Manmanquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wist je dat braddie Wajong heeft voor oogafwijking maar wel hele dag auto rijdt
voor ons wel totoquote:
Sorry ik hou geen dossier bij van FOK!kers en ze interesseren me te weinig om te onthoudenquote:
volgens mij moeten ze daar een keer de bezem door halenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wist je dat braddie Wajong heeft voor oogafwijking maar wel hele dag auto rijdt
quote:
ik ook niet, heb gewoon oprecht een goed geheugenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry ik hou geen dossier bij van FOK!kers en ze interesseren me te weinig om te onthouden
Ja, dat wordt tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze daar een keer de bezem door halen
met de harde hand?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet voor mensen die me niet interesseren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]true
[..]
ik ook niet, heb gewoon oprecht een goed geheugen
Dat zijn de ideeen wel, Pax.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo weet ik ook alles wat jij zegt, omdat je me interesseert.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet voor mensen die me niet interesseren.
misschienquote:
zij is gekquote:
volgende kabinet pakt wel door met MP Wildersquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit kabinet heeft het al een stuk strenger gemaakt geloof ik ja
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgende kabinet pakt wel door met MP Wilders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |