Je weet best dat dat niet het argument is wat megineen aandraagt voor die angstquote:
Nou, wat is dat argument dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet best dat dat niet het argument is wat megineen aandraagt voor die angst
Zijn polariserende ongenuanceerde uitspraken wellicht?quote:
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Zijn polariserende ongenuanceerde uitspraken wellicht?
Misschien. Maar voor veel mensen is dat minder tastbaar hequote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.
4 maanden uitspraken is gevaarlijker dan 40 jaar aan daden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.
Omdat het niet in de media komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Maar voor veel mensen is dat minder tastbaar he
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het niet in de media komt.
Zouden ze een agenda hebben?
Ja, want hij wil in tijden van gevaar een stop op moslim inreizigers.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Velen halen Trump aan als onderdeel van de opmars van rechts extremisme in de wereld.
Het ging me om de media.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?
Dat is hetzelfde als republikeinen die dat zeiden bij Obamaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat al die mensen dreigen naar Canada te emigreren.
Kijk dit filmpje eens:quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?Ik spreek alleen uit hoe ik denk dat hun denken, en ik kan het ze niet kwalijk nemen.
Denk niet dat er veel zijn gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als republikeinen die dat zeiden bij Obama
Misschien kwamen ze ook achter de belastingdruk in Canada.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel zijn gegaan.
In Canada gaan wonen is lastig als je wit bent.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
Trudeau heeft het veel te druk met Syriers huisvesten om Amerikanen binnen te laten.
Trudeau mag zich wel eens gaan bemoeien met hun lachwekkende valutaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Is toch prima hoe Canada dat regelt.
Daar zeg ik toch niets over, alleen dat er naast dat vluchtelingenplan weinig meer bij past dus dat die mensen die 'van plan zijn te emigreren' hoogstwaarschijnlijk pech hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Is toch prima hoe Canada dat regelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |