Harrogate 2014 liep nog steiler op dan vandaag. Al zat daar wel een klein knikje omlaag voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/481210-parijs-nice-2013-spurtzege-kittel.html
Die was ook best lastig.
En ik vermoed dat Kittel aan zijn klim capaciteiten heeft gewerkt bij Etixx. Wel echt een leuke aankomst, zoiets tussen een heuvel en een vlakke aankomst in. Mag vaker van mij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook niet zo dat je talloze faalpogingen van Kittel voor zoiets kunt vinden.
Op basis van een superieure nationaliteit. Plus hij versloeg de almachtige Colbrelli ooit in de Volta Limburg Classic.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Trouwens, als het te zwaar is voor Kittel, dan toch zeker ook voor Hofland? Kan iemand me uitleggen op basis waarvan men hem enige kans van slagen geeft?
Vorig jaar zat hij ook dichtbij winst in de Giro en zijn overwinning in de ZLM tour vorig jaar was ook heuvelopquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Trouwens, als het te zwaar is voor Kittel, dan toch zeker ook voor Hofland? Kan iemand me uitleggen op basis waarvan men hem enige kans van slagen geeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |