Vind jammer dat Jane niet meer bil heeft, zou iets mooier staan bij haar heupen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
ben gewoon nog steeds beledigd dat stimo mijn tits voor een reet aanzag
ehehe ouwe lulquote:
ik heb net gegoogled je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat dat pas bij kleiner dan 1.45 is hoor.
ja, dat dm'de ik naar hemquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Hem werd net verweten dat hij stiekem Geert Wilders is: KLB / Wilders heeft FOK! account
Wil je niet schelden met kk aub?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
kk ben iets vergeten door te geven op werk. Dat gaat gezeik opleveren.
ja he, ik vind wel dt jane hele mooie schouders heeft. mss beetje random majaquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jammer dat Jane niet meer bil heeft, zou iets mooier staan bij haar heupen.
ariana grande zou volgens crip definitie dwerg zijn en kourtne kardashian.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat dat pas bij kleiner dan 1.45 is hoor.
waarom blijven mensen deze "grap" eigenlijk makenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je niet schelden met kk aub?
Zag gister nog iemand van de trap kankeren.
25quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je niet schelden met kk aub?
Zag gister nog iemand van de trap kankeren.
Geen idee, ik vond hem ook niet erg grappig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom blijven mensen deze "grap" eigenlijk maken
zag er raar uitquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat al niet zichtbaar is
picsquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Morgen maar iets met inkijk aan doen en lief maar hem lachen
Je date?quote:
maar van wie ben jij nou een kloon, je leeftijd helpt me ook niet echt verderquote:
Haha niet zo op gelet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ja he, ik vind wel dt jane hele mooie schouders heeft. mss beetje random maja
hijs geen kloonquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar van wie ben jij nou een kloon, je leeftijd helpt me ook niet echt verder
Sooowwwwwquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waar woon je? kom k ff langs showen
Hahahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je het omdraait valt het inderdaad wel mee.
heyquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nee gewoon een 'vriendin' (oud collega), die altijd maar bleef zeggen "we moeten echt gauw een keertje afspreken"quote:
Ook haar wenkies die altijd zo scheef staan als ze in shock is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha niet zo op gelet.
Haar kaak is wel een beetje apart, maar wel op een mooie manier.
estagfurullahquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef Drug het volgende:
[..]
Kom keer zweterig weekend bij mij doen dan
Je kunt toch gewoon even bellen...quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Morgen maar iets met inkijk aan doen en lief maar hem lachen
Hehe nicequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar van wie ben jij nou een kloon, je leeftijd helpt me ook niet echt verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotterdam welkomquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waar woon je? kom k ff langs showen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 20:01:14 ]
Nog gefeliciteerd met je behaalde examenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey
[..]
Nee gewoon een 'vriendin' (oud collega), die altijd maar bleef zeggen "we moeten echt gauw een keertje afspreken"
Dankjequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je behaalde examen
is hij die ene user in de 5.5 jaar die hier echt voor het eerst een account heeft?quote:
Ze is aan het bevallen, maar heb het nu even niet aan staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook haar wenkies die altijd zo scheef staan als ze in shock is.
Hoe ver ben je?
Ik bedoel geen kloon van iemand hier in sc, het nadere weetk niequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
is hij die ene user in de 5.5 jaar die hier echt voor het eerst een account heeft?
Haar bebe is so kjoetquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is aan het bevallen, maar heb het nu even niet aan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |