quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, want normale mensen moeten er voor werken.
Links en rechts allemaal hetzelfde, alleen andere manier van geldkloppen. Is politiek geneuzel, niet voor de normale mens snap je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het is gewoon een feit dat linksen en rechtsen een iets ander brein hebben. Overtuigen heeft dan ook geen zin.
Met elkaar leren leven is het devies.
Nee ik parasiteer wel, maar dat kost jou niks.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het is gewoon een feit dat linksen en rechtsen een iets ander brein hebben. Overtuigen heeft dan ook geen zin.
Met elkaar leren leven is het devies.
Nog niet. Manager is wel cool hoor. Ik kan haar ergens op aanspreken of vertellen dat iets niet zo is en dan geeft ze haar fout toe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn meer onzin op hetzelfde niveau als je collega's uitkramen.
(Of heb je iets nieuws gevonden?)
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Links en rechts allemaal hetzelfde, alleen andere manier van geldkloppen. Is politiek geneuzel, niet voor de normale mens snap je.
Ja oke, allemaal mensen allemaal kutquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Links en rechts allemaal hetzelfde, alleen andere manier van geldkloppen. Is politiek geneuzel, niet voor de normale mens snap je.
heb mn sneakers legging en vest aan met je mantelpak. sommigen komen in korte broekquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Forceer je polsen bottom up, en dank actief eraan, open houding. Af en toe voetbal koffiemachine, lekker mantelpakje, blouse 3 knoopjes en mooie naaldjes ja tog. POP'tje afronden, mailtje wegdoen en lekker de A4 en A13 pakken voor sportschool. Bro-boks groet doen bij je homeboys, heerlijk pompen en PR doen op het schoolbord zetten. Post-workout donuts pakken en bij De Kameel lekker kip eten
'normale mensen' man man wat is dat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, want normale mensen moeten er voor werken.
Oh ik dacht dat je formele kantoor had, dan weet ik het niet, maar polsen wel bottom-up raad ik alle stage mensen aan van introverte kant, ziet meteen verschilquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb mn sneakers legging en vest aan met je mantelpak. sommigen komen in korte broek
Gefeliciteerd.quote:
Alleen een mantelpakje is formeel genoeg?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je formele kantoor had, dan weet ik het niet, maar polsen wel bottom-up raad ik alle stage mensen aan van introverte kant, ziet meteen verschil
Weet ik hoe die dingen heten, is hier gewoon afdoende ja voor vrouwen. Als je helemaal E&Y wilt gaan dan wordt je bijna lesbie zo strengquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen een mantelpakje is formeel genoeg?
noicequote:
Ik snak naar formaliteit. Werk met mannen a la WAT EEN SUKKEL BEN JIJquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je formele kantoor had, dan weet ik het niet, maar polsen wel bottom-up raad ik alle stage mensen aan van introverte kant, ziet meteen verschil
Je maakt wat mee zeg pfoeeequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Mijn trein rolt achteruit en de deuren staan nog open haha
ernst schijnt wat formeler te zijn tov andere grote vier maar betekent dat dat ze eveneens niet-corporaal zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Weet ik hoe die dingen heten, is hier gewoon afdoende ja voor vrouwen. Als je helemaal E&Y wilt gaan dan wordt je bijna lesbie zo streng
Ik heb al mijn tentamens al gehaald. Wel lief dat je sneertjes maakt. goede poging.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Kijk, stimo. Nu jij nog...
ash <333333333333quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ernst schijnt wat formeler te zijn tov andere grote vier maar betekent dat dat ze eveneens niet-corporaal zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |