Giroud // Gignac // Martialquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie zijn de spitsen ? Giroud erbij ?
Nou ja, kijk naar Duitsland. Die hebben in de breedte ook een redelijk probleem, vooral defensief. De backs zijn zo triest bijvoorbeeld. Qua vleugelspelers op rechts zetten ze maar Müller neer omdat een Sane/Brandt/Hahn toch niet eerste keus zijn, eerder Bellarabi. Om nog niet over de spits te beginnen met Mario fucking Gomez.quote:
Sowieso is het niveau schrikbarend achteruitgegaan. Kijk wat Italië, Frankrijk, Duitsland en Spanje een paar jaar terug hadden. Zal best eens een verrassing kunnen komen dit EK.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, kijk naar Duitsland. Die hebben in de breedte ook een redelijk probleem, vooral defensief. De backs zijn zo triest bijvoorbeeld. Qua vleugelspelers op rechts zetten ze maar Müller neer omdat een Sane/Brandt/Hahn toch niet eerste keus zijn, eerder Bellarabi. Om nog niet over de spits te beginnen met Mario fucking Gomez.
Ik hoop dat Hodgsons verstand het overwint van de seniliteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso is het niveau schrikbarend achteruitgegaan. Kijk wat Italië, Frankrijk, Duitsland en Spanje een paar jaar terug hadden. Zal best eens een verrassing kunnen komen dit EK.
Ik kijk uit naar Oostenrijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hodgsons verstand het overwint van de seniliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |