Alleen in December.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef Geerd het volgende:
Ohw ik dacht dat er een neger in het dorp was
Het kan ook te gek natuurlijk. Die zou meteen met pek en veren worden verjaagd uit Boerenhol.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef Geerd het volgende:
Ohw ik dacht dat er een neger in het dorp was
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:18 schreef pokkerdepok het volgende:
logisch toch, straks zat er hasj in, alle kinderen dood.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Ach, hier hebben ze zelfs een buurtoverleg gehad toen er een schoolruitje gesneuveld was door wat voetballende kinderen.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Ach, hier hebben ze zelfs een buurtoverleg gehad toen er een schoolruitje gesneuveld was door wat voetballende kinderen.![]()
Haha, zou hier ook gebeuren. Bij ons is het soms zo doorgeslagen dat de juffen op school aanstoot namen aan het oorlogje spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Man man man... sommige mensen zijn wel erg wereldvreemd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Dat zijn van die mensen die een weekje in de favela's van Rio moeten doorbrengen om een beetje op aarde te komen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Man man man... sommige mensen zijn wel erg wereldvreemd.
Haha, lijkt me wel lachen eigenlijk. Beetje zonder al te veel gezeur rondhangen in een speeltuintje. Ik denk alleen wel dat deze post verzonnen is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
Als de jeugd tegenwoordig geen heroine spuit bij de speeltuintjes
Was in onze tijd gewoon normaal.
Als ik ons moeder vertelde dat ik 's avonds weg ging wist ze al dat ik in een trip thuis kwam.
Dat denkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:47 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, lijkt me wel lachen eigenlijk. Beetje zonder al te veel gezeur rondhangen in een speeltuintje. Ik denk alleen wel dat deze post verzonnen is.
Het liefst zou ik met een puurpijpje ook een beetje in een speeltuintje stoned rondhangen. Beetje muziek erbij en wat drank. Dat zijn gewoon de beste herinneringenquote:
Tsja, ze raken hier al over de kook als m'n vuilcontainer de dag na het legen op die plek staat. Heerlijk hoor in zo'n dorp wonen, over het geroddel maar niet te beginnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Man man man... sommige mensen zijn wel erg wereldvreemd.
toch niet toevallig ergens vlak boven almelo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef Infection het volgende:
In wat voor dorp woon je wel niet dan?
Ik woon in een christelijk dorp met 20k inwoners en zelfs daar kijkt men niet op van een heroïne spuit hier en daar.
Nope... vlak boven Amersfoort.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
toch niet toevallig ergens vlak boven almelo?
Roddelen kunnen ze hier ook wat van. Gelukkig maakt men zich niet zo snel druk om kleine dingetjes, men is hier gelukkig wel wat gewent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tsja, ze raken hier al over de kook als m'n vuilcontainer de dag na het legen op die plek staat. Heerlijk hoor in zo'n dorp wonen, over het geroddel maar niet te beginnen.
En owee als je gaat studeren in een grote stad. Dan heb je het echt hoog in je bol.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tsja, ze raken hier al over de kook als m'n vuilcontainer de dag na het legen op die plek staat. Heerlijk hoor in zo'n dorp wonen, over het geroddel maar niet te beginnen.
Stiekem zorgt het ook wel voor verbroedering. Vanavond gaan we met fakkels en hooivorken de dader opsporen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het eigenlijk wel leuk dat men nog zich zo bekommert om dit soort dingetjesipv alles maar gewoon vinden, je nooit kritisch te uiten en alles maar op zijn beloop te laten zoals ruggengraatloos holland dat normaal doet.
Is wel zo. Zo heb je nog eens contact met elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Stiekem zorgt het ook wel voor verbroedering.
Dan maar geen contact. Als ik ergens jeuk van krijg is mensen die gewichtig/geschokt etc doen over futiliteiten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel zo. Zo heb je nog eens contact met elkaar.
is ook prima, zelf weten toch. De meesten hier doen dat hoor, zo veel mogelijk alleen op zolder zitten en weinig contact. Is ook niet erg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dan maar geen contact. Als ik ergens jeuk van krijg is mensen die gewichtig/geschokt etc doen over futiliteiten.
t is maar hoe je t bekijkt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dan maar geen contact. Als ik ergens jeuk van krijg is mensen die gewichtig/geschokt etc doen over futiliteiten.
Bornebroek, Zenderen of Bornequote:Op woensdag 11 mei 2016 14:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
toch niet toevallig ergens vlak boven almelo?
Wtf? Is dat in de Veenkoloniën of zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En owee als je gaat studeren in een grote stad. Dan heb je het echt hoog in je bol.
Inderdaad. Alles en iedereen let op je. Krijg ook weleens te horen van ja moest je werken, want ik dacht dat ik jou zag lopen. Iedereen hier kent mijn ouders ook. En dan ook weleens van ja jij bent toch die zoon van... en dan denk ik van wie ben jij nou weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik vind het vooral irritant dat de sociale controle alles verpest in een dorp. Als je bijvoorbeeld van iets houdt dat niet iedereen leuk vindt, dan wordt je als raar gezien dat lijkt mij in een stad toch wel anders. Heb dan ook meestal het gevoel dat er veel meer laagopgeleiden zitten in vergelijking met een stad zoals Utrecht of Groningen, ja er zijn uitzonderingen zoals Almelo en Emmen.
Veder wel raar dat hun er zo druk mee bezig zijn zo speciaal is het toch ook weer niet?
Ik laat mijn eten er ook niet meer voor staan hoor. Ook in Nederland is dit aan de orde van de dag tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:18 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
t is maar hoe je t bekijkt.
als er hier iemand overhoop wordt geschoten in een grote stad, is het op het nieuws; in andere delen van de wereld kijkt men niet eens op van hun avondeten voor zoiets.
ja t went snel, inderdaad..quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Ik laat mijn eten er ook niet meer voor staan hoor. Ook in Nederland is dit aan de orde van de dag tegenwoordig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |