Ik moet eerlijk zeggen dat ik van de huidige wetenschap sowieso een minder hoge pet op heb...quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:10 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het nu. Vaak hoor je alleen maar berichten over wetenschappers zoals Stephen Hawkings of Neil Degrasse Tyson en eigenlijk nooit iets over de prestaties van vrouwelijke wetenschappers.
Je Nederlands is dan ineens enorm goed!quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, was vergeten dat je me dat gevraagd hebt (ik klik altijd fok weg zodra ik je binnen hoor komen, verrassing!![]()
).
Ik ben dan wel met jou getrouwd, maar ga voor m'n gevoel toch elke dag weer een beetje vreemd met mijn dinnetje "Google" die mij elke keer trouw met vertalen helpt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je Nederlands is dan ineens enorm goed!
Het is je vergeven!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben dan wel met jou getrouwd, maar ga voor m'n gevoel toch elke dag weer een beetje vreemd met mijn dinnetje "Google" die mij elke keer trouw met vertalen helpt.
sorry
Nou, als dit geen cyberneukeh wordt vannachtquote:
Nee, ik maak geen grap. Maar ik vind hem niet inspirerend omdat hij een "massamoordenaar" is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt, en dat je massamoordenaars niet werkelijk inspirerend vindt?
Ik had hem ook liever nog wat langer als president gezien!quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, ik maak geen grap. Maar ik vind hem niet inspirerend omdat hij een "massamoordenaar" is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |