Ach arme! Dan moet jij toch eens naar de dokter hoor, als je zo weinig ODOL't.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tja dat is toch gewoon normaal als je geslapen hebt, je hebt 50% kans op een stijve of zo.
Jaman, altijd ODOL, tenzij ziek of wanneer ik een ochtendpoepje moet doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:46 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Ach arme! Dan moet jij toch eens naar de dokter hoor, als je zo weinig ODOL't.
Je bedoelt kamperen in mijn broek?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:39 schreef tja77 het volgende:
Heb je niet gevraagd om ze het van dichterbij wilde "bekijken"?
Er zijn mensen die dat nooit hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:46 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Denken dat er een vliegtuig van Zuid-Holland naar Zeeland vliegt.quote:
Ah ja, vergeten dat een 8 uur durende busrit vast van Zuid-Holland naar Zeeland moet zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:47 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Denken dat er een vliegtuig van Zuid-Holland naar Zeeland vliegt.![]()
TS kampeert in Zeeland en noemt dat vakantie.
Wat verwacht je van busritten dan. Elke benzinestation uitstappen omdat er iemand naar de wc moet of iemand wil iets kopen en meteen ook even een pauze van 15 minuten inlassen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ah ja, vergeten dat een 8 uur durende busrit vast van Zuid-Holland naar Zeeland moet zijn inderdaad.
Ik rol er met mijn bierbuik sneller daarheen dan 8 uur.
Zelfs met 10x meer pauzes is acht uur onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Wat verwacht je van busritten dan. Elke benzinestation uitstappen omdat er iemand naar de wc moet of iemand wil iets kopen en meteen ook even een pauze van 15 minuten inlassen.
Ligt aan bijvoorbeeld het aantal uren dat je slaapt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:46 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:47 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Denken dat er een vliegtuig van Zuid-Holland naar Zeeland vliegt.![]()
TS kampeert in Zeeland en noemt dat vakantie.
Heb je in ieders broek gekeken? Er zijn tegenwoordig ook gewoon vrouwen met een leutel hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen en bejaarden noemen ze die mensen.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb je in ieders broek gekeken? Er zijn tegenwoordig ook gewoon vrouwen met een leutel hoor.
Waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:36 schreef Atak het volgende:
Ik zat in de bus voor een reis van 8 uur. Er zat een meid naast mij die ik niet goed kende. Op een gegeven moment natuurlijk slapen omdat het laat begon te worden. Klaarblijkelijk zat die meid niet te slapen. Ik werd waker en ze zat gewoon naar mijn ochtenderectie te kijken. Natuurlijk had ik een broek aan maar mijn kleine vriend was zo stijf dat je het gewoon kon zien. Natuurlijk gedroeg ik mij heel erg cool. Ik ben gewoon een gezonde man. Als ze daar een probleem mee had **** haar.
No shit Sherlock, maar hebben die een ODOL?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb je in ieders broek gekeken? Er zijn tegenwoordig ook gewoon vrouwen met een leutel hoor.
In Zweden was je gelijk voor maanden de bak in gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:36 schreef Atak het volgende: Ik werd waker en ze zat gewoon naar mijn ochtenderectie te kijken. Natuurlijk had ik een broek aan maar mijn kleine vriend was zo stijf dat je het gewoon kon zien. Natuurlijk gedroeg ik mij heel erg cool. Ik ben gewoon een gezonde man. Als ze daar een probleem mee had **** haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |