Vind jammer dat Jane niet meer bil heeft, zou iets mooier staan bij haar heupen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
ben gewoon nog steeds beledigd dat stimo mijn tits voor een reet aanzag
ehehe ouwe lulquote:
ik heb net gegoogled je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat dat pas bij kleiner dan 1.45 is hoor.
ja, dat dm'de ik naar hemquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Hem werd net verweten dat hij stiekem Geert Wilders is: KLB / Wilders heeft FOK! account
Wil je niet schelden met kk aub?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
kk ben iets vergeten door te geven op werk. Dat gaat gezeik opleveren.
ja he, ik vind wel dt jane hele mooie schouders heeft. mss beetje random majaquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jammer dat Jane niet meer bil heeft, zou iets mooier staan bij haar heupen.
ariana grande zou volgens crip definitie dwerg zijn en kourtne kardashian.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat dat pas bij kleiner dan 1.45 is hoor.
waarom blijven mensen deze "grap" eigenlijk makenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je niet schelden met kk aub?
Zag gister nog iemand van de trap kankeren.
25quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je niet schelden met kk aub?
Zag gister nog iemand van de trap kankeren.
Geen idee, ik vond hem ook niet erg grappig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom blijven mensen deze "grap" eigenlijk maken
zag er raar uitquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat al niet zichtbaar is
picsquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Morgen maar iets met inkijk aan doen en lief maar hem lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |