me daardoor beter aan een baan denken te kunnen helpen vind ik het prima
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Netflipper weet het niet.
Bart ook niet.
Dus zeg jij het maar.
Tjacka en Elan zeuren ook volgens Amaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka en Elan zeuren ook volgens Ama
Beetje meedoen toch
Ja die 2 kunnen er wat van. Pfoei.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka en Elan zeuren ook volgens Ama
Beetje meedoen toch
nee nog nietquote:
man man manquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:51 schreef Nouri het volgende:
ik heb je nu pm gestuurd
als je nu niet uitnodig ben je een mega mietje
Sof is erg betrouwbaar ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
man man man
denken dat je mij niet kan vertrouwen is wel heel erg
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:53 schreef Nouri het volgende:
nou die elanners zaten ons op te wachten
toen kwamen wij eraan maar het zijn gewoon MIETJES
ze hebben ons weken van te voren gebeld
ze stonden klaar voor ons
ik was met minder dan hun
toen gingen ze zwaar op de vlucht
wat is datquote:
ja als ik weer in slechte eetgewoontes terugval welquote:
Jack lekt jouw fb ook niet. Maar die van fikkie wel. Zegt niks.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof is erg betrouwbaar ja.
Ze heeft zelfs mijn foto niet geleakt.
Ik heb dan ook geen fb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jack lekt jouw fb ook niet. Maar die van fikkie wel. Zegt niks.
ik heb niet gelektquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jack lekt jouw fb ook niet. Maar die van fikkie wel. Zegt niks.
Hij gaf bij mij aan dat ik ope 1400 kcal per dag moest zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als ik weer in slechte eetgewoontes terugval wel
Ligt eraan wat je doel isquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaf bij mij aan dat ik ope 1400 kcal per dag moest zittenLIjkt me niet helemaal kloppend toch
heb die van sof doorgegeven aan een erotieklijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Zou nooit telefoonnummers van FOK!kers doorgeven.
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb volgens mij als enige FOK!ker Braddie zijn telefoonnummer
Had halve kilo per week verliezenquote:
quote:
Morgenavondquote:
voeg mij toe op facebook kut trollquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mijn dm weer werkt zal ik het bewijs hiervoor aan fikkie overhandigen. Echt flikker ben je waarom doe je zo
oh leukquote:
Tsja, is natuurlijk ook beetje lastig inschatten hoe je je activiteit moet invullen he, aangezien ik niet werk dus dagelijkse inspanning is licht maar train wel 3x per weekquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel belachelijk weinig bewegen.
Mijnes staat op 2700 per dag ofzo op mfp.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, is natuurlijk ook beetje lastig inschatten hoe je je activiteit moet invullen he, aangezien ik niet werk dus dagelijkse inspanning is licht maar train wel 3x per week
Wattan, wilde je chillen?quote:
ja misschienquote:
Wrm wil je dat eigenlijk zo graag.quote:
neequote:
Zit je daare ook dagelijks aan dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En daar moet ik eigenlijk nog mer 400-500 overheen
bij mij is altijd de laptop nog niet eens aanquote:
Nee tuurlijk niet, eet slecht ben niet voor niets ectoquote:
wil weten of je echt zo stoer bent als op fokquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wrm wil je dat eigenlijk zo graag.
Is retorische vraag, hoef je dus geen antwoord op te geven
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou het niet doen, Elan.
Voor je het weet noemen je beste vrienden je hipster.
JanCees heeft mijn zelfvertrouwen daar tot het nulpunt gestampt.quote:
Ah zie je wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
wil weten of je echt zo stoer bent als op fok
HAHA
Gomad dan maar hequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, eet slecht ben niet voor niets ecto
wil jij met mij netflix en chillquote:
Niet meer nodig voor trollacties? Nouja je hebt je intenties wel duidelijk gemaakt verderquote:
wtf manquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer nodig voor trollacties? Nouja je hebt je intenties wel duidelijk gemaakt verder
Jajaquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
wtf man
ik ben een ander mens geworden ik troll nooit
Weet je waar?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
lol een nichtje van mij woont in woerden fokkie
(lol)
Voor je het weet heb je een bruiloft van je nichtje en fokkie, de womanizerquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
lol een nichtje van mij woont in woerden fokkie
(lol)
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een bruiloft van je nichtje en fokkie, de womanizer
Nee, kwam dr toevallig tegen op facebook.quote:
Hou niet meer bijquote:
Zou me niks verbazen als jij stiekem gewoon wel FB hebtquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, kwam dr toevallig tegen op facebook.
dan zou je me makkelijk kunnen opzoekenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij stiekem gewoon wel FB hebt
Tuurlijk niet gek, weet alleen je voornaam en je woont in fucking Londonquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zou je me makkelijk kunnen opzoeken
Het moet mogelijk zijn hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gek, weet alleen je voornaam en je woont in fucking London
ik weet zijn achternaam welquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 per maand toch voor niet-student?quote:
People named x Who live in London and study at xquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 per maand toch voor niet-student?
Wel tegen de 50 aan dan ja
Als ie een beetje geheugen heeft weet ie de naam van de missus ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
People named x Who live in London and study at x
Oh ja ik denk wel dat ik weet waar Inso studeertquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
People named x Who live in London and study at x
Ik zit alleen niet op facebook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik denk wel dat ik weet waar Inso studeert
en weet een aantal van je likesquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ie een beetje geheugen heeft weet ie de naam van de missus ook.
Cheeky Nandosquote:
Nee, fok-it dacht dat.quote:
Had ik je foto wel via google kunnen vinden?quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik je foto wel via google kunnen vinden?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Het kan namelijk zijn dat mn tante die op facebook heeft gezet.
Ja daar kan ik ook niet veel mee natuurlijkquote:
Ach, ze is jonger dan jij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niet veel mee natuurlijk
hopelijk stik je in de sneeuwquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb een Noorweegs busticket gekocht
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, ze is jonger dan jij.
Maakt het uit.
misschien krijgen wij die ook wel in REAL GRTDquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Alhoewel
als ik haar profiel in de gaten had gehouden had ik wel trouwpiccas kunnen zien
Hopelijk wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien krijgen wij die ook wel in REAL GRTD
gezellig toch als je dan trouwt sta je hoger dan mij in hierarchiequote:
Dan wordt hij je sugardaddyquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gezellig toch als je dan trouwt sta je hoger dan mij in hierarchie
Ben ik je aangetrouwde oomquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gezellig toch als je dan trouwt sta je hoger dan mij in hierarchie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |