abonnement Unibet Coolblue
pi_162086440
Hoi! :)

Ik ben op dit moment aan het afstuderen in de sociale wetenschappen aan de Universiteit Utrecht, en daarvoor moet ik wetenschappelijk onderzoek doen. Dat betekent dat ik heel veel respondenten nodig heb voor mijn vragenlijst. Tot nu toe heb ik veel studenten te pakken gekregen, en het zou fijn zijn om wat meer spreiding in leeftijd en opleidingsniveau te krijgen.

Daarom vraag ik hier of er mensen zijn die mij willen helpen door het invullen van de vragenlijst. Het is niet erg als je student bent en hem alsnog wilt invullen. The more the merrier!
Het duurt ongeveer 5 minuutjes (echt niet meer!) en als je het fijn vindt kun je je emailadres achterlaten om toegang te krijgen tot de resultaten van het onderzoek. Ook blijf ik dit topic volgen om vragen of opmerkingen te beantwoorden.

Superbedankt alvast! :)

Link naar vragenlijst:

http://www.thesistools.be/web/survey/508331
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_162086568
ingevuld
gewoon omdat je geen newbie bent
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_162086617
Bedankt, dankzij die enquete heb ik nu deze pop up die niet meer weg gaat van mijn scherm .

pi_162086632
Inb4 mensen die wat te zeiken hebben over de kwaliteit van de enquete
pi_162086673
quote:
18s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:31 schreef LurkJeRot het volgende:
Bedankt, dankzij die enquete heb ik nu deze pop up die niet meer weg gaat van mijn scherm .

[ afbeelding ]
Oh wat raar haha. Gaat het niet weg als je de browser even afsluit?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:35:00 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162086679
"Als het voor de samenleving nodig is, is het de plicht van alle burgers om te helpen met het verwijderen van het slechte dat ons land van binnenuit kapot maakt."

Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_162086686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:34 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oh wat raar haha. Gaat het niet weg als je de browser even afsluit?
Ja, het is ook gewoon weg nu hoor. Maar wou toch even iedereen wijzen op de mogelijk gevaren :P
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:35:09 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162086688
quote:
18s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:31 schreef LurkJeRot het volgende:
Bedankt, dankzij die enquete heb ik nu deze pop up die niet meer weg gaat van mijn scherm .

[ afbeelding ]
ctrl+f5?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_162086698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
"Als het voor de samenleving nodig is, is het de plicht van alle burgers om te helpen met het verwijderen van het slechte dat ons land van binnenuit kapot maakt."

Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Sommige stellingen zijn of lijken inderdaad wat ambigu. Het is de bedoeling dat je je eigen interpretatie gebruikt en aan de hand daarvan antwoordt. Het klinkt alsof ik dan niks aan de antwoorden zou hebben, maar dat is toch zo!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:50:13 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162086825
Daar ging ik al van uit. Ingevuld
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_162087382
Bedankt voor de serieuze antwoorden!

Een kleine opmerking: als je invult dat je 12 bent, geen onderwijs hebt gevolgd en alles 'neutraal' invult heb ik er natuurlijk vrij weinig aan ;) .

[ Bericht 22% gewijzigd door PluisigNijntje op 11-05-2016 12:22:09 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_162089844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
"Als het voor de samenleving nodig is, is het de plicht van alle burgers om te helpen met het verwijderen van het slechte dat ons land van binnenuit kapot maakt."

Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Genocide natuurlijk.
pi_162089860
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bedankt voor de serieuze antwoorden!

Een kleine opmerking: als je invult dat je 12 bent, geen onderwijs hebt gevolgd en alles 'neutraal' invult heb ik er natuurlijk vrij weinig aan ;) .
Ja sorry heb gewoon weinig kijk op maatschappijleerd ingen net gehad in de eerste
  donderdag 12 mei 2016 @ 06:22:31 #15
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_162109368
Ingevuld *O*
Leuke vragenlijst, ben benieuwd naar de uitkomsten.

Succes!
With the stars as her umbrella
pi_162110214
Ingevuld. :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_162115654
Ingevuld, wat een dom onderzoek zeg. Rare aspecifieke vragen, hoe kan je nou antwoorden als je de vraag op 500 manieren kan interpreteren.
pi_162115699
De uitkomst van dit onderzoek kan je interpreteren zoals je zelf wil dus wat heb je hier aan?
pi_162115819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:32 schreef Vermon het volgende:
De uitkomst van dit onderzoek kan je interpreteren zoals je zelf wil dus wat heb je hier aan?
Waar denk jij dat het onderzoek over gaat dan? ;) Ik heb natuurlijk niet alles verklapt m.b.t. het onderwerp.
Bovendien is de enquête samengesteld uit eerder gepubliceerde en gecontroleerde schalen.
Maar alsnog bedankt voor het invullen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_162122846
Bedankt voor alle respons, ik ben door jullie hulp bijna klaar met de dataverzameling. :)
Op dit moment ben ik vooral nog op zoek naar een aantal mensen die ouder zijn dan dertig en geen universitaire studie hebben gevolgd. Die mensen zouden me enorm helpen als ze de vragenlijst willen invullen.
Daarmee wil ik verder geen andere participanten uitsluiten, alle respons is welkom!

Bedankt :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_162126380
Done (32, HBO) ;)
Mon 'en!
pi_162126414
Wat een minimale enquête. Hoe kun je hier in godsnaam conclusies uit gaan trekken...
Whatever...
pi_162130396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:46 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een minimale enquête. Hoe kun je hier in godsnaam conclusies uit gaan trekken...
Als je je emailadres hebt ingevuld krijg je de resultaten opgestuurd en dus ook antwoord op die vraag ;)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_162131351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Als je je emailadres hebt ingevuld krijg je de resultaten opgestuurd en dus ook antwoord op die vraag ;)
Hmm, ik ha hem mobiel ingevuld en kreeg echt een geheel andere enquete.. Met een verhaaltje over ali .... Heel raar.

Nu deze gedaan, al heelwat beter.

Alleen; de vragen zijn wel redelijk multi-interpretabel. Zo vind ik dat er nu eenmaal verschillen zijn en zullen blijven. En je moet niet alle groepen hetzelfde behandeln. Groepen vootbalhooligans kun je niet gelijk behandelen aan een clubje bejaarden.... Of criminelen...

De vragen zijn soms een beetje weinig specifiek zegmaar. Welke groepen heb je het over?
Whatever...
pi_162131645
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hmm, ik ha hem mobiel ingevuld en kreeg echt een geheel andere enquete.. Met een verhaaltje over ali .... Heel raar.

Nu deze gedaan, al heelwat beter.

Alleen; de vragen zijn wel redelijk multi-interpretabel. Zo vind ik dat er nu eenmaal verschillen zijn en zullen blijven. En je moet niet alle groepen hetzelfde behandeln. Groepen vootbalhooligans kun je niet gelijk behandelen aan een clubje bejaarden.... Of criminelen...

De vragen zijn soms een beetje weinig specifiek zegmaar. Welke groepen heb je het over?
Ik had het eigenlijk vooral over etnische groepen. Dus het verschil tussen Nederlanders en Britten en Zuid-Afrikanen enzovoort.
Nu je het zegt, had ik daar best wat duidelijker in kunnen zijn.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')