Nja, weet je wat het is, ik maak me verder ook niet druk om die posts op zichzelf, vind het gewoon leuk om ertegenin te gaan, net zoals nootjes het leuk vindt om uit te lokken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fok is 1 en al onzin, lekker boeiendAls je aangesproken voelt moet je niet het internet op gaan en gewoon thuis blijven, gordijnen dicht en die druks pakken
Zorgtoeslag is ook een uitkering.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen uitkering, trieste mongool.
Bedankt. Je bent een waardige opvolger van Modus. Alleen was Modus wat minder agressief met scheldwoordjes. Maar die had ook niets persoonlijks tegen mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aanstoot nemen, taalvaardig beperkte kkdebiel.
Nja, voor sommigen lijkt het hun lust en leven te zijn anderen te kleineren. Voor hen wel een prijs. Maargoed, het is wel grappig om te lezen af en toe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon beetje trololol, op groene popup klikken en dan kip eten kijken wie pakt ja tog
Net als whack-a-mole maar dan zonder prijzen
nee een toeslag, anders heette het wel zorg uitkeringquote:
waarom dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Je snijdt je zelf in je dikke vingers op die manier.
En de andere kant van het verhaal, de andere groep.. maak je je daar ook zorgen om? daar hoor ik je nooit over.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, weet je wat het is, ik maak me verder ook niet druk om die posts op zichzelf, vind het gewoon leuk om ertegenin te gaan, net zoals nootjes het leuk vindt om uit te lokken.
Maar ik maak me wel zorgen om de alsmaar groeiende groep in de maatschappij die dat soort shit serieus meent.
Zal ik je geheimpje vertellen? IQ normaal verdeeld, 100 gemiddeld NL. Dat houdt in dat de helft aan de kaolodom is. Maak je niet druk, je hebt werkpaarden en prachtpaarden. Gewoon beetje kip eten, muscles kweken en af en toe kizomba dansen rest is gewoon stress waar je niets voor kan kopen snap jequote:Op woensdag 11 mei 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, weet je wat het is, ik maak me verder ook niet druk om die posts op zichzelf, vind het gewoon leuk om ertegenin te gaan, net zoals nootjes het leuk vindt om uit te lokken.
Maar ik maak me wel zorgen om de alsmaar groeiende groep in de maatschappij die dat soort shit serieus meent.
Tja, als jarenlang elk klein beetje kritiek op de multicul wordt weggewuifd als racisme en discriminatie, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer worden he.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met liegen kan je een stuk beter beeld van jezelf schetsen, stimo.quote:
Die kom je hier wat minder tegen, dus dat is logisch. Maar ja, idd, daar maak ik me net zo goed zorgen om.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En de andere kant van het verhaal, de andere groep.. maak je je daar ook zorgen om? daar hoor ik je nooit over.
Dat klopt, die slapen nu en gaan snachts de straat opquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die kom je hier wat minder tegen, dus dat is logisch. Maar ja, idd, daar maak ik me net zo goed zorgen om.
wijze woorden brahquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zal ik je geheimpje vertellen? IQ normaal verdeeld, 100 gemiddeld NL. Dat houdt in dat de helft aan de kaolodom is. Maak je niet druk, je hebt werkpaarden en prachtpaarden. Gewoon beetje kip eten, muscles kweken en af en toe kizomba dansen rest is gewoon stress waar je niets voor kan kopen snap je
Nee. manager heeft al vaak gezegd dat ze niet wijzer wordt van mij. Heb een gesloten houding.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben denk ik dat ze daar zo doorheen prikken.
Tja, als jarenlang elke incident wordt weggezet als ernstige overlast, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, als jarenlang elk klein beetje kritiek op de multicul wordt weggewuifd als racisme en discriminatie, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer worden he.
Argumenten?quote:
perfect voro een beoordelingsgesprek wel, goed inzicht van je managerquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. manager heeft al vaak gezegd dat ze niet wijzer wordt van mij. Heb een gesloten houding.
Nah man. Zo ben k niet. Liegen is niet mijn ding.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met liegen kan je een stuk beter beeld van jezelf schetsen, stimo.
Wie is er nou weer uitkeringstrekker?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doet hij toch. Hij is fulltime uitkeringstrekker en teert op andermans kosten. Een parasiet in de samenleving. Maar wel continue anderen beoordelen
Zal voor je duimen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nah man. Zo ben k niet. Liegen is niet mijn ding.
Ik heb geen database van onbenullige gifjes waar ik uit kan putten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Bedankt. Je bent een waardige opvolger van Modus. Alleen was Modus wat minder agressief met scheldwoordjes. Maar die had ook niets persoonlijks tegen mij
Gaat vaak meer om de manier waarop die kritiek geleverd wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, als jarenlang elk klein beetje kritiek op de multicul wordt weggewuifd als racisme en discriminatie, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer worden he.
zijn buurman die leuker leeft als MAhl dus de haat zit diepquote:
Dat mis ik wel een beetje. Jammer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen database van onbenullige gifjes waar ik uit kan putten.
HEB HAAR AL 10000X UITGELEGD DAT K INTROVERT BEN. Ik ben rustig en analyseer meer. Ik heb een hekel aan dat urenlange gepraat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
perfect voro een beoordelingsgesprek wel, goed inzicht van je manager
Dat was misschien eind jaren 90 zo, maar nu wordt alles juist zo schreeuwerig mogelijk geuit, omdat men juist bang is wegkijken verweten te worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snap sowieso die persoonlijke haat van sommige gebruikers naar andere gebruikers niet zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn buurman die leuker leeft als MAhl dus de haat zit diep
Dus? Je hebt het gratis gekregen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, die vervolgens ook direct weer verdwijnt aan je zorgverzekering.
Een echte fok!ker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. manager heeft al vaak gezegd dat ze niet wijzer wordt van mij. Heb een gesloten houding.
postgedrag uitspitten allesquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap sowieso die persoonlijke haat van sommige gebruikers naar andere gebruikers niet zo.
Halve studies worden gedaan naar een persoon om iemand onderuit te halen op een forum
Anders wordt je geband als je per ongeluk een grapje maakt wat persoonlijk opgevat kan worden.quote:
Forceer je polsen bottom up, en dank actief eraan, open houding. Af en toe voetbal koffiemachine, lekker mantelpakje, blouse 3 knoopjes en mooie naaldjes ja tog. POP'tje afronden, mailtje wegdoen en lekker de A4 en A13 pakken voor sportschool. Bro-boks groet doen bij je homeboys, heerlijk pompen en PR doen op het schoolbord zetten. Post-workout donuts pakken en bij De Kameel lekker kip etenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verbeterdquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
Tja, als jarenlang ernstig overlast wordt weggezet als incidentjes, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer worden
Het gaat srs echt verquote:
en je moet ook verplicht zorgverzekering betalen dus mja gratis geld? neequote:
Helaasch.quote:
De toon van het debatquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat vaak meer om de manier waarop die kritiek geleverd wordt.
Oké MAHL.quote:
ik heb een redelijk ban vrij fok bestaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders wordt je geband als je per ongeluk een grapje maakt wat persoonlijk opgevat kan worden.
Moet wel zeggen dat ik persoonlijk mijn liefde op deze manier uit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Myrr het volgende:
En van liefde, was weinig te bekennen. Fok is immer haten, of ten onder gaan als stof. Een misleidende TT, lekker wijf in de OP. Ja op Fok, gaan de zolderkamers los.
Gwn meer onzin op hetzelfde niveau als je collega's uitkramen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:
Ja, want normale mensen moeten er voor werken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je moet ook verplicht zorgverzekering betalen dus mja gratis geld? nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |