ik vind het prima weer, maar ja, ik ben niels niet..quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kon weer verdomd moeilijk m'n bed uit komen![]()
mooi weer vandaag? dan pak ik halve dag denk ik
Mhm, als je dat kan. Maar zou als ik jou was dan vrijdagmiddag vrij nemen, heb je weer lang weekend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kon weer verdomd moeilijk m'n bed uit komen![]()
mooi weer vandaag? dan pak ik halve dag denk ik
heb ik sws al want maandag vrijquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, als je dat kan. Maar zou als ik jou was dan vrijdagmiddag vrij nemen, heb je weer lang weekend.
begin gewoon over joodse bankiersquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
Dit wordt een lange dag. Ik kan het gemekker van mn co-worker niet aan.
gewoon zelf harder mekkerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
Dit wordt een lange dag. Ik kan het gemekker van mn co-worker niet aan.
Luie donder die je d'r bentquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik sws al want maandag vrij
en dinsdag, woensdag, de donderdag en vrijdag tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik sws al want maandag vrij
ik heb een hekel aan collega's van 55+. Die mensen worden zeikende mierenneukers die overal om zeuren en allea beter denken te weten.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan collega's van 55+. Die mensen worden zeikende mierenneukers die overal om zeuren en allea beter denken te weten.
Vorige keer gaf ik tegengas en dat hoor ik nu nog van hem.
Dit hele bedrijf bestaat voor zeker 60% uit ouder dan 50.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier zelfs een collega van 80+
vertelquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een klacht van gisteren die ernstig was.haha.
hahaha snappie em LOOOOL ROFL enzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:10 schreef xcachet het volgende:
De Telegraaf was ook weer grappig vanmorgen. Hihihihihi xd xd xd
[ afbeelding ]
Normaal heb je als je een krant vergeet een klacht met incidenteel, daarna herhaling en daarna ernstig. Ik had de krant altijd bij nummer 8 er doorheen gedaan. Dacht ik;quote:
ja die bonus kun je vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal heb je als je een krant vergeet een klacht met incidenteel, daarna herhaling en daarna ernstig. Ik had de krant altijd bij nummer 8 er doorheen gedaan. Dacht ik;
[ afbeelding ]
Is dit 8A en zit nummer 8 verderop in een doodlopende zijstraat. Wat een zeikerdsHeb toen alle kranten die nog bij 8A in de bus zaten bij 8 erin gedaan en excuses op geschreven. Wil wel m'n bonus.
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja die bonus kun je vergeten
hoeveel is zo'n bonus?
nja, sommige mensen grijpen inderdaad ook wel elke kans aan om te klagenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:14 schreef xcachet het volgende:
Daaronder nog wel een bordje met nummer 8 erop. Maar zoiets realiseer je niet om 5:30Ze weten dat het wel eens fout gaat dus. Maar hun krant ophalen of een briefje erbij plakken ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |