Rquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is zo leuk om "sallonetje" te spelen,ze hebben al 6 klantjes...
Hij heeft geen ruimte nodig met dat vadsige lijf van hem?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef Tengano het volgende:
Rob: Ik ben een beetje klaar met mensen die allemaal ruimtes claimen
Het is net als met Ivan, het is zijn Utopia en het zijn zijn ruimtesquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hij heeft geen ruimte nodig met dat vadsige lijf van hem?
dan heeft hij minder plek om te liggen of te zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
RB is een beetje klaar met mensen die ruimtes claimen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:33 schreef ndid het volgende:
Rob: dan kijken of we het een ruimte voor onszelf kunnen maken, dat het ook een zenruimte wordt
Ik ben een beetje klaar met dat mensen een ruimte claimen
even later: Ik doe liever buiten de massages
Staat zo leuk bij je MK horloge.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik vind hem leuk hoor,heb zelf ook zoiets
Altijd janken en klagen.. op bijvoorbeeld de Beach..quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:32 schreef Tengano het volgende:
Rob: Ik ben een beetje klaar met mensen die allemaal ruimtes claimen
dan rot ze maar op naar huisquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Romy wil een koelkast en een airco...
Podia te claimenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:35 schreef beequeen het volgende:
Rob zit 's zomers het liefst buiten. Goh.
Wat een ander gebouwd heeft terwijl meneer zuchten zittend de krant leest nadenktquote:
Jij bent een grote jongen als je zo over Rob durft te pratenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd janken en klagen.. op bijvoorbeeld de Beach..
Als er aan gebouwd of gewerkt moet worden is meneer er niet te vinden...
ëén zonnestraal of Bier... en Rob weet niet hoe snel hij naar de beach moet rennen.
Hypocriete laffe luie lamlul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |