Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zou gewoon standaard een wekker moeten zetten wanneer je je derriere op de bank plant, je hebt het nodig.
Is niet fijn, nee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
En als je het dan doorzet tot de avond. Lijkt me ook niet fijn als je telkens in twee delen slaapt
waar komt het vandaanquote:
ik zit nu aan 100 gram cashewnotenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink een halve liter alcoholvrije perencider, smaakt niet slecht
oh ik ben niet thuis dus weet het ook niet hahaquote:
het is alweer rustiger, wie gaat er dan ook een enorm feest bouwen op woensdagavondquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ben niet thuis dus weet het ook niet haha
ik had laatst hele vieze perenciderquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink een halve liter alcoholvrije perencider, smaakt niet slecht
hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:38 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk heeft Arnhem best veel gelijkenissen met Rotterdam
oooh zo hahhaquote:
Niemandquote:
dat je überhaupt al deze vraag moet stellen geeft aan dat je geen antwoord verdientquote:
Kan gewoon legitiem zijn hequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees nu pas dat ons aller feministe Emma Watson ook in de panama papers zit.
Uiteraard, maar op FOK! word er over gedaan alsof legale belastingontwijking al heel erg is.quote:
Links lullen, rechts vullen he.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Emma Watson
Achterlijke kut dat het is.
zo, jij durftquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Emma Watson
Achterlijke kut dat het is.
Vandaag gehoord dat we 6 barkie minder hoeven te betalen dan geplanned aan de vrienden van de fiscusquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben in een nieuw fantasyboek begonnen en het is nu al vet
altijd mooiquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vandaag gehoord dat we 6 barkie minder hoeven te betalen dan geplanned aan de vrienden van de fiscus
trump gaat lekker in murica hequote:
Hij was al bezig he met belastingverhogen en weet ik hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
trump gaat lekker in murica he
straks als hij tegen clinton moet even een zwaai naar links maken om toch nog wat democraten op te pikken
Ja klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
En het minimumloon verhogen vond hij ineens een sterk plan.
Ja maar hij is geen democraatquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel schattig in zekere zin dat sommige mensen in de west-europese fora serieus bang zijn voor een wereldoorlog "door trump"
Die eenzijdige media uit west-europa is wel erg schokkend ja.quote:
Je weet best dat dat niet het argument is wat megineen aandraagt voor die angstquote:
Nou, wat is dat argument dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet best dat dat niet het argument is wat megineen aandraagt voor die angst
Zijn polariserende ongenuanceerde uitspraken wellicht?quote:
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Zijn polariserende ongenuanceerde uitspraken wellicht?
Misschien. Maar voor veel mensen is dat minder tastbaar hequote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.
4 maanden uitspraken is gevaarlijker dan 40 jaar aan daden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.
Omdat het niet in de media komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Maar voor veel mensen is dat minder tastbaar he
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het niet in de media komt.
Zouden ze een agenda hebben?
Ja, want hij wil in tijden van gevaar een stop op moslim inreizigers.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Velen halen Trump aan als onderdeel van de opmars van rechts extremisme in de wereld.
Het ging me om de media.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?
Dat is hetzelfde als republikeinen die dat zeiden bij Obamaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat al die mensen dreigen naar Canada te emigreren.
Kijk dit filmpje eens:quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?Ik spreek alleen uit hoe ik denk dat hun denken, en ik kan het ze niet kwalijk nemen.
Denk niet dat er veel zijn gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als republikeinen die dat zeiden bij Obama
Misschien kwamen ze ook achter de belastingdruk in Canada.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel zijn gegaan.
In Canada gaan wonen is lastig als je wit bent.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
Trudeau heeft het veel te druk met Syriers huisvesten om Amerikanen binnen te laten.
Trudeau mag zich wel eens gaan bemoeien met hun lachwekkende valutaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Is toch prima hoe Canada dat regelt.
Daar zeg ik toch niets over, alleen dat er naast dat vluchtelingenplan weinig meer bij past dus dat die mensen die 'van plan zijn te emigreren' hoogstwaarschijnlijk pech hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Is toch prima hoe Canada dat regelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |