Gewoon wheelie met je skates op die lui hun jukbeen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, nee hoor. Heb je massale vechtpartijen op zaterdagavond, oud&nieuw etc. Ik kom echt zelden in de Langestraat, maar als ik zie dat er een meisje wordt lastiggevallen loop ik in ieder geval niet door.
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hallo, een greep me gewoon bij m'n punani man.
complot van de zionisten.quote:
Al uitgespeeld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eentje wil ogen steken, andere wil iedereen knallen met mini-gun
Zet die gta aan a broertje
Mooi altijd dat selectief serieus nemen van dingen en je daar dan blijkbaar wel echt serieus over op te winden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eentje wil ogen steken, andere wil iedereen knallen met mini-gun
Zet die gta aan a broertje
heheh hele bevolkingsgroepen doodschieten ;p is gwn grapje toch moet je niet serieus nemen ;p ;pquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi altijd dat selectief serieus nemen van dingen en je daar dan blijkbaar wel echt serieus over op te winden.
Neem jij het idd maar wel serieus. Misschien kan je ook nog even een TR maken en berichtjes op social media plaatsen over hoe slecht we hier bezig zijn ;pquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh hele bevolkingsgroepen doodschieten ;p is gwn grapje toch moet je niet serieus nemen ;p ;p
Doe eens stoer op straat pussyquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem jij het idd maar wel serieus. Misschien kan je ook nog even een TR maken en berichtjes op social media plaatsen over hoe slecht we hier bezig zijn ;p
ik neem het verder niet serieus, vond het gewoon een achterlijke opmerkingquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem jij het idd maar wel serieus. Misschien kan je ook nog even een TR maken en berichtjes op social media plaatsen over hoe slecht we hier bezig zijn ;p
Die tijd heb ik gehad. Geen tijd meer voor.quote:
joh echt? bedankt voor dit inzicht heequote:
32 minuten en 17 seconden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef Myrr het volgende:
Anyways, hoe lang nog voor het gaat bliksem en donderen?
Ik maak wel meer van dat soort opmerkingen. Beter voor jezelf niet overal aanstoot aan te geven. Maakt je eigen leven een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik neem het verder niet serieus, vond het gewoon een achterlijke opmerking
volgens mij ook nog strafbaar trouwens
Pleonasme gespot.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
bivakmuts op, dikke lijnen naar binnen jassen en met knuppels op zoek naar lastige mocro's.
zo doen wij dat hier jwt
Oh wij doen dat hier zo als extreemrechts zich durft te vertonen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
bivakmuts op, dikke lijnen naar binnen jassen en met knuppels op zoek naar lastige mocro's.
zo doen wij dat hier jwt
Doe jij ook altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ah we gaan weer op de man spelen terwijl ik een grap maakte
niet alleen mocro's kunnen lastig zijnquote:
nee verveel me. geen zin om te werken. ben moe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
stimo je bent net terug en al weer helemaal woest joh
Oh oké, dan is het goed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik maak wel meer van dat soort opmerkingen.
Aanstoot aan te geven? En tsja, ik vind dat soort posts toch wel echt een aantal stappen te ver, of je het nou serieus bedoelt of niet.quote:Beter voor jezelf niet overal aanstoot aan te geven. Maakt je eigen leven een stuk makkelijker.
Neuh, maar FOK! kan wel problemen krijgen door dat soort posts.quote:Daarom, misschien kan je aangifte doen, ben wel benieuwd naar de gezichten bij het bureau aldaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |