ja ik weet nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet toch mooi zijn voor jezelf en hun
Wat vind je dan nu onfatsoenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zowel mannen en vrouwen moeten zich gewoon wat fatsoenlijker gaan kleden.
Geen onderscheid, niets.
Vrouwen die halfnaakt over straat gaan.quote:
Ooohquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen die halfnaakt over straat gaan.
Mannen die zonder shirt door stad lopen of als schooier.
met die hitte kan wel wat bloter. Zwembroekje klaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zowel mannen en vrouwen moeten zich gewoon wat fatsoenlijker gaan kleden.
Geen onderscheid, niets.
Zeker, maar zag het vorig jaar in Rotterdam ook erg veel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Engelse dames hebben daar wel een handje van.
misschien alleen arnhem zuid lolquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:09 schreef Sked het volgende:
Ik zie het bijna nooit eigenlijk
Of het valt me gewoon niet op
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:09 schreef Sked het volgende:
Ik zie het bijna nooit eigenlijk
Of het valt me gewoon niet op
Las laatst een post waarin een dikke vrouw klaagde over dat xxxxl kleding duurder was dan mquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Alleen op vakantie soms, maar hier echt nooit
Toevallig net in filmpje over die Ajax supporters pp het Leidse plein. Zijn ook altijd de vies dikke die dan ontbloot over straat waggelenhou lekker je shirt aan
xxxxlquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las laatst een post waarin een dikke vrouw klaagde over dat xxxxl kleding duurder was dan m
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las laatst een post waarin een dikke vrouw klaagde over dat xxxxl kleding duurder was dan m
dat tweede is wel ergerlijk jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan niet alleen 16 jarigen maar ook oudere van 25-30
Dat eerste niet hè viespeukquote:
Zweten ook als een malle natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
Zag laatst iemand in de bus en hij had een hele vierzits voor zichzelf omdat ie zo dik was
Alleen schuin tegenover hem kon er wel iemand zitten, maar van een afstand rook je al dat hij stonk dus zou ook daar niet gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |