Diplomaat, gewoon die moneys pakkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
zo ook nog beoordelingsgesprek.
twijfel: eerlijk zijn of diplomaat spelen
Gewoon onder te tafel kruipen en je mondelinge vaardigheden het werk laten doen tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
zo ook nog beoordelingsgesprek.
twijfel: eerlijk zijn of diplomaat spelen
niet echt, er staat zoveel in NWS en KLB alleen al, man man, ik open de topics niet eens meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké, dan is het goed.
[..]
Aanstoot aan te geven? En tsja, ik vind dat soort posts toch wel echt een aantal stappen te ver, of je het nou serieus bedoelt of niet.
[..]
Neuh, maar FOK! kan wel problemen krijgen door dat soort posts.
Jij bent echt oversekst of nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon onder te tafel kruipen en je mondelinge vaardigheden het werk laten doen toch
nee, onvolwassenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt oversekst of niet
Dit ging wel wat verder dan dat. Het is ook niet voor niets verwijderd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet echt, er staat zoveel in NWS en KLB alleen al, man man, ik open de topics niet eens meer
in NWS een topic met deze TT: Aardbeien oogst valt tegen
4e reactie max: komt door die kut polen die het werk afpakken_!
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef Myrr het volgende:
Zou overigens eerlijk zijn en het hier en daar wat opfleuren.
Of jullie zijn juist ondersekst, ligt er maar aan hoe je het bekijkt hequote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt oversekst of niet
Relativeren is het magische woord hier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké, dan is het goed.
[..]
Aanstoot aan te geven? En tsja, ik vind dat soort posts toch wel echt een aantal stappen te ver, of je het nou serieus bedoelt of niet.
[..]
Neuh, maar FOK! kan wel problemen krijgen door dat soort posts.
Vervelend joh.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee verveel me. geen zin om te werken. ben moe.
moet wachten op iemand om mn werk af te hebben.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Che_ het volgende:
Genieten hoe 2nutz en ng altijd zo stoer zijn op fok
geen idee maar heel fok is vertiefd man, zoveel haat maar ohwee als je iemand netjes uitscheldt met laffe dakhaas nee dan moet je een notkrijgenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit ging wel wat verder dan dat. Het is ook niet voor niets verwijderd.
Kijk, ik snap ook wel dat nootjes die shit niet echt meent, maar ik zie de grap achter oproepen tot geweld tegen een bevolkingsgroep ook niet, eerlijk gezegd.
Het gaat wel heel ver, en ik krijg wel bij sommige figuren het idee dat ze het echt menen en soms zelf heel emotioneel pratenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet echt, er staat zoveel in NWS en KLB alleen al, man man, ik open de topics niet eens meer
in NWS een topic met deze TT: Aardbeien oogst valt tegen
4e reactie max: komt door die kut polen die het werk afpakken_!
Ik zou als ik jou was nooit eerlijk zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
ik ga denk voor diplomaat met af en toe eerlijk zijn.
en jij maar gniffelen achter je deskquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat wel heel ver, en ik krijg wel bij sommige figuren het idee dat ze het echt menen en soms zelf heel emotioneel pratende FP is ook zo. Allemaal van die extreme figuren
Soms wel eens leuk een oneliner te plaatsen en mensen helemaal compleet all out te zien gaan![]()
Fok is 1 en al onzin, lekker boeiendquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit ging wel wat verder dan dat. Het is ook niet voor niets verwijderd.
Kijk, ik snap ook wel dat nootjes die shit niet echt meent, maar ik zie de grap achter oproepen tot geweld tegen een bevolkingsgroep ook niet, eerlijk gezegd.
Als ik eerlijk ben denk ik dat ze daar zo doorheen prikken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
ik ga denk voor diplomaat met af en toe eerlijk zijn.
Heerlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en jij maar gniffelen achter je desk
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fok is 1 en al onzin, lekker boeiendAls je aangesproken voelt moet je niet het internet op gaan en gewoon thuis blijven, gordijnen dicht en die druks pakken
Doet hij toch. Hij is fulltime uitkeringstrekker en teert op andermans kosten. Een parasiet in de samenleving. Maar wel continue anderen beoordelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fok is 1 en al onzin, lekker boeiendAls je aangesproken voelt moet je niet het internet op gaan en gewoon thuis blijven, gordijnen dicht en die druks pakken
Wel jammer om dan de mensen te pakken zonder filter, de autisten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon beter voor jezelf idd als je dat filter mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |