Ik zou toch eerder Valverde kiezen dan Krachtgodquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Even een gouden tip: je kan flink geld verdienen vandaag als je op Kruijswijk wedt.
Of moet dit in wedden op sport?
Is meestal zo als je typische niet-winnaars wel ziet winnen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Even een gouden tip: je kan flink geld verdienen vandaag als je op Kruijswijk wedt.
Of moet dit in wedden op sport?
Verwacht gewoon een sprint met 20 man oidquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:57 schreef Blik het volgende:
Valverde lijkt me idd de top-favoriet voor vandaag, alhoewel het misschien niet selectief genoeg is
Nou, dan moet Movistar het volledig controleren en dat lijkt me erg lastig voor ze. Alleen als Amador echt beresterk is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verwacht gewoon een sprint met 20 man oid
Ik zou Kruijswijk niet zo snel als tweede lijn typeren, Landa weet echt nog wel wat er vorig jaar gebeurde.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit lijkt me wel een etappe waarin ze iemand van de tweede lijn laten wegrijden. Aan de andere kant, het is wel de eerste bergetappe dus de grote mannen zullen ook wel gebrand zijn op een overwinning.
Ik denk dat ze toch wel gaan rijden. Astana heeft aangekondigd Dumoulin op achterstand te willen rijden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit lijkt me wel een etappe waarin ze iemand van de tweede lijn laten wegrijden. Aan de andere kant, het is wel de eerste bergetappe dus de grote mannen zullen ook wel gebrand zijn op een overwinning.
Nee hoor, Ulissi wil ook erg graag eens roze.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Valverde en Kruijswijk wel favo's ja. Wederom hoop ik op Italiaanse winst, is wel een Ulissi aankomst. Al is die al voldaan deze Giro.
Hele jaar door roze blauw voor onze held!quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee hoor, Ulissi wil ook erg graag eens roze.
Waarom maken ze zich druk om Dumoulin dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel gaan rijden. Astana heeft aangekondigd Dumoulin op achterstand te willen rijden.
Volgende bergop finish is etappe 10, daarna pas etappe 19 en 20. De echte klimmers als Landa moeten het van deze etappes hebben + klimtijdrit
Maar als ze dat met succes gaan doen, dan denk ik niet dat er 20 man overblijft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel gaan rijden. Astana heeft aangekondigd Dumoulin op achterstand te willen rijden.
Volgende bergop finish is etappe 10, daarna pas etappe 19 en 20. De echte klimmers als Landa moeten het van deze etappes hebben + klimtijdrit
Ik zou niet weten waarom Kruijswijk vandaag favoriet is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Valverde en Kruijswijk wel favo's ja. Wederom hoop ik op Italiaanse winst, is wel een Ulissi aankomst. Al is die al voldaan deze Giro.
Nee dan niet inderdaad, we zullen het zien. Ik denk dat laatste berg toch iets te makkelijk is om iedereen eraf te rijden met stukken vlak erin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar als ze dat met succes gaan doen, dan denk ik niet dat er 20 man overblijft.
Vorig jaar op een haar na de Vuelta misgelopen. Beter veilig dan Sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom maken ze zich druk om Dumoulin dan?
Favoriet niet, maar voor 40x je inzet kan je een gokje wagenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Omdat Wielerflits dat zegt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Kruijswijk vandaag favoriet is.
Reken maar dat Dumoulin tijdens die Vuelta vervloekt is in de auto van Astana.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vorig jaar op een haar na de Vuelta misgelopen. Beter veilig dan Sorry.
ik ga inzetten!quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Kruijswijk vandaag favoriet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |