Oh wowquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb er nog 150, achter slot en grendel
je mag wel op mijne kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mweh vanavond toch geen deadpool denk ik. Hebben we een enorme tv in de woonkamer.. is dat ding zo oud.. kan die geen fucking 1080p aan!
Maakt toch niet uit? Dan kijk je het in een lagere resolutiequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mweh vanavond toch geen deadpool denk ik. Hebben we een enorme tv in de woonkamer.. is dat ding zo oud.. kan die geen fucking 1080p aan!
Ja hoe dan? Ik ben hem in 720 aan het downloaden maar duurt nog 5891 uur.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Dan kijk je het in een lagere resolutie
Ja dat zou ik ook zeggen. Die arme man is helemaal van slag.quote:
hjm.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou wel een pakje condooms gebruiken met die thaise jongenshoertjes
jezusquote:
Ja kut man. Ik wil deadpool kijken. Ik moet de filmavond organiserenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik kan niet zowel braddie als jimmy verdragen
koop gwn snel dvd'tjequote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut man. Ik wil deadpool kijken. Ik moet de filmavond organiseren
klopt, maar als hij dat zegt past niet bij zijn image hèquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet iedereen is een white privileged male met snel internet
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kut man. Ik wil deadpool kijken. Ik moet de filmavond organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |