bij gebrek aan beter horeca dingetjequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
oke danquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ik werk voor m'n lol voor minimumloon
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ik werk voor m'n lol voor minimumloon
Okequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vat het maar sarcastisch op
Oh, beetje langquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vanaf 4 uur geslapen geloof ik.
Alweer zo lang.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vanaf 4 uur geslapen geloof ik.
Ik was er wel aan toe.quote:
waarom ga je telkens dan in de middag slapen. Kan je het dan niet beter uitstellen tot de avond en dan goed ritme krijgen enzo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er wel aan toe.
Hopelijk kan ik vandaag nog wel slapen.
quote:
Ik doe het niet expres.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ga je telkens dan in de middag slapen. Kan je het dan niet beter uitstellen tot de avond en dan goed ritme krijgen enzo?
Jij zou gewoon standaard een wekker moeten zetten wanneer je je derriere op de bank plant, je hebt het nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het niet expres.
Ik ga zitten en ben moe, dus val in slaap.
En als je het dan doorzet tot de avond. Lijkt me ook niet fijn als je telkens in twee delen slaaptquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het niet expres.
Ik ga zitten en ben moe, dus val in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |