Dat zei hij niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef Paxcon het volgende:
Koffieplanter beweerde dat Real Madrid het erg lastig ging krijgen bij Deportivo
Nare streek om mijn woorden te verdraaien. Ik zei dat Deportivo lastiger zou worden dan Sociedad, dat is wat anders. Maar dat was voordat ik wist dat Deportivo een 40-jarige als rechtsback zou neerzetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het terug te zoeken
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nare streek om mijn woorden te verdraaien. Ik zei dat Deportivo lastiger zou worden dan Sociedad, dat is wat anders. Maar dat was voordat ik wist dat Deportivo een 40-jarige als rechtsback zou neerzetten.
Dan houd ik het op een vrije interpretatie mijnerzijds.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nare streek om mijn woorden te verdraaien. Ik zei dat Deportivo lastiger zou worden dan Sociedad, dat is wat anders. Maar dat was voordat ik wist dat Deportivo een 40-jarige als rechtsback zou neerzetten.
Ja, door 2 clubs.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Nog altijd het beste voetbal wat daar geleverd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |